Boomloos Westernzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Boomloos Westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 09:32

Hoi

Ik kijk al een tijdje rond waar ik een westernzadel vandaan wil gaan halen; rijk ben ik niet als 15jarige met vakantiebaantje; dus kwam ik eerst bij Divoza. Maar als ik dat allemaal zo lees denk ik; Nevermind.. dan betaal ik maar wat meer! Toen kwam ik bij de westernzadels van huppa.nl terecht, maar ik wil wél dat zo'n zadel goed ligt, ik heb er totáál geen verstand van en laten passen kost voor mijn afstand daarvandaan 112 euro .
Goed, weer verder gaan zoeken. Tweedehands zou een optie kunnen zijn, maar ik zit weer met met of het zadel wel goed ligt etc.
Zo kwam ik bij de boomloze zadels; zover ik weet liggen die altijd wel goed en de beschrijving erbij gegeven;

De Nevada heeft de meest vaste liging vanwege de grote oppervlakte.
Is dan ook uitermate geschikt voor ronde paarden , en wordt daarvoor ook
standaard met een wat breder voorboogje (fork) geleverd dan voorheen.


Leek mij ideaal voor mijn Friese, ronde merrie van 1.64 .
Nou kost dit zadel wel 600; Maar het een goed zadel blijkt te zijn dán maar die prijs (wordt hard werken )
Nu aan jullie mijn vraag; Hebben jullie ervaringen met dit zadel? (Het is de Nevada Barefoot)
Alvast bedankt & verdere tips zijn welkom!

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 10:53

Misschien kun je je vraag stellen in het boomloze-topic.
Die hebben er vast meer verstand van..

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 10:54


Monsje

Berichten: 483
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Vries

Re: Boomloos Westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:26

Je kan een testzadel aanvragen bij boomloosrijden.nl