Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar o waar zitten alle goede western ruitershops?

 
Profiel   

Pfffffft, na vandaag meerdere keren op internet rond te hebben gezocht kon ik dus echt geen enkele webshop met fatsoenlijke western spullen vinden. Ik kon alleen van die spullen vinden op sites zoals Kramer waarbij je dan een hoofdstel kan krijgen voor 2 tientjes? Dat vertrouw ik kwalitatief gezien niet zo.

Dus vandaar mijn vraag: waar o waar kan ik fatsoenlijke western hoofdstellen en pads halen? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 13:31 



 
Profiel   

Hier staan ze: [WN-TR] Westernshops

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 13:33 



 
Profiel   

er zijn er gewoon weinig, dus zit ik vaak meer dan een uur in de auto of neem ik de online gok (vaak niet uit nederland)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 13:37 



 
Profiel   

In Vorstenbosch zit Artur's Westernshop en Rene staat met Westernspul vaak op wedstrijden, Arthur ook trouwens.

Online heb ik goede ervaringen met www.rods.com.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 13:39 



 
Profiel   

De cowgirlstore is leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 15:11 



 
Profiel   

misschien ook nog een idee rodeo queen in oudekerk? (als het nog bestaat)
Staat niet in de lijst van hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 15:36 



 
Profiel   

Arthur's is de grootste en erg bekend.
Westernspul
Euro Horse
Cowgirl western store
DSF western horse product's
Paard en Naald

In Belgie heb je nog Sunville en the Country Store, beiden in Zonhoven

Meeste hebben een site en staan op wedstrijden en evenementen. Vaste winkels heb je inderdaad minder.

Een hoofdstel van 20 euro kan inderdaad niks zijn. Een western hoofdstel koop je los, tenzij het een set is, maar die zijn vaak ook minder van kwaliteit.
Mensen kiezen graag zelf hun teugels, dus het heeft wel voordelen, qua lengte, dikte etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 15:43 



 
Profiel   

Ik laat hier een hoofdstel maken: https://www.facebook.com/Exclusive-Bitl ... 094865544/

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 15:54 



 
Profiel   

Overal heb je verschil in kwaliteit.
Kramer heeft heus wel goede kwaliteitsspullen (voor meer dan 20 euro) en ook Vorstenbosch heeft hoofdstellen van 20 euro 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 09:20 



 
Profiel   

In Vorstenbosch is zo vreselijk veel keuze dat ze dat niet allemaal in de webshop hebben staan. Straks weer kerstsale dan leuk uitstapje van maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 11:35 



 
Profiel   

Ik zou ze liever willen bekijken. Heb wel hoofdstellen gezien rond de 60 euro die me enorm tegenvielen qua kwaliteit, maar vooral glitter en bling hadden. Als je daarvoor gaat, moet je echt oppassen.

Ik heb vorig jaar met de kerst sale bij Arthur uit een bak een hoofdstelletje gepakt van 10 euro. Helemaal kaal, maar goede kwaliteit. Nam het mee om te longeren en zonder teugels te laten, maar is een prima hoofdstelletje.

Kwaliteit loont. Mijn oudste hoofdstel is meer dan 20jr oud en nog altijd mooi en soepel. Was wel duur en ik poets echt nooit, dus zegt genoeg. Van gebruik blijft het vaak ook mooier.

Geperst leer moet je van wegblijven. Ook met teugels. Teugels haal ik wel uitsluitend bij Arthur, die heeft welke ik erg fijn vind en geef niet om uiterlijk, dus pak gewoon zelfde paar af en toe. Zijn iets van 50 euro geloof ik, dus valt mee. Doe er jaren mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 15:25 



 
Profiel   

De kwaliteit van kramer is super. Heb er ook een hoofdstel vandaan en die heb ik al zo'n 4 jaar en ziet er nog steeds top uit zonder dat ik er iets aan doe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 15:47 



 
Profiel   

Kramer is dus wel te doen, ja? Ik vertrouwde het niet zo door die lage prijzen. Misschien dat ik dan toch maar een keertje daarheen ga... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 17:56 



 
Profiel   

Country Mill in Nijkerk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 10:59 



 
Profiel   

ik heb een hoofstel van de kramer , heel fijn en mooie kwaliteit !
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 11:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen