Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen GP Mister Dual Jac

 
Profiel   

Hier nog eens wat foto's van Smarti.
Zit nu wat in de slungel leeftijd :D
Maar wat wordt hij knap [ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 21:18 



 
Profiel   

Super knap!

De 2019 Arany-baby’s tot nu toe zijn ook weer geweldig <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 10:24 



 
Profiel   

Ik vind dat de middelste links wel een beetje op mijne seker lijkt hihi
Denk dat ik in de toekomst misschien nog wel eens voor een arany veulen wil gaan... Even kijken hoe alles loopt thuis, maar binnen dit en max twee jaar moet ik echt gaan beslissen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:47 



 
Profiel   

Ik ben en blijf verliefd op Jay :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:19 



 
Profiel   

Grappig hoe jou mama echt helemaal verkocht was he Mar :') die had hem zo meegenomen :P

Leyla kei leuk :j ik vond de derde in de middelste rij erg op hem lijken qua tintje!

Ester, Smarti wordt echt super knap.. nog enkele maandjes en hij krijgt een broertje of zusje van onze nieuwe hengst Mo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:28 



 
Profiel   

Jahah maar hij is ook wel heel lief he, denk inderdaad dat hij zo meeging om mijn -buckskin- collectie bij te vullen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 16:01 



 
Profiel   

Wat is Smarti gegroeid!

Vind Jay ook zo leuk. Die ogen <3
Leuk ook dat ze toch allemaal ergens op elkaar lijken.

Harry :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 16:05 



 
Profiel   

Wat een knapperds allemaal! Ik heb ook alleen maar positieve verhalen gehoord over hem :j
Heel veel plezier met je paardje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 16:13 



 
Profiel   

Nog een paar om t af te leren :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 20:57 



 
Profiel   

Ik zal me hier dan ook maar eens melden.... Het veulen rechts onder op Tinniie haar collage is van mij :D

Ik heb net een nieuw topic aangemaakt: [KS-ITP] FLASHY GOLD ON BLACK alweer 4 weken oud, time flies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 21:24 



 
Profiel   

Ik vind ze gewoon allemaal prachtig :o

Heb Smarti met zijn maatjes van t weekend naar de grote wei gebracht.
Hij moest daarvoor voor de tweede maal in zijn leventje de trailer op, alleen, maar wat een stoere kerel is hij toch. Erop ging prima, paar keer druk en ontspanning moeten gebruiken omdat hij toch zoiets had van hmmm daar ben ik toch niet zo zeker van of ik wel in de doos op wielen wil. Maar eenmaal erop bleef hij rustig staan om de stang dicht te doen.
Onderweg naar de wei, niet gehoord of gevoeld (is maar een kort stukje hoor, zou ook te voet kunnen maar heb geen heel chill volwassen paard om met hem die uitdaging aan te gaan, dus heb voor veiligheid gekozen.)
Op de wei aangekomen even erop laten staan zodat hij leert dat als de trailer stil staat dit niet wilt zeggen dat hij er direct uit mag. En ondanks dat de andere quarter reeds ongeduldig stond te roepen op zijn maatje bleef hij rustig staan.
Deurtje open en toen keek hij wel zowat ongerust en mag ik er nu eindelijk uit.
Maar klep open, stang er achter uit, moest hij van mij nog even blijven staan, niets zo gevaarlijk als ene die direct naar achter vliegt als de stang weg is en meneer stond al in rustpositie (1 achterbeentje rustend op de top van zijn hoef) heel rustig stapje per stapje achteruit gevraagd en *\o/* <3 super kerel

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 11:27 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie knapperds?

Hier nog foto's van Smarti, hij krijgt nu wat voordroog bij, vond hem wat min worden en de wei is dit jaar weer geen vette met het droge weer.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 21:02 



 
Profiel   

Wat een mooie kleur en glans heeft Smarti. Hij ziet er goed uit! <3

Harry is weer in een lelijke jaarling-fase. Verder gaat alles zijn gangetje daar in de opfok, hij doet het goed daar. Erg blij mee.
Hier krijgen ze ook hooi en brokken bij.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 19:28 



 
Profiel   

Wauw Kayleigh, vind hem toch knappe jaarling hoor :j
Maar wat ziet hij er groot uit, of lijkt dit maar? Ik vind Smarti namelijk altijd zo klein lijken, ofwel komt dit omdat ik ook een "grote" bwp erbij heb lopen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 21:02 



 
Profiel   

[ img ]

Drie schatten op een rij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 21:18 



 
Profiel   

Esterke schreef
Wauw Kayleigh, vind hem toch knappe jaarling hoor :j
Maar wat ziet hij er groot uit, of lijkt dit maar? Ik vind Smarti namelijk altijd zo klein lijken, ofwel komt dit omdat ik ook een "grote" bwp erbij heb lopen..

Vind Smartie er flink uitzien al, lekker stevig! Hoe gaat het nu met ‘m?

Lieve foto zo met z’n drietjes!

Harry net even gemeten. Hij is nu 1.45... hij staat in een opfok met een gemixte kudde met daarin wel aardig wat kwpn’ers oid. Dan lijkt Harry wel klein, maar wel een stuk breder dan de rest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 11:26 



 
Profiel   

Momenteel wat minder met hem...hij heeft rainrot.
Voor de rest doet hij t prima, nog steeds heel chill. In t begin maakte ik mij zorgen omdat hij zo rustig is maar denk nu dat het toch echt gewoon zijn karakter is...hij maakt zich gewoon om niks druk.
Al heeft hij wel karakter hoor, hij is niet verlegen om te laten zien als hij iets niet leuk vind. ( Zoals het verzorgen van zijn rainrot, ik weet dat dat pijnlijk is maar het moet gewoon netjes verzorgd worden dus dan moet ik hem toch af en toe wel even heel duidelijk maken dat proberen te stampen of zijn poep draaien not done is)
Maar als je hem corrigeert is het hem ook goed dus toppertje :D
Hoe groot hij juist is weet ik niet, nog niet gemeten.
Vrijdag is hij nog ontwormd via een injectie door de DA, vind dat hij schraal blijft, volgens de DA moest ik mij geen zorgen maken en kwam dat allemaal dik in orde.
Dus we blijven gewoon rustig bijvoeren.

Hoe meet jij hem? Want ik heb niet zo'n schoftmeter... Zou het met een vouwmeter lukken? Mss niet heel nauwkeurig maar dan heb ik toch ongeveer een idee.
Van wanneer was Harry weer, dacht dat hij een paar maanden ouder was dan Smarti of zit ik fout? Smarti is van 1 juni 2018.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 11:54 



 
Profiel   

Heb hem vandaag eens gemeten. Wel met een vouwmeter, dus heel juist zal het niet zijn maar toch ongeveer he :o
Hij zit nu op een 1m33 -1m34

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 13:54 



 
Profiel   

[ img ]

Smarti met zijn stiefbroer.
Niet de meest flatterende foto _O-

Zie je ook zijn rainrot op zijn poep.

Maar hier zie je duidelijk het hoogte verschil.
Nu vind ik Durango wel een grotere maat Quarter en hoop ergens stiekem dat Smarti kleiner blijft dan hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 23:48 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Hier afgelopen zondag weer eens wat goede foto's gemaakt van mijn kanjers (3 jarige zoon/halfbroer mocht ook op de foto ;) ), Frosty is nu ruim 3,5e maand en groot! Laatste meting was ze 1.16m, volgende week weer meten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 07:56 



 
Profiel   

Knape kerel CubaLibre!
Inderdaad een flinke kerel en al zeker gezien hij nog echt een jonkie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 10:00 



 
Profiel   

Esterke schreef
Knape kerel CubaLibre!
Inderdaad een flinke kerel en al zeker gezien hij nog echt een jonkie is.


Frosty is n merrie ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 15:07 



 
Profiel   

_O- woeps foutje... Knappe meid <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 15:30 



 
Profiel   

Geeft niet, ze ziet er ook niet uit als n merrie ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 18:31 



 
Profiel   

WoW smarti ziet er echt goed uit hoor en qua grote sluit die mooi aan bij de mijne.
Mega cool he al trailermak.

Zie dat Harry ook wat haar kwijt was op zen hoofd. Hebben ze hier ook al eens vooral Uinta maar das omdat ze dus ook echt doorzetten bij de anderen om te proberen meeeten ook al mogen ze niet. Durvers zijn het.

Frosty is mega knap

mijne doet ook zo haar best met rijden. Heel fier

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 11:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen