Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Goede gevormde westernsingel tips.

 
Profiel   

Ja want alle zadelpassers zijn ook zo lekker kundig dat je die maar blind moet vertrouwen
En wij hebben geen enkele ervaring met al die jaren dat we Westernzadels op verschillende paarden hebben liggen. :=

Wellicht je ook gewoon een langere singel kunt kopen, dan prikken de gespen niet in de oksels. Menigeen rijd met een veel te korte singel. Maar slik dit ook maar niet voor zoete koek want wie ben ik nu eigenlijk om dat te roepen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 12:08 



 
Profiel   

Zadelpasser=zadelverkoper :+
En idd, wij weten er helemaal niks van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 12:26 



 
Profiel   

Baileysdream schreef
sevke schreef
@superpony en popstra : wat baten kaars en bril? ;)
Wij hebben 15 paarden, in alle vormen en maten. Ze hebben allen een passend zadel. Ik heb geen speciale singels nodig. En ja, er is ook een héle buikige (lees: veel te vette :o ) IJs bij en ook hij heeft een normale singel, zelfs al ziet hij eruit alsof hij een skippybal heeft ingeslikt.

Wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil? die ken ik hoor >;) , als mijn zadel is gepast door een erkende zadelpasser en netjes gecontroleerd is ligt het probleem niet bij het zadel, inmiddels is doormiddel van het logo rechts te verwijderen het probleem van de wondjes opgelost, ook met mededenken van de zadelpasser, en ga ik een kifra bestellen als extra erbij. Mensen van bokt kunnen dit niet beter weten dan een zadelpasser die het paard heeft gezien en opgemeten. daarom de vraag naar tips voor een anatomische singel


Oke, dus mensen op Bokt kunnen het niet beter weten? Maar je vraagt wel aan mensen op Bokt over de anatomische singel?

Je krijgt hier tips en advies van mensen die veel langer western rijden dan jouw zadelpasser en echt gebruiks ervaring hebben met diverse paarden en zadels. Maar nee, die weten niks. Hahahaha Dat is echt om te lachen hoor. Dat mensen met zoveel ervaring niks weten.

Ik heb zelf les gegeven en heel veel voorbij zien komen. Ook van diverse zadelpassers die dan mensen een western zadel hadden verkocht. Ik weet echt wat er soms gebeurt en hoe dat gaat.

Ooit was de western zo leuk, maar het moest zo nodig groeien en nu wil iedereen maar rondhobbelen op een western zadeltje. zo jammer...........

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 16:23 



 
Profiel   

Ik heb dezelfde als Emmelie van Kifra. Bevalt echt goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 17:00 



 
Profiel   

sevke schreef
Zadelpasser=zadelverkoper :+
En idd, wij weten er helemaal niks van.


Nou... menig bokker denkt ook vaak gelijk te hebben. Ze hebben röntgen ogen, zijn helderziend en via wat tekst ook een paardenfluiseraar op afstand. En hebben altijd de meeste ervaring. Als we elke zadelpasser over 1 kam scheren... kun je dat bij een typische bokker ook wel.

Je kunt uiteraard gelijk hebben. Maar vergeet niet dat jij en die zogenaamde zadelpasser beiden het doel hebben ts te overtuigen.

Dus, ts begint haar vraag met een singel. Laten we dan niet doorzeuren op een zadel.

Ts neemt die opmerking (x10 herhaling) echt wel mee in haar achterhoofd. Nu wil ze graag kijken naar een singel, mocht dat ooit toch tegen blijven vallen. Kan ze alsnog naar het zadel kijken en dan kan het zo zijn dat je alsnog gelijk krijgt.

Ze is echt niet achterlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 17:07 



 
Profiel   

Knert schreef
sevke schreef
Zadelpasser=zadelverkoper :+
En idd, wij weten er helemaal niks van.


Nou... menig bokker denkt ook vaak gelijk te hebben. Ze hebben röntgen ogen, zijn helderziend en via wat tekst ook een paardenfluiseraar op afstand. En hebben altijd de meeste ervaring. Als we elke zadelpasser over 1 kam scheren... kun je dat bij een typische bokker ook wel.

Je kunt uiteraard gelijk hebben. Maar vergeet niet dat jij en die zogenaamde zadelpasser beiden het doel hebben ts te overtuigen.

Dus, ts begint haar vraag met een singel. Laten we dan niet doorzeuren op een zadel.

Ts neemt die opmerking (x10 herhaling) echt wel mee in haar achterhoofd. Nu wil ze graag kijken naar een singel, mocht dat ooit toch tegen blijven vallen. Kan ze alsnog naar het zadel kijken en dan kan het zo zijn dat je alsnog gelijk krijgt.

Ze is echt niet achterlijk.

Precies, ik heb een lange zoektocht gehad naar het juiste zadel en alles word elk jaar minimaal een keer gecontroleerd, inmiddels heb ik een anatomische singel en is alles opgelost,mohair ook geprobeerd maar dat was het niet helemaal.
topic blijft open staan mocht er nog iemand een vraag hebben over Singels.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 08:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen