Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

STOP IT nakomelingen....

 
Profiel   

Altijd leuk om te weten wie er nog een nakomeling heeft van STOP IT - ik weet dat er hier op bokt wat paardjes te vinden zijn... :D
Mijn merrie is uit 2007 en nu al een van de grootste paarden bij ons op stal - en ook een enorme knuffelkont! :+
ben benieuwd hoe zich de andere STOP IT's ontwikkelen en of er ook reeds een paar onder het zadel lopen :o

Graag jullie reacties! :):)

Hier wat foto's van mijn STOP IT merrie Just Great Stop

Zomer 2008

[ img ]

[ img ]

Januari 2009

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 09:50 



 
Profiel   

josie1980 schreef
Altijd leuk om te weten wie er nog een nakomeling heeft van STOP IT - ik weet dat er hier op bokt wat paardjes te vinden zijn... :D
Mijn merrie is uit 2007 en nu al een van de grootste paarden bij ons op stal - en ook een enorme knuffelkont! :+
ben benieuwd hoe zich de andere STOP IT's ontwikkelen en of er ook reeds een paar onder het zadel lopen [/img]


Er zijn 11 veulens van hem geboren in 2007, ik denk niet dat die al onder het zadel zijn....
Verder niets, want hij is geruind ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 10:34 



 
Profiel   

dacht dat hij misschien uit 2006 ook wat nakomelingen heeft, maar dat is dus niet zo?
ja, weet dat hij nu ruin is... ;) maar hij staat trouwens nog wel in de Hengstenspecial 2009, dus er zijn nog wat "rietjes" beschikbaar :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 13:36 



 
Profiel   

Dit is de Stop It kanjer van mijn zus en mij. Een (Chocolat) Buckskin luisterend naar de naam "Stop N BullionBrandy". Hij is ook van 2007.
Als veulentje zag hij er zo uit
[ img ]
Dit zijn foto's van de zomer (2008)
[ img ]
[ img ]

Hij is een echt schatje en ook een echte knuffel!

Ik weet in elk geval van een 2008 veulen van Stop It. Stop It's zwemmers zijn inderdaad ingevroren dus er zullen er zeker nog wel meer komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 15:28 



 
Profiel   

wat een kapperd! en hele mooie kleur!! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 15:44 



 
Profiel   

Ja, Brandy ken ik nog wel, wat een lekker ding is dat zeg! vanaf veulen af aan zo knap, :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 17:25 



 
Profiel   

De foto's die Adrienne er neer heeft gezet zijn van Brandy in zijn zomer-outfit, nu heeft hij zijn bontjas weer uit de kast gehaald en ziet hij er in januari 2009 zo uit 8-)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Prachtig die vacht zoals die eruit ziet in de wintermaanden. Hij staat dag en nacht buiten en dat is te zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 21:32 



 
Profiel   

@Josie: leuk topic, hebben we nog meer vergelijkingsmateriaal ;)

En Brandy is echt een lekker beertje in zijn wintervacht!

dus hier nog een familielid.. :D
Dun Stop Kiddin Me oftewel Dundee, merrie, bouwjaar 2007

Als lief klein veulentje (met een wat te groot halster 8-) )
[ img ]

maart 2008
[ img ]

februari 2009
[ img ]

en nog een keer februari 2009
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 21:57 



 
Profiel   

Leuk hoor om alle halfbroertjes/ zusjes te zien van onze Blossom!

Onze Stop It nakomeling "Its Hollys Blossom"
3 dagen oud (april 2007):
[ img ]

Januari 2009:
[ img ]
[ img ]

Meer foto's/ filmpjes:http://www.peppydocoholly.com/itshollysblossom.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 23:03 



 
Profiel   

Tjonge, Brandy heeft mooie halfzusjes zeg! Just Great Stop ziet er inderdaad al groot uit! Ik had Dundee nog niet eerder gezien, mooi paardje hoor 8-) En wat is Blossem al weer gegroeid! Wat gaat het hard he! Maaarrruh is Brandy de enige met zo'n bontjas?

Ik weet van nog een Stop It jaarling hengstje (2008), een half broer (eigenlijk meer dan een halfbroer want de moeders zijn zussen) van Brandy:
[ img ]
[ img ]
Ook een erg mooi beestje! Ik denk dat dit een hele donkere sooty bay gaat worden maar ik heb hem al een tijd niet meer gezien dus geen idee hoe hij nu is. Hij is zover ik weet overigens nog te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-09 23:56 



 
Profiel   

Dit broertje ziet er ook goed uit! Ook een knappe verschijning!

Ik weet ook nog een hafbroertje te staan (geen foto van trouwens), ook een dun, met een lichte vachtkleur en hele duidelijke zwarte dun-aftekeningen.

Brandy lijkt idd wel de enige met zo'n dikke wollige vacht, Dundee staat ook buiten met een schuilstal maar heeft niet zo'n dikke bontjas :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-09 07:58 



 
Profiel   

@cath Dundee heeft wel precies het hoofdje van Opa Hicky he ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-09 11:15 



 
Profiel   

Ik ken nog een half zus. Die is van Smarty hier op Bokt. Ook een 2007 veulen. Ook, hoe kan het anders een prachtige dame!!!
Kwa kleur is ze nog een beetje een verrassing maar ik gok op een enorm sooty Bay.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-09 13:03 



 
Profiel   

Jee wat geeft die stop it een prachtige veulens zeg!!! Brandy in zn wintervachie is wel echt te schattig!!! :D wat een cutie! :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-09 14:12 



 
Profiel   

leuk dat er zo veel mensen reageren op deze topic!! :D

@Cath_B : ;) inderdaad, kans was groot om hier op bokt nog meer halfbroertjes en -zusjes te vinden.... en wat een cute foto van dundee als veulentje!!!

@jolande : brandy heeft inderdaad een berenvachtje - erg schattig! :D en van het weekend ga ik toch eens de stokmaat van BJ meten - ben erg benieuwd hoe groot ze nu is :+

@hollybollie : blossom heeft ook blonde manen, zie ik? ;) lijkt nog het meest op die van mij, behalve de bles :P

dus aan iedereen met een STOP IT: wij hebben echt hele knappe paardjes!!! toch??!! :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-09 17:14 



 
Profiel   

@Josie1980 Ik heb nog geen idee welke kleur de manen uiteindelijk gaan worden, maar het lijkt erop dat ze ook licht worden zoals die van mams. Een gedeelte is wit (achtig) en een gedeelte bruin. Ook de voorpluk lijkt bruin. De staart is merendeel bruin, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat die nog nooit een spetter shampoo heeft gezien aangezien ze nog in de opfok staat ;) . Zie de foto's:
[ img ]
[ img ]

Hoe is het karakter van jullie Stop It babies? Blossom had vanaf dag 1 al haar moeder onder de duim. Ook in de opfok vind ze het geweldig om de hele boel op te hitsen. Ze staat tussen allemaal KWPNers maar ze laat zich echt niet het kaas van haar brood eten (wat ook wel aan haar buik te zien is!!!).

Tegen mensen is ze heel vriendelijk en aanhankelijk. Als er bezoek voor andere paarden in de opfok komt gaat ze er gewoon tussen staan. Ook toen er droes was op de opfok maar zij niet ziek meer was, stond ze vooraan in de rij voor de dierenarts om maar aandacht te krijgen.

Ik geloof dat Blossom wel een van de kleinste van de Stop It babies is. Wat een kolossen hebben jullie al!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-09 18:15 



 
Profiel   

@CC: het hoofdje en ook het karakter... ;)

Dundee is niet de baas van de kleine kudde die we thuis hebben maar zeker ook niet het onderdeurtje, af en toe is het best wel een hand vol.... Maar goed, dat is de moeder ook dus dat was wel een beetje te verwachten. Toen Dundee nog klein was hebben we haar best wel eens op haar plek moeten zetten en ook moeders had het er maar druk mee....
[ img ]
[ img ]

Nu ze wat ouder wordt lijkt ze wel makkelijker te worden, maar als ze het er niet mee eens is of geen zin meer heeft laat ze het nog wel merken. Maar we hebben ook al wat grondwerk met haar gedaan en dat heeft denk ik wel geholpen, en natuurlijk ook de opvoeding van beide peetmoeders :D
[ img ]

Ik ben ook wel benieuwd hoe groot jullie 'baby's' nu zijn, ik zal Dundee ook es opmeten. Blossom lijkt idd de kleinste van het stel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-09 19:48 



 

wat een beauty's zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-09 21:01 



 
Profiel   

hele mooie paarden hebben jullie! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-09 13:04 



 
Profiel   

Wat een mooie nakomelingen zijn er al van Stop it, ze zien er allemaal even super uit!!

Ook leuk om over de karakters te lezen. Ik heb Just Great Stop It gefokt en ook haar karakter was (als veulen zijnde) hetzelfde, ze probeerde echt een baasje te zijn over mams (wat mams niet altijd goed vond :+ ) en heel aanhankelijk naar mensen toe, als ze je aan zag komen lopen, kwam ze in een drafje naar je toe terwijl mams nog achter in de wei aan het grazen was...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-09 20:17 



 
Profiel   

Brandy is een hele rustige. Niet dat hij zich de kaas van het brood laat eten hoor ,door de ander hengstjes waar hij mee op de wei staat. Maar hij is gewoon enorm "relaxed" maakt zich niet snel druk.

Verder is hij ook enorm op mensen gericht. Als wij naar hem toe gaan dan komt hij direct naar ons toe gelopen en houdt de andere hengstjes een beetje op afstand als of hij wil zeggen "opzouten jullie die komen voor mij!" :D :D
Heel schattig :j :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-09 22:21 



 
Profiel   

@Hollybollie: hm, BJ krijgt ook steeds meer donkere haartjes - maar er zitten ook witte tussen, nog steeds... dus eigenlijk hoop ik heel erg dat ze wel blond blijven! ;)

[ img ]

[ img ]

@paafke: wist dat je deze topic zou vinden :D

BJ's karakter nu is - hmm, hoe zal ik't zeggen? eigenwijs?! :P ze weet precies wat ze wil, is erg nieuwsgierig en slim. Het grondwerk pakt ze goed op, vind het blijkbaar ook erg leuk om aan het werk gezet te worden - zodra ik met het grondwerk-set naar stal kom staat ze al klaar en duwt ze zowat haar neus al in het halster ;) ze verveelt zich wel heel snel als ze niets te doen heeft - vooral met poetsen.... dat vaststaan vindt mevrouw echt helemaal niets! :+ touwtje kauwen, knopen losmaken, stenen likken, ze verzint wel wat, hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-09 15:39 



 
Profiel   

Ik wil mijn merrie ook graag laten dekken door Stop It,maar ben er nog niet helemaal over uit. Er zijn niet veel rietjes meer,dus er zullen niet veel Stop It's meer geboren worden. Wie heeft er dit jaar een veulen van hem in de planning?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-09 19:43 



 
Profiel   

Leuk dat je daar over aan het denken bent catalyst1, het is ook echt een prachtig paard die Stop It. Wellicht kun je aan Smarty het beste meer info over hem vragen.

Ik denk dat Brandy's karakter zich nog steeds prima laat vangen in deze foto van vorig jaar (winter 2007/2008):
[ img ]
Mijnheer houdt van aandacht :D Ik ben wel weer benieuwd wat er dit voorjaar onder al dat haar uit gaat komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-09 12:46 



 
Profiel   

Josie wat heeft jou paardje een knappe familie zeg!! Echt mooi! groetjes Nuith! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-09 21:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen