Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke fysieke winkels verkopen westernlaarzen?

 
Profiel   

Hoi cowboys & cowgirls,

Wie weet welke fysieke winkels er zijn die een (ruim) aanbod in westernlaarzen hebben? Ik wil ze zowel voor het rijden als voor stalwerk gebruiken, dus ik zal er ook veel op lopen. Daarom wil ik graag echt even passen en ik laat volgende week ook steunzolen aanmeten, dus daarmee moet ik ook goed kijken bij welke laarzen dat gaat. Vandaar dat bestellen lastig is.

Arthur’s westernstore en cowgirlstore ken ik al. Ben er nog nooit geweest, maar weet dat ze er zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 09:10 



 
Profiel   

Kramer in Duitsland

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 09:16 



 
Profiel   

Country Mill. Ik ken laarzen van kramer die niet zo lang netjes blijven als je er veel op loopt. Maar daar is de prijs ook naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 09:23 



 
Profiel   

Ik zou het dan bij Arthur houden. Ik weet niet wat je budget is, maar dat is toch wel de zaak met meeste keuze en voorraad.
Of je moet ook naar Belgie willen?

Kramer moet je realistisch zijn of prijs, materialen en kwaliteit in verhouding staan.

Rijden en stalwerk doe ik zelf nooit met zelfde schoenen en laarzen. Ik heb altijd de ariat stalschoenen gehad. Zitten heerlijk, lopen heerlijk, maar ik vind de zool te stroef om te rijden. Heb nu 1 keer andere schoenen en die zijn nog stroever.

Mijn laarzen staan onder mn zadel, hangen de sporen om. Ik stap erin, ga rijden en daarna stap ik er weer uit. Heb gladde zolen. Laarzen slijten wel, maar gaan jaren mee met alleen rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 09:29 



 
Profiel   

superpony schreef
Ik zou het dan bij Arthur houden. Ik weet niet wat je budget is, maar dat is toch wel de zaak met meeste keuze en voorraad.
Of je moet ook naar Belgie willen?

Kramer moet je realistisch zijn of prijs, materialen en kwaliteit in verhouding staan.

Rijden en stalwerk doe ik zelf nooit met zelfde schoenen en laarzen. Ik heb altijd de ariat stalschoenen gehad. Zitten heerlijk, lopen heerlijk, maar ik vind de zool te stroef om te rijden. Heb nu 1 keer andere schoenen en die zijn nog stroever.

Mijn laarzen staan onder mn zadel, hangen de sporen om. Ik stap erin, ga rijden en daarna stap ik er weer uit. Heb gladde zolen. Laarzen slijten wel, maar gaan jaren mee met alleen rijden.


Ik weet dat je voor goede laarzen al snel rond de €200 kwijt bent en dat vind ik niet erg. Als je er dagelijks gebruik van maakt, mag het best wat kosten vind ik. De kwaliteit is er meestal ook wel naar. Ik werk en rij nu met wandelschoenen, maar die zijn aan vervanging toe, dus vandaar dat ik wil kijken of het allebei met westernlaarzen kan. Mocht dat niet gaat, kan ik altijd nog kijken om toch stalschoenen aan te schaffen. Maar vind het wel makkelijk als ik ze gewoon aan kan schieten (en ze waterdicht zijn)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 09:56 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Country Mill. Ik ken laarzen van kramer die niet zo lang netjes blijven als je er veel op loopt. Maar daar is de prijs ook naar.


Ah bedankt, goed om te weten. Wist niet dat die ook laarzen enzo verkopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 09:56 



 
Profiel   

De andere winkels hebben veel minder keus en zijn ook vaak net ietsje duurder.

Cowgirlstore kan wel alles van Ariat leveren, dus als je kijkt wat je zoekt en wilt hebben, kan zij je daar wel verder mee helpen. Ik denk dat bijna iedereen Ariat wel fijn vindt zitten.....:)

Arthur heeft ook wat andere merken en ook 200euro++

Persoonlijk zou ik voor stalwerk dan de fatbaby nemen, maar die vind ik echt niet lekker rijden.

Maar voor het verschil; ik, maar ook mn man hebben laarzen die rustig 10-15jr staan en ook heel en netjes blijven met alleen rijden.

Stalschoenen doe ik net 1 jaar mee. En die zijn 160 euro geloof ik.

Maar het verschilt wel wat onder stalwerk valt. Droog stalwerk, weinig mest en urine, weinig vocht buiten scheelt echt. Wij lopen buiten, mesten uit, liepen de mestbult op, dus dat werkt slecht voor je schoenen of laarzen uiteindelijk. Alleen kaplaarzen houden dat wat langer vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 10:02 



 
Profiel   

Countrymill goede ervaringen mee idd! Kwa prijs is het alleen niet heel gunstig om die dingen ook veel voor stalwerk te gebruiken! Heb ik wel een tijd gedaan maar kan het niet toejuichen voor die prijs! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 10:27 



 
Profiel   

floripori17 schreef
Countrymill goede ervaringen mee idd! Kwa prijs is het alleen niet heel gunstig om die dingen ook veel voor stalwerk te gebruiken! Heb ik wel een tijd gedaan maar kan het niet toejuichen voor die prijs! :')


Maar zij zijn 9 van de 10 keer ook duurder dan anderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 10:33 



 
Profiel   

Ariat westernlaarzen heeft Timmer in Maarssen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 10:48 



 
Profiel   

Ik zag de prijzen hetzelfde als online. Behalve als ze korting hadden dan. Dan goedkoper!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 11:44 



 
Profiel   

Helemaal niet waar je om vraagt maar ik heb hele goede ervaring met deze (web)winkel. Ik dacht dat ik wist welke maat ik moest hebben van Ariat maar ze bleken toch niet te passen. Na telefonisch contact een ander model geprobeerd maar die waren ook net te krap. Uiteindelijk het eerste model in een maat groter gekocht en die waren perfect.

Al met al veel gedoe met opsturen maar geen extra kosten want wanneer je ruilt dan hoef je de retourkosten niet te betalen.

Dus mocht het niet lukken in een fysieke winkel in NL dan kun je dit proberen. Ze hebben overigens ook een fysieke winkel maar die zit redelijk diep in Duitsland :)

https://www.fashion-boots.com/nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 12:09 



 
Profiel   

westernstore in zonhoven belgie had vroeger altijd veel, weet niet hoe het momenteel is.
Anders westernspul, arthur, eurohorse, country mill, 2 lazy seven ranch, best lastig nu evenementen niet doorgaan, want dan had je tenminste de boel bijelkaar.\
Pas in elk geval op voor mode winkels met westernlaarzen, dat is meestal geen werklaars kwaliteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 12:33 



 
Profiel   

Ik ben de mijne gaan halen in Country store te Zonhoven (België)
Ik heb helaas een grote maat (42) en dus niet zo heel veel keuze, maar heb bullets genomen. Ze hebben me 230 gekost en dit is meer dan een jaar geleden. Ze zitten nu beter en beter. Hoe meer je der mee loopt, hoe soepeler.

Daarna ben ik al mijn rijgerief (zadel, pad, hoofdstel,...) gaan halen in Arthurs Westernstore en zag dat daar de keuze net iets groter was, maar wel hetzelfde aanbod qua kleuren en merken.
Het is maar wat je net wil.

Verder heb ik (nog) geen westernshops bezocht.

Veel plezier met passen en kiezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 17:00 



 
Profiel   

Hi allemaal. Bedankt voor jullie info en tips. Ik ben vam de week naar Arthur’s westernstore geweest. Wat een fantastische winkel!!! Ik keek mijn ogen uit!! Had niet verwacht dat ze zo’n groot aanbod hebben. Ik ben dan ook goed geslaagd. Ben toch voor zowel stalschoenen als laarzen gegaan (en natuurlijk gelijk maar nieuwe sporen :D ) ben er super blij mee!

(Zou ze graag ff willen showen, maar kan blijkbaar geen foto plaatsen vanaf miin telefoon.)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 21:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen