Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Embryo Transfer.

 
Profiel   

Hi ik had een vraag,
Ik wil mijn merrie laten dekken alleen wil ik haar geen showseizoen kwijt zijn, daarom dacht ik aan embryo transfer.
Dus, wie heeft er ervaring met embryo transfer? en hoe is dat bevallen?
Bij welke kliniek hebben jullie dat gedaan? en wat zijn ongeveer de kosten?

Alvast bedankt,
Cheyenne :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 20:52 



 
Profiel   

Op ons dekstation kost de huur van de draamerrie alleen al 2500€ voor een jaar. + alle normale kosten uiteraard dat jaar.

Daarbij alle ki-kosten, spoelen,.. het loopt al heel snel op in de vele 1000-en euro’s.

Edit, ff de prijslijst opgezocht:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 21:35 



 
Profiel   

Tinniie schreef
Op ons dekstation kost de huur van de draamerrie alleen al 2500€ voor een jaar. + alle normale kosten uiteraard dat jaar.

Daarbij alle ki-kosten, spoelen,.. het loopt al heel snel op in de vele 1000-en euro’s.

Edit, ff de prijslijst opgezocht:
[ [url=m/gYe3B0.png]Afbeelding[/url] ]


Ik heb zelf dan misschien al een draagmerrie dus dat scheelt denk ik al weer aardig wat geld. Maar bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 21:37 



 
Profiel   

Ja maar ze moeten echt exact gelijk lopen in hun cyclus, das het moeilijke er aan met eigen merrie..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 21:38 



 
Profiel   

Is draagmerrieschap toegestaan bij de AQHA?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-18 21:10 



 
Profiel   

cissy schreef
Is draagmerrieschap toegestaan bij de AQHA?


In Amerika bij grote QH/APH fokbedrijven wordt haast niet anders gedaan, dus waarom niet.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 23:35 



 
Profiel   

CheyenneF schreef
Tinniie schreef
Op ons dekstation kost de huur van de draamerrie alleen al 2500€ voor een jaar. + alle normale kosten uiteraard dat jaar.

Daarbij alle ki-kosten, spoelen,.. het loopt al heel snel op in de vele 1000-en euro’s.

Edit, ff de prijslijst opgezocht:
[ [url=m/gYe3B0.png]Afbeelding[/url] ]


Ik heb zelf dan misschien al een draagmerrie dus dat scheelt denk ik al weer aardig wat geld. Maar bedankt!


Dat zou mij verbazen. De cyclus van de draagmoeder moet exact gelijklopen met de cyclus van jouw merrie. De meeste dekstations die embryotransplantatie doen hebben 40-60 draagmoeders ter beschikking.
Reken voor een embryotransfer ongeveer een 2500-3000 euro. Daar je dekkosten bij (dekking, KI, opvolging en uitspoelen) en je komt algauw aan 6000 euro en meer, als ze van de eerste keer drachtig is én de overbrenging van het embryo van de eerste keer pakt. Voor die prijs kun je je beter een leuk veulen van een leuke bloedlijn kopen. Of een reeds gemaakt embryo van een goede fokstal.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 15:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen