Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling van Great Sun Burst / Playgun

 
Profiel   

Hallo iedereen,

Ik stel me even voor, mijn naam is Elke en ik kom uit het Brusselse Gewest (Belgiƫ). Zelf heb ik 3 paarden. Onlangs kocht ik een merrie met wie ik een enorme klik had (ze stond bij mijn ruin op de weide en het klikte zo goed tussen haar en zowel mezelf als mijn dochter). Plots stond ze te koop en heb ik mijn kans dan maar gewaagd. Nu heeft zij ook (wat mij lijkt) een goede afstamming. Zij is dochter van de hengst Great Sun Burst en kleindochter van Playgun (langs mama's kant). Ik was uit curiositeit dus wat aan het zoeken wat andere mensen vinden van deze afstammingen en dacht ach wat, ik waag mijn kans op bokt.
Zijn er mensen onder jullie die afstammelingen hebben van deze lijnen?
De merrie zelfs is heel stabiel qua karakter. Ik ben haar nu zadelmak aan het maken (ze is al 5, maar dan ben ik zeker dat ze de tijd heeft gehad om goed uit te groeien). De bedoeling zou zijn om mij met haar meer op het vee te richten.

Ik ben nieuw op het forum en heb weinig forum ervaring, dus mijn excuses als ik mijn bericht verkeerd geplaats of iets dergelijks.

Groetjes,

Elke
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-20 12:06 



 
Profiel   

Niemand die deze lijnen of eventuele nakomelingen ervan kent?

Groetjes,

Elke

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-20 20:20 



 
Profiel   

Great sunburst is een erg bekende hengst in de reining die veel gewonnen heeft.
Het is een hele goeie, maar zeker geen makkelijke. Ik heb nog te weinig van zijn nakomelingen gezien om iets te kunnen zeggen over welke punten hij doorgeeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-20 19:26 



 
Profiel   

Hallo QuarterH, dank je voor je reactie. De merrie die ik heb is qua karakter enorm makkelijk. Ze durft soms wel eens haar ongenoegen uiten maar dat is dan door een klein kreetje of even niet van stop naar stap te willen gaan, maar dat is het momenteel. Ze is nog maar pas onder het zadel ook.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-20 20:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen