5 Panel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

5 Panel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-18 18:12

Hi, ik wil mijn merrie laten dekken.
Ik heb dus ook de hengst uitgekozen en contact opgenomen met de hengstenhouder.
Alleen heb ik dus mijn 5-panel test denk ik iets te laat opgestuurd en hier dus nog geen bericht van.
Ik vroeg me dus af, of iemand toevalling weet of haar vader, Tuck R Command en haar moeder Zans Sweet Star 5 panel negatief zijn..
Natuurlijk snap ik dat die 5-panel belangrijk is voor het fokken, alleen is zij bijna goed hengstig en willen we dus insemineren en dat wil ik niet doen zonder dat ik iets weet..
Dus als iemand iets weet, let me know..

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Re: 5 Panel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 18:39

Ik heb een kleinzoon van Tuck R command en die zijn moeder is 5 panel clean!

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:22

Heb je die naar animal genetics gestuurd want eens ze deze hebben ontvangen duurt het 2-3 dagen voor uitslag. Je moet wel zelf eens gaan kijken op je account want mail duurt veel langer.

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-18 16:24

Fotsy schreef:
Heb je die naar animal genetics gestuurd want eens ze deze hebben ontvangen duurt het 2-3 dagen voor uitslag. Je moet wel zelf eens gaan kijken op je account want mail duurt veel langer.


Ja ik heb het naar AG gestuurd, ik check mn email elke dag een aantal keer maar ik heb nogsteeds niks :(
Ik heb het ondertussen bijna 3 weken geleden verstuurd, en ze zelfs ge emaild of er misschien een verkeerd email adres op het formulier staat

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 19:14

En je hebt een bevestigingsemail ontvangen met ontvangstmelding van staal? Want dit klopt niet hoor. Bij mij is het 5 dagen onderweg geweest nar Amerika dan ontvangstmail gekregen en twee dagen later stond het al op men account. Nu de mail met uitslag heb ik ook nog niet ontvangen maar je kan op de site inloggen onder je account. Als je die niet hebt van vroeger dan moet hij is je bevestigingsmail staan.

Afbeelding

Afbeelding

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 09:07

Fotsy schreef:
En je hebt een bevestigingsemail ontvangen met ontvangstmelding van staal? Want dit klopt niet hoor. Bij mij is het 5 dagen onderweg geweest nar Amerika dan ontvangstmail gekregen en twee dagen later stond het al op men account. Nu de mail met uitslag heb ik ook nog niet ontvangen maar je kan op de site inloggen onder je account. Als je die niet hebt van vroeger dan moet hij is je bevestigingsmail staan.

[ [url=m/E4HVDm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5J83zr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nope nogsteeds niks gehad. Ik had hun wel een week geleden gemaild over dat er misschien iets fout was gegaan met het emailadres. Het geld is iig wel van de visa die ik leende afgehaald dus ik hoop dat ik dan vandaag een bericht krijg dat het binnen is. Ik heb het niet aangetekend verzonden of als priority en volgens de postnl site kon het dan wel eens 11 dagen duren tot dat het daar was..

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 09:08

CheyenneF schreef:
Fotsy schreef:
En je hebt een bevestigingsemail ontvangen met ontvangstmelding van staal? Want dit klopt niet hoor. Bij mij is het 5 dagen onderweg geweest nar Amerika dan ontvangstmail gekregen en twee dagen later stond het al op men account. Nu de mail met uitslag heb ik ook nog niet ontvangen maar je kan op de site inloggen onder je account. Als je die niet hebt van vroeger dan moet hij is je bevestigingsmail staan.

[ [url=m/E4HVDm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5J83zr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nope nogsteeds niks gehad. Ik had hun wel een week geleden gemaild over dat er misschien iets fout was gegaan met het emailadres. Het geld is iig wel van de visa die ik leende afgehaald dus ik hoop dat ik dan vandaag een bericht krijg dat het binnen is. Ik heb het niet aangetekend verzonden of als priority en volgens de postnl site kon het dan wel eens 11 dagen duren tot dat het daar was..


Ik heb geen account van vroeger dus ik dan daar ook niet op kijken

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:09

Als het geld van je visa is dan is het resultaat al gekend. Ik heb gisteren toevallig mail Met resultaat ontvangen en de factuur.
Had ze dan gemaild want waren iets vergeten en half uur later kreeg ik al mail terug dat ze het nodige gaan doen. Nu wel gemaild om 12 uur savonds dan is het ginder morgend.

Mrs_Midnight

Berichten: 337
Geregistreerd: 19-06-17

Re: 5 Panel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:44

Ik heb wel gehoord van een vriendin die ook onlangs haar heeft ingestuurd dat er wat vertraging is in de post door een of ander staking (weet er niet helemaal het fijne van), maar ik zou ze voor de zekerheid gewoon even bellen.

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 15:14

Mrs_Midnight schreef:
Ik heb wel gehoord van een vriendin die ook onlangs haar heeft ingestuurd dat er wat vertraging is in de post door een of ander staking (weet er niet helemaal het fijne van), maar ik zou ze voor de zekerheid gewoon even bellen.

Als er dan een staking is vind ik het raar dat het geld wel van de creditcard is afgeschreven ;)
Ik wacht nog even een paar uur (ivm met tijdsverschil) en dan mail ik denk ik nog een keertje :)

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 16:12

Fotsy schreef:
Als het geld van je visa is dan is het resultaat al gekend. Ik heb gisteren toevallig mail Met resultaat ontvangen en de factuur.
Had ze dan gemaild want waren iets vergeten en half uur later kreeg ik al mail terug dat ze het nodige gaan doen. Nu wel gemaild om 12 uur savonds dan is het ginder morgend.


Ik ga ze zometeen dan wel mailen, het kan namelijk ook nog zijn dat ik mijn email verkeerd of onduidelijk heb opgeschreven :(

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:48

Ik zou ze zeker nu mailen. Heb om 15.33 u nog een mail ontvangen van hen. ;)

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 17:03

Fotsy schreef:
Ik zou ze zeker nu mailen. Heb om 15.33 u nog een mail ontvangen van hen. ;)

Ik heb ze denk ik een halfuurtje geleden gemaild, hoop dat ik snel een reactie heb

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 18:48

Fotsy schreef:
Ik zou ze zeker nu mailen. Heb om 15.33 u nog een mail ontvangen van hen. ;)

Hoe snel had jij een reactie? Ik twijfel namelijk om te bellen, dan heb ik gelijk antwoord :)

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: 5 Panel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 21:42

Bij mij duurde de uitslag ruim 1,5 maand... Het gaat dus niet altijd zo snel helaas. Ik maakte me er ook zorgen over omdat iedereen altijd zegt dat je het gemiddeld na 2 a 3 weken hebt. Maar bij mij was dat dus ook niet het geval toentertijd.

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 22:11

Jeetje wat duurt dit lang bij jullie. ;)

Wel om een voorbeeld te geven, ik heb vandaag een mail gestuurd en je ziet uur erop staan, uur later kreeg ik al dit antwoord.

Afbeelding

Het enige wat hier lang duurde is de verzending van het staal. De rest heb je op paar dagen. Allez men veulen is 15 mei geboren en zaterdag 2 juni had ik uitslag al (wel op men account, mail is later gekomen) terwijl ik pas na paar dagen haar heb getrokken en dan naar post verzending verstuurd en zat dan nog Pinksteren tussen.

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 22:29

Fotsy schreef:
Jeetje wat duurt dit lang bij jullie. ;)

Wel om een voorbeeld te geven, ik heb vandaag een mail gestuurd en je ziet uur erop staan, uur later kreeg ik al dit antwoord.

[ [url=m/TnT2D9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het enige wat hier lang duurde is de verzending van het staal. De rest heb je op paar dagen. Allez men veulen is 15 mei geboren en zaterdag 2 juni had ik uitslag al (wel op men account, mail is later gekomen) terwijl ik pas na paar dagen haar heb getrokken en dan naar post verzending verstuurd en zat dan nog Pinksteren tussen.

Ik heb het 16/05 verzonden, denk dat ik morgen maar ga bellen dan.
Oh Mn email geeft aan dat de mail niet verzonden is ik had namelijk de eersye keer dat ik mailde binnen 2u reactie

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 22:36

Komt wel goed even bellen zal snelste zijn denk in

UnknownC
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 22:55

Fotsy schreef:
Komt wel goed even bellen zal snelste zijn denk in

Heb de resultaten, dat word geen veulen helaas

Fotsy

Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 07:01

Oh wat jammer zeg, sterkte maar beste beslissing.

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: 5 Panel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 07:07

Das balen. :(

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: 5 Panel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:01

Dat is ontzettend balen...
Maar goed van je dat je hebt laten testen en dit besluit hebt genomen.

Mrs_Midnight

Berichten: 337
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:53

UnknownC schreef:
Fotsy schreef:
Komt wel goed even bellen zal snelste zijn denk in

Heb de resultaten, dat word geen veulen helaas



Oh balen! Maar je hebt dus niet voor niks laten testen, en chapaeu voor je mentaliteit daaromtrent!