Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Rijbroek western

 
Profiel   

Hi! Ik had een vraagje, hebben jullie ook dat de broeken zo snel slijten in een western zadel? Ik moet bijna elke maand een nieuwe kopen iemand tips of ervaringen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 20:36 



 
Profiel   

In wat voor broeken rij je dan? Ik heb over het algemeen Wranglers waarmee ik meerdere keren per week rij en die gaan een aantal jaar mee.

Dus die raad ik sowieso aan! Cruel Girl is ook fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 20:39 



 
Profiel   

Ik rijd met Jophurs van Kramer en heb nog nooit een nieuwe broek hoeven kopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 20:42 



 
Profiel   

Hier broeken van 10 jaar oud die nog prima zijn. Moet wel zeggen dat ze van dat ouderwetse stugge spijkerstof zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 21:20 



 
Profiel   

Nee,

Ik heb een hekel aan Wranglers en rij al jaren met broeken van C&A. De straight modellen in lang.

Heb net 2 nieuwe gehaald omdat nu na jaren er een paar goed kapot waren.

Misschien eens naar je zit gaan kijken? Ik reed voorheen ook wel 2 paarden of langere ritten, dus de broeken hebben ook wel km's gemaakt.

Dat wrijven wat je waarschijnlijk hebt of opkrullen komt denk ik door teveel schuiven of klemmen en de combinatie daar van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 21:32 



 
Profiel   

Nee geen last van. Ik draag ook al jaren dezelfde Wranglers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 22:31 



 
Profiel   

Hier ook nergens last van, rij met allerlei soorten/merken broeken en geen last van stuk gaan door rijden.
Bij mij slijten ze door bovenbenen die schuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 22:39 



 
Profiel   

Hier ook geen last van. Ik rijd met alle soorten broeken door elkaar, maar die van Fitjeans vind ik wel de fijnste, samen met die van MAC. Bij mij gaan ze lang mee. Ik koop nooit "speciale" westernjeans. Heb vroeger wel eens van die MissMe broeken gehad, maar die blingsteentjes achterop de zakken krasten de zitting van mijn zadel, dus die hoef ik niet meer. Hetzelfde met de doodskopjes van de Philipp Plein jeans :D
C&A heeft er ook hele comfortabele die lang meegaan en met veel stretch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 10:58 



 
Profiel   

geen last van en ik rij met de goedkope van de primark

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 11:08 



 
Profiel   

sevke schreef
Hier ook geen last van. Ik rijd met alle soorten broeken door elkaar, maar die van Fitjeans vind ik wel de fijnste, samen met die van MAC. Bij mij gaan ze lang mee. Ik koop nooit "speciale" westernjeans. Heb vroeger wel eens van die MissMe broeken gehad, maar die blingsteentjes achterop de zakken krasten de zitting van mijn zadel, dus die hoef ik niet meer. Hetzelfde met de doodskopjes van de Philipp Plein jeans :D
C&A heeft er ook hele comfortabele die lang meegaan en met veel stretch.


Ik kende die broeken niet, maar ehh interessante site die fit jeans. Daar moet je een bepaald figuur voor hebben geloof ik :+

Ik draag mn broeken nog steeds over mn laarzen, dus ben echt ouderwets. Heel soms als ik toevallig een skinny jeans aan heb dat het andersom gebeurt, maar ik heb geen extra hoge laarzen, dus zit niet heel fijn vind ik.

Bij C&A vind ik het fijn dat ik Lang kan kopen en dus voor rijden wat lengte heb. Maar dat is dus ook ouderwets dat je wat lengte over wil houden :D

Dat afdrukken en beschadigen is wel rot ja. Net als witte seats die helemaal blauw werden. Geen idee welk merk het meeste af geeft en gelukkig zie je het niet als je erop zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 12:08 



 
Profiel   

haha, superpony, ik ben helemaal geen "fitgirl" hoor, maar ik heb een dikke reet en dikke billen in verhouding met mijn taille, en die broeken zijn zo zacht en stretchy en zitten dus suuuuuperlekker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 12:15 



 
Profiel   

sevke schreef
haha, superpony, ik ben helemaal geen "fitgirl" hoor, maar ik heb een dikke reet en dikke billen in verhouding met mijn taille, en die broeken zijn zo zacht en stretchy en zitten dus suuuuuperlekker :+


Hahaha, ja sorry. Ben niet preuts, maar vind de foto's een beetje apart hahaha

Ik heb maatje 36, soms 38 en ook dikke billen :D

Wranglers bijv vond ik echt enorm strak in de taille zitten. Krijg daarvan nooit het knoopje dicht of het gaat echt zeer doen.

Maar jij draagt hoge laarzen, dus snap het wel. Mijn lekker laarzen willen niet stuk, dus heb er weer nieuwe broeken bij gekocht, hahaha Nu mogen ze niet stuk, want dan heb ik echt niks aan die broeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 13:01 



 
Profiel   

rij in broeken van bonprix, geen problemen en niet duur.
is je zadel wel glad? zit je goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 13:22 



 
Profiel   

ik draag altijd skinnys met hoge laarzen. Of lacers, maar altijd skinnys. Heb al mijn bootcuts verkocht op Vinted :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 14:09 



 
Profiel   

Ik rijd met Skinny jeans van de h&m, gewoon die simpele van 19,99 en gaan toch echt minimaal een jaar mee voordat ze door slijten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 19:08 



 
Profiel   

maaaikkee schreef
Ik rijd met Skinny jeans van de h&m, gewoon die simpele van 19,99 en gaan toch echt minimaal een jaar mee voordat ze door slijten.

Hier ook inderdaad.
En dan is het vaak vooral de stretch die uitgelubberd is door het wassen of de knieƫn die doorslijten. Bijna nooit de delen die het zadel raken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 19:24 



 
Profiel   

sevke schreef
ik draag altijd skinnys met hoge laarzen. Of lacers, maar altijd skinnys. Heb al mijn bootcuts verkocht op Vinted :')


Ow, slim. Heb een stapel oude Wranglers liggen die helemaal goed zijn.

Maar mn laarzen zijn ook nog lang niet kapot. Ik rij er alleen mee. Loop er vrijwel nooit op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 20:10 



 
Profiel   

Ik rij het liefst in Cinch broeken. Hele fijne stevige jeans. Mijn vorige paar had ik net iets meer dan een jaar maar die droeg ik nonstop.
De huidige heb ik 2 paar, dan kan ik wat meer afwisselen. Nog geen slijtage gezien en heb ze nu bijna een jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 20:17 



 
Profiel   

Waar komt deze adv nou weer vandaan? Het gaat hier over broeken en nee ik heb niks over BH's gezocht :+
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 12:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen