Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht informatie over Paint merrie: JK Taffys Surprise

 
Profiel   

Kan iemand mij helpen aan meer informatie over deze merrie? JK Taffys Surprise..
Ik ben met name ook benieuwd of ze 5 panel N/N getest is.

Ik heb een paard op het oog uit deze merrie en wil graag weten of ik hem nog moet laten testen.
De vader is Sparklin N/N getest.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-18 21:23 



 
Profiel   

Ik haar even opgezocht op allbreedpedigree en pas toch maar op, haar opa langs moederskant is pssm1 positief..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-18 13:42 



 
Profiel   

Had de verkoper het paard nog niet getest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-18 14:21 



 
Profiel   

Als je zekerheid wil hebben, altijd testen! Zeker als er PSSM voorkomt in de pedigree, dat wil je echt niet dat je paard dat heeft. Het verbaasd me altijd dat er nog paarden worden aangeboden die niet getest zijn.
Je zou kunnen overleggen met de eigenaar dat je het paard laat testen; als hij negatief is op de test betaal jij, anders de huidige eigenaar. Test kost ca. 96,- hier http://www.animalgenetics.eu/equine/equ ... pound.html

Er zit ook Paint bloed in dus misschien is een OLWS test ook een idee ( voor een ruin niet noodzakelijk maar voor een merrie of ( dek) hengst wel.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-18 09:47 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb via een pb inmiddels een filmpje gekregen van het paard dat we wilden kopen. Via via vervolgens de vorige eigenaar gevonden en kunnen achterhalen dat ook moeder N/N getest is.

Allemaal positief totdat we signalen begonnen te krijgen dat de verkoper niet eerlijk is. Na heel lang twijfelen zien we daarom toch af van de koop. Zo ontzettend balen want het paard lijkt perfect...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-18 21:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen