Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Commander Flit Fritz

 
Profiel   

Ik ben benieuwd hoeveel mensen er hier een nakomeling hebben van Commander Flit Fritz. Het valt me op dat deze paarden onderling een hele grote gelijkenis vertonen, zowel qua bouw als karakter ;) Een aantal ken ik via andere sites, maar ben benieuwd wie er nog meer een Fritz hebben en of die ook zo op hun vader, of opa lijken :) Misschien is het een leuk idee om eens een fotoshoot van 'Fritzen' te organiseren *-:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-14 20:08 



 
Profiel   

ik heb een directe zoon gehad, beter paard kon je niet hebben!!
cool karakter...
top te rijden...
heb hem weggedaan met mijn stomme kop, zat totaal doorheen toendertijd!
was ook een zeer mooi paard om te zien!

ja de fritsen haal je er zo tussenuit, lijken op elkaar...
meeste komen uit duitsland..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-14 15:30 



 
Profiel   

Ik heb er ook een, de mijne is een volle zoon. Hij staat in m'n profiel. Leuk dat je dit topic geopend hebt, ben wel benieuwd hoe de andere zijn. De mijne is superlief, maar kan af en toe ineens ontploffen, hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-14 15:32 



 
Profiel   

Hier een eigenaar van een Fritz merrie. Of ze op papa lijkt Mogen andere mij meestel zeggen. Kan ik mij niet over uitlaten. Als ze niet hoeft te werken is het het liefste paard wat ik heb. Dan kan ik er zo ieder opzetten. Zou haar echter niet willen missen en hoop dat ze ook nog jaren bij ons is. Verder met haar een veulen gefokt dus ook nog een kleinzoon van fritz. Deze is vreselijk eigenwijs maar vindt dat ook wel een eigenschap die bij fritzen voorkomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-14 08:30 



 
Profiel   

Dit is mijn Fritz merrie. Ze is nu 13 en het is een verschrikkelijk lief en slim paard met een heel uitgebreide handleiding. Het is een 'flessenkind' en zeker geen allemansvriend, maar ze is goudeerlijk. [ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-14 18:29 



 
Profiel   

Heb je foto's Funnygirl? Ik ben wel benieuwd hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-14 18:33 



 
Profiel   

Die van jou lijkt wel op die van mij. Alleen is de kleur anders :D

[ img ]

en dan nog een foto van haar zoon.

[ img ]

Kwa karakter klinkt het echter precies hetzelfde. Funny wordt er nu in maart 16.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-14 19:40 



 
Profiel   

Oh ja, ik zie zeker grote overeenkomsten :) Knappe paardjes hoor! Mijn merrie is echt flink aan de maat, ze is 1.55 maar ook een behoorlijk brede tante. Tja, en het karakter is best heel apart van al die Fritzen heb ik al gehoord ;) Vaak niet de gemakkelijkste paarden haha :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-14 21:09 



 
Profiel   

Denk dat de meeste Fritzen wel aan de maat zijn. Althans die ik ken wel. Funny zal de 1.53 ook wel halen.Tja en dat karakter......... you love it or you hate it. Ik persoonlijk houdt er wel van.

@ kruimellover: heb even in je profiel gespiekt maar volgens mij lijken de Fritzen veel op elkaar. Al zijn er ook wel die iets anders overkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-14 20:12 



 
Profiel   

Ja ik zit ook al te kijken. Ze lijken zeker op elkaar! En als ik jullie hoor over de karakters dan is dat ook een typisch Fritz dingetje, hihi. Billy is 1.48 dus ook niet echt klein, maar die van jullie zijn groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-14 21:42 



 
Profiel   

Ik heb een Fritz dochter gehad, een geweldig lieve merrie! Was het enige paard waar ik geen angst op had met rijden, ondanks dat ze wel een eigen mening had! Ze ging voor me door het vuur! Op stal was ze af en toe wat lastig als ze merkte dat ze moest rijden, maar als ze eruit was deed ze geen vlieg kwaad. Heb haar helaas ook moeten verkopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-14 22:29 



 
Profiel   

Ik weet dat er al lange tijd niet gereageerd is, maar toch wil ik ook hier even mijn Fritz wondertje showen:

Gaia, merrie, 6 jaar...

[ img ]

Lijkt totaaaaal niet op haar vader... :j :j :j

Qua karakter is ze geweldig, ze is zooo lief, braaf, koel en werkgewillig...

Kan me geen beter paard bedenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-15 09:18 



 
Profiel   

Commander flit fritz niet, maar ik heb wel twee paarden met zijn vader in de pedigree : Bar Flit Fritz. Fritzy Bright Star, zwarte merrie van nu 19 jaar jong, en haar kleindochter BD Little Black Jac. Hebben beide hetzelfde typische quarterhorse hoofdje met brede kaken, dat hebben ze van de Flit Fritz-lijn. Twee hele lieve merries, trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-15 14:52 



 
Profiel   

Die van ons heeft Fritz Command in zijn pedigree. Trainer kon meteen zien dat het "een Fritz" was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-15 17:46 



 
Profiel   

ik heb een dochter van Flit Fritz, ik zou graag meer nakomelingen willen zien, ze is bruin met zwarte manen, staart en benen. een hele lieve merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-15 13:51 



 
Profiel   

fotoooosss!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-15 13:53 



 
Profiel   

Die van ons is een echte buckskin

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-15 19:42 



 
Profiel   

Ik heb een volle zoon van he

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 22:44 



 
Profiel   

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 22:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen