Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zoektocht naar hengst voor mijn merrie

 
Profiel   

Jaja eindelijk gaan we nu echt op zoek naar een mooie match voor mijn merrie.
De bedoeling is om haar in 2019 te dekken. Dus nu alle tijd om op zoek te gaan.

Nu ben ik op zoek naar een goed gebouwde hengst met een sterke achterhand.
Karakter speelt natuurlijk mee maar ik begreep dat dit vaak van de merrie afkomt.
Mijn merrie heeft een goudeerlijk en superkarakter.

Wie heeft er leuke tips?
Hieronder haar pedigree

https://www.allbreedpedigree.com/pretty+stages+melody

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-18 11:55 



 
Profiel   

Misschien is mijn knuffelhengst Lena Conquistador iets voor je?

https://www.allbreedpedigree.com/lena+conquistador

Hier ene filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=_xP-oVe2j3U

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 10:40 



 
Profiel   

Wij hebben er hier 2 met een super karakter.

AQHA: GP Mister Dual Jac (Arany)
Prachtig en heel breed gebouwd, ook zijn veulentjes zijn steeds knappe tankjes. Heel veel foto’s van hem en zijn veulens vind je op zijn fb-pagina.


APHA : EMH Top Dun Chex (Mo)
Hij is net 3 geworden en moet dus nog uitgroeien, maar tot hiertoe lijkt hij ook een hele stevige bouw te gaan krijgen, we verwachten dat hij naar volgend jaar toe nog wat zal groeien en uitzwaren. Hij verwacht volgend jaar zijn eerste veulentjes. Hij is homozygoot tobiano en zal dus steeds gevlekte veulens geven. Meer foto’s kan je ook op zijn Facebook-pagina terugvinden.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 17:07 



 
Profiel   

Ik vind Wimpys Little Tejano heel gaaf. Heeft laatst ook een 150 gelopen op het KNHS NK op de DRHA show.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 21:14 



 
Profiel   

Tinniie schreef
Wij hebben er hier 2 met een super karakter.

AQHA: GP Mister Dual Jac (Arany)
Prachtig en heel breed gebouwd, ook zijn veulentjes zijn steeds knappe tankjes. Heel veel foto’s van hem en zijn veulens vind je op zijn fb-pagina.


APHA : EMH Top Dun Chex (Mo)
Hij is net 3 geworden en moet dus nog uitgroeien, maar tot hiertoe lijkt hij ook een hele stevige bouw te gaan krijgen, we verwachten dat hij naar volgend jaar toe nog wat zal groeien en uitzwaren. Hij verwacht volgend jaar zijn eerste veulentjes. Hij is homozygoot tobiano en zal dus steeds gevlekte veulens geven. Meer foto’s kan je ook op zijn Facebook-pagina terugvinden.


[ [url=m/EprsJt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SW5n2s.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig zijn ze.
Allebei!!

Mo ben ik stiekum verliefd op wat een prachtig paard. Net als Anary staan ze allebei op mijn lijstje om te bezoeken.
Ben erg benieuwd naar de gangen van Mo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 21:29 



 
Profiel   

My_Little_P schreef
Misschien is mijn knuffelhengst Lena Conquistador iets voor je?

https://www.allbreedpedigree.com/lena+conquistador

Hier ene filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=_xP-oVe2j3U


Prachtige hengst
Maar wordt het dan niet te veel doc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 21:30 



 
Profiel   

Er zijn niet zoveel quarters die geen Doc Bar in de afstamming hebben (1 of meerdere keren).

Het ligt er een beetje aan wat je wil met je veulen straks. Je geeft niet aan welke discipline je graag wil rijden, dus is het lastig inschatten wat je zoekt!

Ik ben weg van mijn hengst, die ook heel goed gepresteerd heeft in de reining, maar als jij de pleasure kant op wil, snap ik dat Quiz niet je eerste keuze zou zijn.

Succes met je zoektocht in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 23:38 



 
Profiel   

Altijd welkom om ze te komen bezoeken :)

Mo is voor de zomer enkel zadelmak gemaakt, van de winter mag hij terug in training :) Hij heeft een beetje allround bloedlijnen, zoals bijna altijd het geval is bij paints (zonder Quarterbloed) ,maar heeft aan vaderskant wel de nr 1 APHA reininglijn er inzitten, dus wie weet :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 06:41 



 
Profiel   

My_Little_P schreef
Er zijn niet zoveel quarters die geen Doc Bar in de afstamming hebben (1 of meerdere keren).

Het ligt er een beetje aan wat je wil met je veulen straks. Je geeft niet aan welke discipline je graag wil rijden, dus is het lastig inschatten wat je zoekt!

Ik ben weg van mijn hengst, die ook heel goed gepresteerd heeft in de reining, maar als jij de pleasure kant op wil, snap ik dat Quiz niet je eerste keuze zou zijn.

Succes met je zoektocht in ieder geval!


Dank je wel.
Idd vergeten erbij te zetten.
Ben meer op zoek naar een all rounder.
Reining vind ik gaaf om te kijken maar verder niet mijn passie.
Dat is echt trail, ranch riding, die kant op

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 10:09 



 
Profiel   

Misschien is mijn hengst ( Sweet Spot of Cash)een optie; gefokt als ranch paard bij een gerenommeerde perfomance fokker uit New Mexico ( VS) dus super allround en met veel cowsense. Paard met maat ( 155 cm) 3 goede gangen en cool, dus uitermate geschikt voor de ranch klassen en trail. Ik heb hem een paar keer gestart in trail/ ranch riding en Working equitation maar omdat ik absoluut geen wedstrijdruiter ben doe ik dat nauwelijks meer. Wel rijd ik hem op bosal, doe veel koeienwerk met hem ( volgens de Californische rijstijl) en verder is hij zeer geschikt voor buitenritten, springen, etc. Een echte allrounder dus die als het zou moeten ook een reining proef zou kunnen lopen maar daar ligt mijn passie dus ook echt niet. Fijn paard in de omgang, zeer werkwillig en op de pinken te rijden. Zijn kinderen zijn stuk voor stuk ook fijne gebruikspaarden. Hij is homozygoot zwart en minimal white Tobiano. Meer informatie op mijn website en FB pagina

Sweet Spot of Cash
[ img ]
[ img ]

Spot zijn vader, Spots to Burn

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 14:13 



 
Profiel   

ElCid schreef
Misschien is mijn hengst ( Sweet Spot of Cash)een optie; gefokt als ranch paard bij een gerenommeerde perfomance fokker uit New Mexico ( VS) dus super allround en met veel cowsense. Paard met maat ( 155 cm) 3 goede gangen en cool, dus uitermate geschikt voor de ranch klassen en trail. Ik heb hem een paar keer gestart in trail/ ranch riding en Working equitation maar omdat ik absoluut geen wedstrijdruiter ben doe ik dat nauwelijks meer. Wel rijd ik hem op bosal, doe veel koeienwerk met hem ( volgens de Californische rijstijl) en verder is hij zeer geschikt voor buitenritten, springen, etc. Een echte allrounder dus die als het zou moeten ook een reining proef zou kunnen lopen maar daar ligt mijn passie dus ook echt niet. Fijn paard in de omgang, zeer werkwillig en op de pinken te rijden. Zijn kinderen zijn stuk voor stuk ook fijne gebruikspaarden. Hij is homozygoot zwart en minimal white Tobiano. Meer informatie op mijn website en FB pagina

Sweet Spot of Cash
[ [url=m/qrCCdX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yb5SKi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Spot zijn vader, Spots to Burn

[ [url=m/WKnMqn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtige hengst. Ik zag hem op facebook idd al voorbij komen en is zeker een bezoek waard om te komen kijken.

Dank je wel voor je reactie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 16:35 



 
Profiel   

Je bent welkom :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 18:10 



 
Profiel   

Wij hebben sinds kort de geweldige hengst ' Best Spook' op Stal staan.
Ik kende hem wel al vanuit het showcircuit en de dek advertenties en vond m al knap en goed.
Maar sinds hij bij ons op Stal staat is IEDEREEN meteen verliefd op hem!
Hij is niet alleen ongelooflijk knap maar ook de liefste braafste knuffeligste hengst die ik ooit heb meegemaakt.

Daarnaast ook nog erg goed, afgelopen weekend heeft hij op de DRHA show zowel de Intermediate Open als de Open gewonnen nadat hij pas weer 3 weken onder het zadel was na zijn dekpauze (ruim 50 merries gedekt dit jaar!)

Je merkt het, ik ben echt HELEMAAL fan van hem en als ik een merrie had, zou ik met hem dekken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 22:26 



 
Profiel   

denk niet dat ze hier op bokt zit maar Nancy wuyts (heeft fb) zit ook fel in die wereld en kent ook een goede hengst
je kan haar altijd wel contacteren volgens mij
super lieve vrouw ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 16:57 



 
Profiel   

Misschien is onze jonge hengst iets voor jouw merrie?

Hij is vorige week op de Europese kampioenschappen Reserve Champion Halter stallions Open en Amateur geworden.

Hij is SUPERbraaf, zeer correct gebouwd, heeft hele goede bloedlijnen en is een mooie beweger.

Hij is inbetaald in de Duitse en Nederlandse Stallion Service Auction, dus daar zou je de dekking ook tegen sterk gereduceerd tarief kunnen kopen en dan kan jouw veulen vanaf 2020 meedoen met de Nederlandse en Duitse futurities.

Meer info over Charlie https://www.facebook.com/Itsasouthernimpulse/

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 17:33 



 
Profiel   

Leuk dat je met Loody gaat fokken! +:)+
Wil je het veulen zelf houden? Pleasure, reining, all round? QH of PH?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-18 11:45 



 
Profiel   

storrum schreef
Misschien is onze jonge hengst iets voor jouw merrie?

Hij is vorige week op de Europese kampioenschappen Reserve Champion Halter stallions Open en Amateur geworden.

Hij is SUPERbraaf, zeer correct gebouwd, heeft hele goede bloedlijnen en is een mooie beweger.

Hij is inbetaald in de Duitse en Nederlandse Stallion Service Auction, dus daar zou je de dekking ook tegen sterk gereduceerd tarief kunnen kopen en dan kan jouw veulen vanaf 2020 meedoen met de Nederlandse en Duitse futurities.

Meer info over Charlie https://www.facebook.com/Itsasouthernimpulse/

[ [url=m/wySnZu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZM6ueG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/D2tEiQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


wat een prachtige hengst zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-18 08:17 



 
Profiel   

Wranglerbutt schreef
Leuk dat je met Loody gaat fokken! +:)+
Wil je het veulen zelf houden? Pleasure, reining, all round? QH of PH?


all round het liefst, ben toch meer van de ranch onderdelen en trail
en QH of PH maakt mij niet zoveel uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-18 08:19 



 
Profiel   

Die van Storrum is wel erg gaaf :9
(als je 'm irl wil gaan bekijken, dan wil ik wel mee! :)) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 20:07 



 
Profiel   

Wranglerbutt schreef
Die van Storrum is wel erg gaaf :9
(als je 'm irl wil gaan bekijken, dan wil ik wel mee! :)) )


Haha dat is helemaal goed!gezellig!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-18 11:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen