Hoofdstel "pimpen"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arans

Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: Hoofdstel "pimpen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:25

ik zie echt cole dingen voorbij komen Tong uitsteken

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Re: Hoofdstel "pimpen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:34

ik heb nog een borsttuig liggen, gewoon heel simpel zonder versieringen. nu wil ik die al een hele tijd opleuken maar nog niet echt de tijd voor gehad en ook nog geen echte ideeen. ik wil graag dat het bij mijn hoofdstel past (nieuw zadel komt nog dus misschien als het zadel er is er ineens een nieuw ontwerp komt haha) maar goed ik heb 2 hoofdstellen, eentje met rawhide en kwastjes, dat leer is dezelfde kleur als het borsttuig (donkerbruin) en een hoofdstel met starconcho's en koeienhaar op de bakstukken en frontriem, is een heel apart hoofdstel. dat is wel een light oil. iemand ideetjes hiervoor?
wil denk ik wel iets met kwasjes doen en eventueel met rawhide. ik ben niet heel erg van veel zilver, dat zit ook niet in mijn hoofdstellen, de star concho's zijn zwart met zilver.

alvast bedankt, ik ben niet zo iemand die ineens op allerlei ideeen komt.

Tarqsgirl

Berichten: 1152
Geregistreerd: 12-09-06
Woonplaats: Groningen

Re: Hoofdstel "pimpen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 03:46

Ik vind de zelfgemaakte concho gaaf. Wij geven een cursus in Leaathercarving. Er waren niet genoeg aanmeldingen voor een avond cursus, maar er waren mensen die het heel graag wouden leren en nu heb ik een soort inlooplessen. €150,- voor 20 uur les. Waarschijnlijk ga ik het ook iedere tweede zaterdag doen. de lessen zijn in onze werkplaats dus je maakt ook mee hoe onze customzadles gemaakt worden. De lessen zijn verder heel individueel, als je bv ook leer wilt leren naaien kan dat ook. Bij onze zadels is alles handgenaait en dat geld ook voor de hoofdstellen. Je kan tijdens de cursus gelijk een hoofdstel of voortuig maken. Kijk op de website en neem contact op.(tweede nummer) www.midwayusasaddlery.com