Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 24 [ 582 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Taxatietopic

 
Profiel   

https://www.google.nl/search?ie=UTF-8&c ... 4f0TPFM%3A

https://www.google.nl/search?ie=UTF-8&c ... tbCqwXM%3A

Wat is een zadel als deze waard? Lakota saddlery. Ik heb geen eigen fotos. Maar ik heb exact hetzelfde zadel. In nette staat en altijd goed onderhouden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-16 12:16 



 
Profiel   

smiley schreef
Ik heb mijn zadel te koop staan. Ben benieuwd op hoeveel jullie de verkoopwaarde van dit zadel schatten?


[ [url=m/WzISgt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bobs Custom Saddles
16"
Full Quarter



welk nummer staat erin?
en dan is de vraag met name, uit welk jaar is deze?
aan het logo te zien is deze van voor 1997.

de 'look' is ook niet meer heel modern dus naar mijn idee is de waarde lager dan de meeste bobs...
ik zou zeggen rond de 1000 (en ik ben een bobs fan, ik heb ook een oudje uit 1998, maar die is qua model en look nog modern voor nu en heeft meer toolling en zilver en het moderne logo. super zadels! zeker de oudjes, niet kapot te krijgen!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-16 15:42 



 
Profiel   

Ik wil ook graag even aan de meer ervaren westernbokkers raad vragen...

Billy Cook, ik denk 2 jaar oud, niet heel intensief gebruikt, gekocht bij artur's


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-16 22:25 



 
Profiel   

Hallo,

Ik kan een Saddlesmith zadel overnemen. Maar ik vroeg me af wat deze over het algemeen waard zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 23:23 



 
Profiel   

Is afhankelijk van model en type.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-16 08:28 



 
Profiel   

Wat zou ik nog voor mijn zadel kunnen vragen?

Gekocht in november 2013, maar maar gebuikt tot en met november 2014. Voor de rest alleen maar in de kast gelegen. Nieuw gekocht voor 2.400 Euro.

Is van het merk wil west saddlery platinum serie.

Om precies te zijn deze http://leselleitaliane.com/EN/catalogue ... WPLD2CBDT/

Ik dacht dat het een 16 of 17 inch is moet ik nog even na meten. Helaas weet ik de boommaat niet meer. Weet iemand hoe je hier achter kom?


Dit zijn de foto's


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-17 20:56 



 
Profiel   

Vind dat je er behoorlijk wat voor betaald hebt voor dit merk..... Er staat een nummer in dus als je dat mail naar de fabrikant zouden zij je moeten kennen zeggen wat voor boom ed erin zit.
Ik denk dat je heel blij kunt zijn als je er 1000 voor krijgt maar ben bang dat het minder wordt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-17 21:01 



 
Profiel   

quarterH schreef
Vind dat je er behoorlijk wat voor betaald hebt voor dit merk..... Er staat een nummer in dus als je dat mail naar de fabrikant zouden zij je moeten kennen zeggen wat voor boom ed erin zit.
Ik denk dat je heel blij kunt zijn als je er 1000 voor krijgt maar ben bang dat het minder wordt...


Heb het bij Arthur's westernstore gekocht.... ik kan alleen geen site vinden van de fabrikant ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-17 21:22 



 
Profiel   

Daar heb je toch de link van geplaatst??

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-17 21:37 



 
Profiel   

Ik kan een dergelijk zadel vinden voor 1800 euro
http://selleriabottegadelcavallo.com/se ... tinum.html
Hier is het een onbekend merk en onbekend maakt onbemind.
Maar het zadel ziet er wel goed/degelijk uit dus voor de liefhebber zou het 900/1000 euro op kunnen brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-17 21:58 



 
Profiel   

MIjn dochter heeft er ook zoeentje, en ik vind ze qua prijs-kwaliteit eigenlijk erg goed. Ze zitten ook lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-17 12:40 



 
Profiel   

sevke schreef
MIjn dochter heeft er ook zoeentje, en ik vind ze qua prijs-kwaliteit eigenlijk erg goed. Ze zitten ook lekker.



Ja ik vind het ook een geweldig zadel maar helaas gaat mijn jonkie daar nooit in passen is veel te lang en hij is nu 3 jaar dus verwacht ook niet dat hij erin gaat passen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-17 15:42 



 
Profiel   

Zadel ligt te ver naar voren mar als je hem verder naar achter legt zie ik qua lengte het probleem niet... Laatste is alleen leer hé...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-17 18:10 



 
Profiel   

Ik weet dat de prijzen kunnen varieren van 2e hands zadels.
Wat zou een rw bowman b light trail kunnen kosten die er netjes uit ziet.
Leeftijd zadel onbekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-17 20:03 



 
Profiel   

http://www.euro-horse.nl/nl/webstore/5/ ... /24?page=2
Als er een nummer op het zadel staat kun je bij de fabrikant navragen hoe oud het zadel is
http://www.rwbowmansaddleco.com/B-Light ... e_5LBF.php

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-17 20:19 



 
Profiel   

[ img ]

Kent iemand dit zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-17 20:52 



 
Profiel   

Er is al een tijdje niks in dit topic geschreven. Ik hoop toch dat jullie me kunnen helpen. Een kennis van mij heeft een zadel thuis liggen. Ik ben niet echt thuis in merken westernzadels. Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit merk kennen en of het bekend staat als slecht, goed, duur, goedkoop merk.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 01:27 



 
Profiel   

Lijkt me een goedkoper/goedkoop zadel. Of het slecht is hang van veel af en is zo moeilijk te beoordelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 01:45 



 
Profiel   

Ik kan het 'merk' niet eens goed lezen en alleen van het naamplaatje kun je ook niks zeggen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 09:15 



 
Profiel   

Ik zal binnenkort even wat meer foto's maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 10:44 



 
Profiel   

Ik ben wel benieuwd of ik kwa prijs niet te veel betaald heb.

Ik heb onlangs een diamond c saddle gekocht. Ik hier hier 950 euro voor betaald inclusief passessie (verschillende zadels gepast. Goed uur bezig geweest. Uiteindelijk met deze gereden, en drukmeting gehad. En deze is perfect aldus passer).

Na wat opzoeken ben ik achter de maker gekomen. En volgens hem heeft deze een nieuwprijs van 2500 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 11:22 



 
Profiel   

Zonder foto is het moeilijk een mening geven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 11:27 



 
Profiel   

[ img ]

Ik dacht dat ik die al bijgevoegs had (ben nog niet zo handig op bokt!)bij deze :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 12:11 



 
Profiel   

Persoonlijk vind ik het zadel er niet uitzien dat het een nieuwwaarde van 2500 euro zou hebben, maar dat is van een plaatje (sowieso zonder de binnenkant te bekijken) niet te zien :)
Als de boom nog goed recht is en er zijn alleen simpele gebruikssporen dan is het dat geld inkl. die passervice wel waard.
Hier zie je ze niet veel, op de duitse ebay gaan ze weg voor rond de 5/600 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 12:45 



 
Profiel   

Denk ook niet dat je daar nieuw 2500 voor hoeft neer te tellen. Denk eerder een 1500.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-18 14:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 24 [ 582 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen