(wn)Been bescherming?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

(wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 08:00

Vraagje mag je ook bandage,s gebruiken in de western wedstrijden ?Ik zie het nooit zelf zou ik dit wel willen.

dofuzz
Berichten: 1272
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: woonachtig in vlaanderen

Re: (wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 08:15

dit is toegestaan (voor AQHA) in cutting, working cowhorse, reining, horsemanship(word wel niet gedaan maar het mag volgens de regels) en timed events. het mag niet in western pleasure en trail

diola
Berichten: 53
Geregistreerd: 11-03-06

Re: (wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 08:16

hoi hoi Bandages mag naar mijn idee gewoon hoor Afgelopen Zondag was ik op een wedstrijd en daar zag ik ook een paardje die bandages om had. Het vervelende was alleen dat deze tijdens het rijden los ging en haar paardje daar heel erg van over de zeik ging.

ga er ook vanuit dat je dus alleen over de reining praat want verder mag er geen beenbescherming gedragen worden tijdens wedstrijden

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 10:24

Daarom zijn de skidboots makkelijker, die doe je zo even om en af.. geen gedoe met oprollen en zo.

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Re: (wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:08

dofuzz schreef:
dit is toegestaan (voor AQHA) in cutting, working cowhorse, reining, horsemanship(word wel niet gedaan maar het mag volgens de regels) en timed events. het mag niet in western pleasure en trail


zoals te lezen in ander topic, alleen beginners trail mag wel bescherming dragen, amateur en open niet meer.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: (wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:40

diola schreef:
hoi hoi Bandages mag naar mijn idee gewoon hoor Afgelopen Zondag was ik op een wedstrijd en daar zag ik ook een paardje die bandages om had. Het vervelende was alleen dat deze tijdens het rijden los ging en haar paardje daar heel erg van over de zeik ging.

`

Was jij ook op Lansbergen, daar ging idd het paard van Debby flink van de rel omdat zn bandage los ging...
Ik ben persoolijk echt anti bandage (om dit soort dingen) gebruik liever de beschermers van PC.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:45

ALS ik al eens bandages ergens voor gebruik, doe ik voor de zekerheid altijd even een rondje tape eromheen. Ik vertrouw na dertig jaar mijn eigen bandageerkunsten nog steeds niet....

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 09:52

dank jullie wel ik weet genoeng

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: (wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 09:58

Skuye schreef:
dofuzz schreef:
dit is toegestaan (voor AQHA) in cutting, working cowhorse, reining, horsemanship(word wel niet gedaan maar het mag volgens de regels) en timed events. het mag niet in western pleasure en trail


zoals te lezen in ander topic, alleen beginners trail mag wel bescherming dragen, amateur en open niet meer.

Ik zeg niks....ik zeg niks.....ik zeg helemaal niks.....

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Re: (wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:52

Als je nu eens inplaats van niets te zeggen,niets zou schrijven is dat een idee?

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: (wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:02

Blaze schreef:
Als je nu eens inplaats van niets te zeggen,niets zou schrijven is dat een idee?

Ja...op zich geen gek idee....alleen dan wordt het zo'n duf zooitje..gaat iedereen het weer over sport hebben i.p.v. hobby, wordt alles weer serieus genomen...nee, ik denk dat ik toch maar gewoon doorga. Sorry.

Gek....ik klik jouw post aan en gelijk gaat m'n virusscanner overuren draaien....zal wel toeval zijn....

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Re: (wn)Been bescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 13:04

iski schreef:
Skuye schreef:

zoals te lezen in ander topic, alleen beginners trail mag wel bescherming dragen, amateur en open niet meer.

Ik zeg niks....ik zeg niks.....ik zeg helemaal niks.....

love_lou

Berichten: 47
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: neerpelt belgie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 14:40

ja bij on rijden er ook met bandages

Schuur_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 09-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:16

wie dan love_lou?

claire_star
Berichten: 107
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: Krimpen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:56

Hee wat grappig zijn er meerdere in Lansbergen geweest?? Ik was er ook toen die bandage los ging met t losrijden!