Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Quarter stamboom

 
Profiel   

Goedemiddag,

Aangezien ik zelf niet zoveel ken over stambomen etc vroeg ik me af of er hier iemand is die mij een beetje zou willen helpen.
Ik heb een paardje op het oog en ze is ingeschreven bij de AQHA.
Het maakt voor mij niet zoveel uit maar ik ben nieuwsgierig naar wat de bloedlijnen me kunnen vertellen.

Het gaat over Jasmin Star geboren op 3 april 2008
http://www.allbreedpedigree.com/jasmin+star

Alvast bedankt voor de hulp

Groetjes
Tina
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 10:38 



 
Profiel   

Ik weet er niet veel vanaf behalve dat really rugged kid een reiner was en dat via die lijn jouw paard familie is van de mijne :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 17:36 



 
Profiel   

Ken er ook geen enkele naam van maar wat eigenaardig dat haar grootmoeder gedekt werd door haar eigen vader :oo of zie ik dit nu verkeerd. :o
Vind ik persoonlijk wel heel jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 19:25 



 
Profiel   

Ik weet best wat van bloedlijnen af maar deze staan in de directe lijnen (vader/opa's) niks bekends in.
Enige beetje bekendere (lokale) namen zitten nog een lijn daarna. Dat is alweer zover weg dat er weinig over te zeggen is.
Ik doe dus even de aanname dat met de voorouders vooral recreatief gereden is en niet weedstrijdgericht. In ieder geval niet serieus genoeg dat de namen enigsinds bekend zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-18 13:36 



 
Profiel   

quarterH schreef
Ik weet best wat van bloedlijnen af maar deze staan in de directe lijnen (vader/opa's) niks bekends in.
Enige beetje bekendere (lokale) namen zitten nog een lijn daarna. Dat is alweer zover weg dat er weinig over te zeggen is.
Ik doe dus even de aanname dat met de voorouders vooral recreatief gereden is en niet weedstrijdgericht. In ieder geval niet serieus genoeg dat de namen enigsinds bekend zijn


Dat dacht ik ook. :j Ik heb een (rechtstreekse) merrie van Really Rugged Kid, ik weet niet beter dan dat hij een allrounder was :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-18 13:40 



 
Profiel   

Brennas Kid is de enige naam op het papier die iets is, maar dan moet je wel al heel wat generaties teruggaan. Ik zou zeggen : recreatief gefokt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 13:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen