Westernboots, show die van jou!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 23:12

Dat is wel een goeie korting. Ik houd de website wekelijks in de gaten dus ik blijf dat voorlopig maar even doen :)

Tink89
Berichten: 2939
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 08:00

Geven jullie hier even een seintje als die sale is? Kunnen we elkaar een beetje helpen.

MarjanB

Berichten: 16451
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 10:13

Oh dan wacht ik denk ik ook even. Boeties heeft wel sale nu.

AdemoJoey

Berichten: 453
Geregistreerd: 29-03-03

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 10:17

Ik ben eigenlijk op zoek naar boots met paars erin verwerkt, maar kan ze nergens vinden? Misschien weet iemand van jullie waar ik ze wel kan vinden? Of bestaan ze niet :+

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 10:23

Kijk eens bij Sheplers en Rods en tik bij de zoekopdracht "purple" in. Dan komt er vast iets uit waar je wat aan hebt.

Coentjuh

Berichten: 9846
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 10:34

Maureen95 schreef:
Wat zijn die Ariat laarzen duur geworden zeg -O-


Mijn Sendra's in 2008 gekocht voor 170 uit mijn hoofd. Zijn nu 300! Dan is nieuwe zool eronder laten zetten het nog wel waard denk ik!

Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 17:51

Beetje late to the party, maar heb vandaag mijn eerste Sendra's gekocht en herinnerde me dit topic voorbij te zien komen tijdje terug (en stilletjes te volgen). Bedoeling is om ze als net te dragen, dus niet te paard, maar toch erg blij mee. Zat met die prijs wel ff te twijfelen, maar als ik ze vergeleek met elke andere western boots in schoenenwinkels was de kwaliteit wel zo veel mooier (terwijl ze daar ook zo 200~300 vragen voor compleet leren laarzen) dat ik toch overstag ben gegaan. Hielp ook niet dat m'n vriend de helft betaalde als vroeg verjaardags cadeau wat pas in januari is maar ok.

Kwam er met passen wel achter dat de lange en vierkante neuzen mij echt niet staan, maar uiteindelijk nog keuze tussen een paar. Uiteindelijk voor deze want deze kleur groen is echt mijn ding en wou ook graag laarzen gezien ik daar sowieso nieuwe van moest voor de winter (had ook hele leuke enkellaarsjes gezien, die daar dus op afvielen). Staan ook mooi netjes onder m'n jeans, of mooi show-off over skinnies :D .

Wel ff heel wat anders dan m'n dagelijkse sneakers, dus ik ga ze eerst maar ff in huis dragen dit weekend.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cambionn op 29-07-23 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 18:16

Erg mooi zijn die!

Tink89
Berichten: 2939
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 21:45

Mooi! Waar heb je ze gekocht?

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 00:43

Ow wow! Die sendra's zijn wel echt heel gaaf zeg!

Ik draag die van mij ook voor "net" in het dagelijks leven maar kruip er ook mee op het paard.

Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 00:44

Tink89 schreef:
Mooi! Waar heb je ze gekocht?
De Nelson in Leiden! Daar hebben ze best wel wat Sendra. Deel voor show vooraan en verder naar achteren meer.

Passen is voor mij wel echt een must, mijn voeten zijn heel lastig en telkens dat ophalen terugsturen is ook niks. Dus als ik niet naar een winkel kan gaan wordt ik al snel huiverig. Zelfs met in de winkel passen gaat het soms nog steeds fout zodra ik ze langer en buiten aan heb. Mijn vorige poging tot laarzen kopen vorig jaar winter werd zo'n fiasco dat ik er zo klaar mee was dat ik wijgerde naar schoenen te kijken tot recent :') . Daarnaast wil ik de kwaliteit kunnen beoordelen en dat gaat makkelijker als je ze fysiek kan zien en aanraken.

Coentjuh

Berichten: 9846
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 13:29

Is er toevallig iemand die deze heeft en hoe vallen ze? Ariat Delilah? I love the Turquoise/Teal details <3 Zelfde kleur als mijn westernsetje showblanket+beenbescherming+touwhalster...

https://www.boeties.nl/ariat-cowboyboot ... -round-toe

(Ik heb ooit Ariat Showbaby s gehad, maar daar kon ik niet op lopen. Zenuwpijnen in mijn voorvoet, veel te ruim en te zwaar. Ik heb een lage wreef en showbaby's waren vast en zeker voor een hoge wreef.)

pjer
Berichten: 1579
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 13:43

Die delilah's heb ik dit weekend gepast en ik paste er met dikke kuit, hoge wreef en brede voet prima in. Ik denk dat je ze dus echt zelf moet passen of ze je met zo te lezen smalle voet? en lage wreef ook goed zitten en niet te ruim.

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 13:48

Mijn Loblans waren zo goed als overleden. Geen schoenmaker in de stad wilde er aan beginnen.

Afbeelding
De tussenzool was half weggesleten/ eraf gevallen. Ja, ik heb ze al 12 jaar, en ik zou iets meer aandacht aan onderhoud mogen besteden.

Maar na lang zoeken toch een schoenmaker gevonden die de uitdaging aan wilde gaan. Op naar nog 12 jaar :')
Draag ze bijna dagelijks, en voorlopig ben ik nog niet van plan om afscheid van ze te nemen. Mocht de dag ooit komen, staat er een reserve paar klaar, haha!


Afbeelding

Afbeelding

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 16:40

Ik heb mijn collectie laatst nog uitgebreid.
Afbeelding
De gekleurde gevonden op Marktplaats waar ik dagelijk op kijk of er iets in mijn maat voorbij komt.
En de zwarte deze week bij De Kroo met 30 % korting!

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 17:29

Coentjuh schreef:
Is er toevallig iemand die deze heeft en hoe vallen ze? Ariat Delilah? I love the Turquoise/Teal details <3 Zelfde kleur als mijn westernsetje showblanket+beenbescherming+touwhalster...

https://www.boeties.nl/ariat-cowboyboot ... -round-toe

(Ik heb ooit Ariat Showbaby s gehad, maar daar kon ik niet op lopen. Zenuwpijnen in mijn voorvoet, veel te ruim en te zwaar. Ik heb een lage wreef en showbaby's waren vast en zeker voor een hoge wreef.)


Heb ook een paar, vind ze ook relatief breed vallen, maar een stuk minder zwaar en minder breed dan mijn fatbaby’s.
Hier kan ik ze na wat inkopen, met mijn hoge wreef en brede voeten, nu comfortabel dragen. Echt passen zou ik zeggen.

Het turquoise is leuk hè! Ik heb de fatbaby versie er van:

Afbeelding

Coentjuh

Berichten: 9846
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 17:01

Dankje bokkers en ja jullie hebben gelijk, zal ze echt een keer ergens moeten passen. Ik heb van die moeilijke voeten en dan ook nog steunzolen. Die Fatbabys zijn ook schattig, maar ik vind een hoger model zoals net wat mooier. Leuk voor onder een jurkje/rokje!

Als iemand ooit van een ander merk iets met Turquoise details tegenkomt (maar niet te veel turquoise), mogen jullie er mij op attenderen. Heb de website van Ariat al helemaal gehad :D

Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 17:04

Sure_lee schreef:
Ik heb mijn collectie laatst nog uitgebreid.
[ [url=m/4Jzrh4.jpg]Afbeelding[/url] ]
De gekleurde gevonden op Marktplaats waar ik dagelijk op kijk of er iets in mijn maat voorbij komt.
En de zwarte deze week bij De Kroo met 30 % korting!
Oh die zijn mooi zeg!

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 17:48

Afbeelding

Mijn nieuwe schatjes! Super blij mee. Wel even moeten wachten, maar ze zijn het zo waard. Vanachter zit er een rits in.

Whizz
Berichten: 1045
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 18:00

Oh wow Sevke die zijn echt prachtig! En een rits is fijn! Ik heb weleens gekeken naar tall boots maar ik ben bang dat ik er niet in kom, een rits verandert de zaak <3 Lopen ze lekker?

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 10:02

Ze lopen zaaaalig! Ze zijn op maat gemaakt, dus dan kom je er zeker in :D
Ik wou een rits. Mijn vorige (ook lange DeNiro's) hebben geen rits, en ik krijg altijd kramp in mijn kuiten van ze uit te trekken. Dat wou ik dus niet meer, vandaar de rits.

kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 11:05

Ik rij geen western, maar draag ze graag gewoon.
Heb de fatbaby’s die tengeltje postte en nog een paar lichtbruine met blauw, beiden gekocht in de Blackfriday sale.
Zie hier veel mooie voorbij komen, vrees dat dit niet goed gaat zijn voor mijn portemonnee..

Sevke, ze zijn prachtig. Hoe hoog vallen ze?

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 14:42

tot net onder mijn knie

maessie

Berichten: 5748
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 16:38

Wat een prachtige Laarzen komen hier voorbij.. :~
Ik heb hele gave gezien, maar zijn alleen vanuit Amerika leverbaar... -O- een wat stoerdere versie staat ook nog op de wishlist :j
Afbeelding

laura_estee

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-12-21
Woonplaats: Drenthe

Re: Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 16:51

Ohh die vind ik ook wel erg gaaf zeg! :wow: