Willem en Willem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

Willem en Willem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 08:24

Er waren eens 2 zadelmakers: Willem en Willem.

De 2e Willem zag dat de 1e Willem op Internet zo links en rechts op forums zijn visie en mening gaf en dus besloot de 2e Willem om zich ook beschikbaar te stellen voor dingen die ook de 1e Willem deed. Een forum besloot om de 2e Willem tot zadelmaker van de dag te kiezen, zonder echter de 1e Willem, waarmee men eigenlijk al langer door zee ging, te vragen over zijn mening naar de “benoeming” van de 2e Willem. Omdat de 2e Willem al eens mot had gezocht met de 1e Willem, was de 1e Willem niet gelukkig met de manier waarop het forum de 2e Willem naar voren had geschoven. En dus besloot de 1e Willem vooralsnog het doen en laten van de 2e Willem op dat forum te negeren.

Om de bezoekers van het forum van dienst te zijn, besloot de 2e Willem (als 1e ) om een hoofdstel-maak-dag te organiseren. Na een aanvankelijke bliksem start van de 2e Willem, kwam de organisatie in het slop. De 2e Willem kwam maar niet tot een werkelijke invulling; de datum moest bij de 2e Willem helaas verschoven worden. Maar zoals helaas vaker het geval is, kwam van uitstel afstel en dus bleef iedereen maar wachten op een definitieve datum van de 2e Willem. Hoewel hij de 2e Willem de 1e Willem met het idee was, zag de 1e Willem natuurlijk ook dat het fout ging en dus besloot de 1e Willem om als 2e een alternatief voor de dag van de 2e Willem aan te bieden: een hoofstel-maak-dag bij de 1e Willem. Ja, toen was de verwarring natuurlijk compleet.

Dachten mensen dat ze een hoofdstel gingen maken bij de 2e Willem, die per slot de 1e Willem met het idee was, bleek het opeens de 1e Willem te zijn. En als je dacht dat je naar het atelier van de 1e Willem moest rijden (ja, die als 2e Willem het idee had) was het 150 km de andere kant op bij de 2e Willem, die overigens – in tegenstelling tot de 1e Willem- nog steeds niets van zich had laten horen.

Momenteel doen alle bezoekers van het forum verwoede pogingen om een afspraak te maken met de 2e Willem, omdat ze zijn uitgenodigd door de 1e Willem, maar niet meer weten of de 2e Willem, de 2e Willem of de 1e Willem was.

Eigenlijk is het zeer eenvoudig:
Wil je je hoofdstel maken bij de 1e Willem die op dat forum met het idee kwam, moet je bij de 2e Willem zijn. Wil je je hoofdstel maken bij de 1e Willem die op dat forum actief was, moet je bij de 1e Willem zijn.
Eigenlijk zijn ze allebei 1e (of 2e).

MVG Louis

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Willem en Willem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:20

Zijn er dan ook al Willems die zadels en hoofdstellen maken dan

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:21

Whoehahaha *zoekt smiley die over de grond rolt van het lachen*
Waarom zet je dit niet ook even op dat andere forum dan snappen ze misschien weer hoe het zit.....of niet

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:44

Hahaha.. ja er is nogal wat verwarring gerezen daar vwb. de willems... heel handig zo...

DubbelFun

Berichten: 88739
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:45

Kijk als die Willems gewoon openlijk op Bokt hadden blijven schrijven had je die verwarring niet gehad. Hier weet men wie wie is en wat je er aan hebt

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:48

Ik denk dat ik ook wel weet waarover het gaat

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:20

Ik heb getemd. Ik heb geen idee waar het over gaat, ik volg niet alles, maar het is imo een persoonlijke vete die elders uitgevochten moet worden en niet voor het eerst op deze manier hier verschijnt. Ik zie echt de toegevoegde waarde er niet van in dat geklets over wat er op andere fora gebeurd. Of ik zie het helemaal mis.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:30

We gaan hier op Bokt geen mensen bespreken van andere fora.

Slotje.