Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welke dekhengst voor deze merrie?

 
Profiel   

Rocky vind ik ook heel leuk, heb al enkele keren gedacht om Jade door hem te laten dekken.. maar hij valt altijd uiteindelijk toch af voor zn papier.
Ik heb uiteindelijk altijd liever een leuk papier en káns op een leuk kleurtje, dan garantie op een kleurtje en BFC papier :P

Ik ken wel meerdere mensen die met hem hebben gedekt en het is een goede hengstenhouder om mee samen te werken. Altijd vlotte verzending en goede afspraken, dat is ook belangrijk vind ik, ik heb ook al hengsten laten staan omdat ik wist dat er problemen gingen komen met verzending, papierwerk,...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-18 11:25 



 
Profiel   

GP Mister Dual Jac geeft ook hele leuke kleurkansen met mijn merrie: 28% bay dun, 28% dunskin, 9% smoky grullo, 9% buckskin, 9% grullo, 9% bay, 3% smoky Black, 3% Black. En dat geeft een mooier papier denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-18 12:05 



 
Profiel   

Klopt leuke kleurkansen en mooi papier en reining/cow sense.
Ik ben natuurlijk ook bevooroordeeld met twee veulens van Gp mister dual Jac.
Die veulens worden ook gewoon halster, trailer en misschien zadelmak geboren. :D oudste is nu drie

Das ook de reden waarom ik ij rocky niet ga gebruiken voor men aqha merrie, wil ook mooi papier hebben.
Kleur is leuk en niet onbelangrijk maar wel als het papier niks voorstelt.
En de meeste foundation paarden zijn dan ook weer veel te groot voor mij die gaan soms tot 1m60.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-18 12:39 



 
Profiel   

We hebben er hier een nieuwe hengst bij, die is misschien ook interessant :P

Hij is grullo homozygoot tobiano. Hij is net 3, dus nog jong, maar lijkt ook erg breed te gaan uitvallen en heeft een heel lief karakter. Hij heeft net zijn eerste 2 merries gedekt dus we kijken enorm uit naar zijn eerste veulens volgend jaar ;)

In mijn profiel & onderschrift vind je alle info!

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 21:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen