Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 157 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Western en bitloos

 
Profiel   

Een western zadel IS meer leer, maar je krijgt niet meer voor je geld. Elke mm leer betaal je.

Overdreven is heel wat anders dan lomp. Al is het over the top met bling, is het goed gedaan in het geheel vaak toch netjes.
Als je bijv in de reining kijkt zie je het amper terug als iemand in de show arena bezig is. Net als een showbloesje. Van dichtbij is dat heel anders, dan het effect tijdens het rijden en het mooie van het geheel.

Als je met donkere, matte kleuren gaat rijden kan dat ook netjes zijn, maar het effect, zeker met de lampen etc is echt heel anders.
Een goede proef, blijft ene goede proef, maar op een show presenteer je je gewoon goed en verzorgd.

Dat is bij engels niet anders. En vroeger wel achter de schermen gelopen bij de Rai bijv en van dichtbij waren jasjes van de grootste namen echt goor en versleten. Dat zag je vanaf de tribune of op de tv niet.

En over Engels gesproken; als ze ergens de weg kwijt zijn qua kleding en kleuren.........Maar vooralsnog is dat alleen in de recreatie zo, want zie ze in de GP nog steeds in nette kleding rijden.

Wel vind ik de dikke lak neusriemen echt afschuwelijk. En dat heeft wel degelijk effect op het paard.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:02 



 
Profiel   

Gimme_Joy schreef
[ [url=m/euQSTn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is toch niet lomp? :D

Nee, die is gaaf.

Wat ik dus lomp vind is dit, terwijl het merk meestal best wel aardige dingen heeft (geen topkwaliteit, maar prima om te gebruiken, geen ervaring met westernspullen van deze site, alleen met een aanbiedings 15 euro hoofdstelletje): https://www.ascotsfinest.nl/ascots-fine ... -maat.html

Ik vind lak overigens best mooi. Dat kan ook gewoon heel chique ogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:10 



 
Profiel   

Oh ja, dat zou ik ook laten hangen :=

Dank! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:12 



 
Profiel   

Dat zijn meer barrelrace hoofdstellen. Die houden wel van bonte kleuren. Dat is het grappige van al die verschillende disciplines in de western. Dat de kleding en optoming ook best verschillend is kwa trends

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:17 



 
Profiel   

En stel als iets een nieuwe trend is roepen mensen vaker; lelijk etc. Maar even later zie je iedereen ermee als 3 grote namen er eenmaal mee gestart zijn. Dat is met alles zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:19 



 
Profiel   

Maar dat soort winkels zou ik sowieso links laten liggen. Hebben vanalles wat en wat westernachtig spul "voor erbij". Alleen lelijk en spuuglelijk, te duur, slecht gepresenteerd, en als dit al leer is dan is het van dat geperste kartonspul.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:24 



 
Profiel   

superpony schreef
En stel als iets een nieuwe trend is roepen mensen vaker; lelijk etc. Maar even later zie je iedereen ermee als 3 grote namen er eenmaal mee gestart zijn. Dat is met alles zo.

Kijk maar naar de shape van een hoed tegenwoordig.
Met een platte pannenkoek hoef je ook niet meer aan te komen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 12:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 157 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen