Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Een pad met legerprint gezocht..(equitana)

 
Profiel   

Hoi *\o/*

Ik heb op equitana een pad gezien, toen laten liggen omdat ik al een ander had gekocht...
nu natuurlijk heel veel spijt...

Weet iemand misschien waar deze verkocht word? Zal een Duitse shop zijn, maar misschien ergens in NL ook?


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:14 



 
Profiel   

In ieder geval is ie van het merk Comancheros, een Italiaans merk, misschien kunnen die je verder helpen.

https://www.comancheros.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:34 



 
Profiel   

En ze hebben een Facebook pagina comancheros the original en daar staan foto's op van hun stand op de Equitana {:} :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:42 



 
Profiel   

Ik zat even op hun site te kijken, maar de pads die daar staan kosten €1280.- :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:52 



 
Profiel   

Hobbyhorse schreef
In ieder geval is ie van het merk Comancheros, een Italiaans merk, misschien kunnen die je verder helpen.

https://www.comancheros.com/


Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:55 



 
Profiel   

LindyH schreef
Ik zat even op hun site te kijken, maar de pads die daar staan kosten €1280.- :oo


Ja.. ik verslikte me wel eventjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:55 



 
Profiel   

LindyH schreef
Ik zat even op hun site te kijken, maar de pads die daar staan kosten €1280.- :oo


Onze auto was goedkoper :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:56 



 
Profiel   

Hobbyhorse schreef
En ze hebben een Facebook pagina comancheros the original en daar staan foto's op van hun stand op de Equitana {:} :D


Ja dat was hem :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:59 



 
Profiel   

Qimm schreef
LindyH schreef
Ik zat even op hun site te kijken, maar de pads die daar staan kosten €1280.- :oo


Onze auto was goedkoper :Y)



Haha de mijne niet, maar had alleen in t voorbij lopen even snel een foto gemaakt maar voor mijn buitenritjes door de biesbos is t wel beetje duur al ken ik mezelf......... als ik iets echt mooi vind haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 22:00 



 
Profiel   

Als je een goedkopere variant zoekt, dan zou je JV dekjes eens kunnen benaderen. Zij heeft voor mij wel eens een westernpad gemaakt. En dan kun je zelf de stof kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 12:57 



 
Profiel   

Ik zou ze toch eens mailen of ze die pad hebben en wat die kost, wanr die 3 dure zijn van leer en zo ziet die camo pad er niet uit.

En anders idd wat Amanda zegt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 13:06 



 
Profiel   

Hobbyhorse schreef
Ik zou ze toch eens mailen of ze die pad hebben en wat die kost, wanr die 3 dure zijn van leer en zo ziet die camo pad er niet uit.

En anders idd wat Amanda zegt


Ik heb inderdaad contact gezocht met ze via facebook. De spullen zijn nu onderweg naar Italie en als het pad er dan nog is gaan ze me een prijs vertellen... dus ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 20:09 



 
Profiel   

LindyH schreef
Ik zat even op hun site te kijken, maar de pads die daar staan kosten €1280.- :oo


Als ik zo de kwaliteit op de foto zie, verwacht ik deze niet. Of er moeten gouden en kristallen steentjes etc op zitten................

Zou behalve het uiterlijk ook goed naar materiaal en dikte vragen bij zo een pad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 16:49 



 
Profiel   

Alsjeblieft. Pad met legerprint.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 16:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen