Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

frame overo dekhengst gezocht, liefst ki

 
Profiel   

Hoi

Ik ben op zoek naar een frame overo dekhengst, heeft iemand tips voor me. Alvast bedankt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 09:04 



 
Profiel   

Voordat je het woord kleurfokker naar je hoofd geslingerd krijgt zou ik even erbij zetten wat je verder zoekt naast de kleur ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 09:07 



 
Profiel   

En even een kanttekening voor je: indien het om het dier in je avatar gaat, denk erom dat je met een schimmel kans hebt dat je tekening verdwijnt onder schimmel als je merrie het doorgeeft. Als het om een ander dier gaat heb ik niets gezegd ;)

Succes verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 09:30 



 
Profiel   

Colonel Coosader (deckstation Steinsberg Duitsland) draagt wel Herda, dus merrie zeker testen.
Indian Jet Set Rocker (max Paints Nederland)
Slip Blue C (max Paints Nederland)
Maximum Blues Master (staat in Tsjechië of Zwitserland geloof ik, doet wel KI)


In Frankrijk zijn er ook erg veel frame hengsten, maar daar doen ze bijna niet aan KI..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 10:40 



 
Profiel   

mooney schreef
En even een kanttekening voor je: indien het om het dier in je avatar gaat, denk erom dat je met een schimmel kans hebt dat je tekening verdwijnt onder schimmel als je merrie het doorgeeft. Als het om een ander dier gaat heb ik niets gezegd ;)

Succes verder.


Ga niet om de appaloosa in mijn avatar, al zie je hem inderdaad snel voor een schimmel aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 13:46 



 
Profiel   

Tinniie schreef
Colonel Coosader (deckstation Steinsberg Duitsland) draagt wel Herda, dus merrie zeker testen.
Indian Jet Set Rocker (max Paints Nederland)
Slip Blue C (max Paints Nederland)
Maximum Blues Master (staat in Tsjechië of Zwitserland geloof ik, doet wel KI)


In Frankrijk zijn er ook erg veel frame hengsten, maar daar doen ze bijna niet aan KI..


Heb jij toevallig site van max paints want die krijg ik met google niet gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 13:47 



 
Profiel   

Ik denk dat ze vooral via Facebook werken
https://www.facebook.com/Max-Paints-Qua ... 477848994/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 14:57 



 
Profiel   

Ik heb een nakomeling van Indian jet set rocker.

Je hebt ook radical to the max. Komt van painted quality stallions. Volgens mij hebben ze sinds kort ook nog een andere frame overo hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-19 21:03 



 
Profiel   

Ik heb een nakomeling gehad van Indian jet set rocker, heerlijk paard was dat. Koel, braaf maar wel dominant. Echt een heel fijn dier om mee te werken!

Nu heb ik een dochter van Especial Diamond (Italië, dekt door middel van Frozen semen), cutting en reining bloed. Mocht je interesse hebben dan kan je contact opnemen met Bruna Balduzzi op Facebook. :)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 14:36 



 
Profiel   

Radical To The Max.
Bay Overo
van A Radical Intimidator x Maxem Versary.

te zien op https://www.facebook.com/paintedqualitystallions/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 17:05 



 
Profiel   

Indian Jet Set Rocker is echt een heel fijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 17:06 



 
Profiel   

Nynkster schreef
Voordat je het woord kleurfokker naar je hoofd geslingerd krijgt zou ik even erbij zetten wat je verder zoekt naast de kleur ;)


Het helpt ook wat makkelijker als je weet of TS een cutter, reiner of heel iets anders zoekt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen