Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring TW Saddlery trail/westernzadel?

 
Profiel   

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met dit zadel? Ik ben voor mijn merrie op zoek naar een kort en breed westernzadel met veel bewegingsvrijheid. Het is een Reno om iets passends te vinden. Uiteraard onder begeleiding ven een kundige Zadelpasser. Nu kwam ik dit zadel tegen, maar ik ken het merk helemaal niet, dus ik ben benieuwd naar ervaringen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 18:14 



 
Profiel   

Ze hebben gewoon een website, dus alles is zo terug te vinden, behalve wat voor boom er in de zadels zit c.q. hoe het zadel is opgebouwd en laat dat nou net een heel belangrijk onderdeel zijn :)

Verder lees ik dat het een zusterbedrijf is van Specialized Saddles en daar heeft een kennis van me héle nare ervaringen mee gehad (niet goed passend te krijgen ondanks alle shims en geen kontakt meer toen het op retourneren/terugbetalen aan kwam)...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 20:18 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Ze hebben gewoon een website, dus alles is zo terug te vinden, behalve wat voor boom er in de zadels zit c.q. hoe het zadel is opgebouwd en laat dat nou net een heel belangrijk onderdeel zijn :)

Verder lees ik dat het een zusterbedrijf is van Specialized Saddles en daar heeft een kennis van me héle nare ervaringen mee gehad (niet goed passend te krijgen ondanks alle shims en geen kontakt meer toen het op retourneren
/terugbetalen aan kwam)...


Hmm, dat klinkt niet best... maar bij mij gaat het gelukkig om een tweedehands zadel, daar ga ik met mijn Zadelpasser naar kijken en als hij niet past mag hij terug
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen