Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 64 van de 64 [ 1585 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64
Plaats een nieuw onderwerp

Australisch stockzadel

 
Profiel   

Als haar Syd Hill een 15 is, is dat een Engelse/Europese 17 inch. De Australische en Europeese maten schelen idd. 2 maten. (Ik heb een Syd Hill Bushmaster Poley).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 09:24 



 
Profiel   

Alleen met western scheelt het 2".
Duidelijker kan haast niet...
http://www.darkhorsesaddlery.com/austra ... %22%20seat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 09:35 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
@eileen: ik zie dat je stock een 15" is, dat is de 'gewone' engelse maatgeving en dus geen 17" zoals je in de advertentie zegt. Afhankelijk van de stand van de poleys kán een stock eens wat ruimer/kleiner aan voelen, maar geen 2" maten.

Hmmmm. Zal hem eens nameten dan. Want het is geen 15inch, dan zou ik er zelf nooit ingepast hebben :p .

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 11:14 



 
Profiel   

Maar het staat er wel met grote letters op??

Misschien heb je hier iets aan ??
https://www.horse.com/content/australia ... an-saddle/

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 11:22 



 
Profiel   

Sorry, maar deze info klopt gewoon niet. Haar zadel is echt een 17 inch in Engelse maten. Ik heb er destijds met de verkoper van mijn Syd Hill (Hue & Hott, Munchen) duidelijk over gehad. Omdat ik 18 Engels reed, had ik een 16 Stock nodig en dat klopte precies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 11:24 



 
Profiel   

linky schreef
Sorry, maar deze info klopt gewoon niet. Haar zadel is echt een 17 inch in Engelse maten. Ik heb er destijds met de verkoper van mijn Syd Hill (Hue & Hott, Munchen) duidelijk over gehad. Omdat ik 18 Engels reed, had ik een 16 Stock nodig en dat klopte precies.

Nou ja, dat dacht ik dus ook. En ik pas er in (met een 17 inch kont en lange benen). Of ik ben gekrompen :')
Maar goed, ik zal hem nameten en evt de advertentie aanpssen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 11:26 



 
Profiel   

Hoi,

Tijd geleden dat hier een bericht is gestuurd maar ik denk wel dat dit het juiste topic is.

Ik wil heel graag een goed stockzadel voor mijn paard kopen, het liefst een met knop. Weten jullie of er ergens in Nederland een zadelmaker zit met stockzadels? Ik heb een paardje van ong 1.63 en ze is kort en vrij rond geribd (wijd boom nu).

Ik zie dat er in Nederland veel slechte kwaliteit stockzadels worden verkocht. Binnenkort ga ik naar Australië, maar om daar nou een zadel mee te nemen zonder kennis van stockzadels vind ik ook zo wat....

Hebben jullie tips voor mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 19:03 



 
Profiel   

Syd Hill is een goed merk. Ik heb er evt eentje te koop. Zit er verder niet zo in helaas. Heb jij net ook een ander topic geopend over stockzadel? Anders kan je daar ook meekijken voor tips

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 19:54 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Syd Hill is een goed merk. Ik heb er evt eentje te koop. Zit er verder niet zo in helaas. Heb jij net ook een ander topic geopend over stockzadel? Anders kan je daar ook meekijken voor tips



Ja klopt, kwam daarna pas hier dus ook nog even hier geplaatst

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 19:55 



 
Profiel   

Voordeel van een Syd Hill is dat de maat op het zweetblad staat en je op de site/internet kunt vinden wat die maat inhoudt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-22 08:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 64 van de 64 [ 1585 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen