Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 18 [ 448 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

hengstkeuze voor AQHA merrie

 
Profiel   

Nee. Wij zijn eigenlijk altijd bezig. Met het werk, met de paarden, met trainen, wedstrijden, de honden, met alles.

en voor je het vraagt : ja, we worden dat af en toe een beetje beu :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 17:57 



 
Profiel   

Ja, lijkt mij dat je ook wel eens een paar uurtjes op de bank voor de tv wil hangen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 18:00 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ja, lijkt mij dat je ook wel eens een paar uurtjes op de bank voor de tv wil hangen...

Nou precies dat Bellatrix!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:34 



 
Profiel   

Summerdreams, spannend volgende week , ik duim mee ;)
Wat leuk dat je ook grondwerk doet. Ik ben ook fan maar vind het best lastig.
Mocht iemand een goede instructeur weten in Noord Nederland met R+ en of clicker dan houd ik me aanbevolen!

Carien, gezellig dat je meeleest! Hoe oud is je quarter en hoelang al met pensioen? gewoon even nieuwsgierig!
Ik heb me ook verdiept in andere rassen, wilde ook best een kruising maar het is lastig. Ik ben vrij groot en niet heel smal dus de pony's vallen al af. Meeste tinkers ook veel te klein. Haflinger vind ik ook leuk maar de grote brede zie je toch niet vaak.
door een ongeluk met vorige paard had mijn liif soms best moeite met de grote KPWN van dochter die ook nog hoog opgooit. en ik bleef zo angstig. Ijsco vind ik erg leuk en de tolt zou net zijn voor mijn rug maar ze zijn me echt te klein voor mij. Ik weet dat ze sterk zijn maar dat weet niet iedereen en ik wilde niet het risico lopen dat als ik er mee door dorp en bos liep dat ik uitgescholden zou worden met ga eens gauw van die kleine pony af!
MAar jij past er prima op sevke en wat een leuke foto's! en helemaal geen gekke foto gezichten nu!
gave wedstrijd zeg. Zoiets lijkt me super, of WE bijvoorbeeld. Ben alleen bang dat ik weer zo zenuwachtig ben en daardoor merrietje ook en ja dan wordt het eng.


hahaha daniellaF, ja ik trap overal in, succes gegarandeerd. Maar ik dacht even ja zo fanatiek zullen er vast mensen zijn die een grote show lopen en niet willen dat de hoed afgaat dan maar lijm! ik zag het al voor me!

Sevke dat lijkt me erg heftig zo, al die reistijd, en het altijd bezig zijn............ dat gevoel heb ik nu en dan al terwijl het peanuts is vergeleken bij jou...............

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:38 



 
Profiel   

Wat is je doel met grondwerk Symke? En, waar in het noorden zit je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:57 



 
Profiel   

Wildgirl schreef
Wat is je doel met grondwerk Symke? En, waar in het noorden zit je?


Regio Leeuwarden

Doel v mij van grondwerk met R+/ clicker training is lol en betere band met paard. Ook bezig kunnen als rijden even niet kan.
Aanleren van oefeningen v onder zadel.
Maar zeker ook omgaan met enge dingen, trailer laden zonder hulp, van alles eigenlijk....

Zie ook insta van alles voorbij komen en sta versteld van hoe snel makkelijk en vooral LEUK voor beide je met R+ kunt trainen!
Mijn heksje vindt het geweldig en ik dus ook!

Aan de hand van internet doe ik al wel wat naar denk dat je met lessen veel verder en sneller ergens komt

Ik volg lightandsupplehorses op insta, echt gaaf wat ik daar zie. Maar die zijn Belgisch

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 06:37 



 
Profiel   

Wat een gave ijslander heb jij Sevke! Staat hem niet mis zo'n western outfit :D ~~}> Knap hoe je je bedrijf, paarden én gezin weet je combineren. Ik doe het je niet na. Overigens is Paintje echt een knapzak, hoe je ze graag wilt zien. Van alles wat en niet té.

Summerdreams, succes met aftellen :j

Symke, mijn ruin is 17. We zijn bijna 10 jaar een setje, maar sinds 3 jaar is hij van mij en sindsdien ook met bewust pensioen ivm een blijvende blessure helaas. Al rijden we eens per week a twee weken een rondje om de kerk op zondag, wandelen we veel en zijn we vorig jaar gestart met lange teugel werk. Al is daar nu wel de klad in geschoten de laatste tijd O:) Heb je geen kennissen in je buurt die je kunnen laten kennis maken met clickeren e.d.? Eva Roemaat doet ook regelmatig routes volgens mij, ik vind haar zo leuk les geven. Verder vond ik https://www.kuddewerk.nl/ heel leuk te werk gaan, keer een les van haar op onze oude stal meegekeken. Helaas niet in jouw buurt. Zou lange teugelen iets zijn voor je merrie? Ook mooie zwangerschapsgym voor later in de dracht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 20:17 



 
Profiel   

[ img ]
Stukje gras erbij voor onze dames!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 20:50 



 
Profiel   

Thnx Carien!
Symke, lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 21:30 



 
Profiel   

Carine, lange teugelen vind ik gaaf om te zien maar lijkt me best ingewikkeld om zelf zo mee te beginnen, hoe heb jij dat aangepakt?
Inderdaad wel iets wat je tijdens dracht kunt doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 21:50 



 
Profiel   

Jeeehh die van ons is ook drachtig gescand net *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 13:42 



 
Profiel   

Summerdreams, yes!!
Van harte gefeliciteerd!! *\o/* **\O/** *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 13:58 



 
Profiel   

Summerdreams schreef
Jeeehh die van ons is ook drachtig gescand net *\o/*


Yes, Gefeliciteerd. We gaan samen aftellen :D

Is maar wel goed dat een hengst niet leeg raakt, haha. Ik lees heel veel van Arany.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 14:31 



 
Profiel   

Leuk leuk een aftel rijtje! *\o/*
*-:) maken jullie foto's tussendoor?

Probeer ik ook ( best lastig, of telefoon ligt binnen of ze ziet eruit als varkentje _O- )

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 14:56 



 
Profiel   

superpony schreef
Summerdreams schreef
Jeeehh die van ons is ook drachtig gescand net *\o/*


Yes, Gefeliciteerd. We gaan samen aftellen :D

Is maar wel goed dat een hengst niet leeg raakt, haha. Ik lees heel veel van Arany.


Ja hij heeft 't maar druk :D
Heel leuk met z'n allen aftellen zo!
Ik zal deze week eens een foto maken van die rooie van ons.
Hoe is het met jouw merrie Symke? Heb je nog lekker buiten gereden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 15:25 



 
Profiel   

Gaat best aardig met heksje :D
Gisteren even beetje thuis getraind en na afloop hek openen en sluiten vanaf paard. Lukt goed maar moest nog keertje hek loslaten en overpakken en voor één echt trail parcours mag dat niet geloof ik.
Maar maakt niks uit want denk niet dat ik dat ga doen.

en rondje rondom huis waar van alles ligt aan bouwmaterialen.
Ging behoorlijk goed!
Ze krijgt al door dat een eng iets aanraken betekent dat ze iets lekkers krijgt en is dus best gemotiveerd ernaartoe te gaan :):)

Heksje alleen wel wat mollig nu ook in gras staan.....

Ach arme Arany, nou ja seizoen is bijna voorbij!kan ie weer bijkomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 16:32 



 
Profiel   

Ahhh, heksje :)

Ik merk nog niet zoveel. Merrie blijft zelfde. Lief wanneer het haar uitkomt en een bitch wanneer dat beter past. Maar volgens mij is ze naar de rest wel iets geduldiger nu.

Had rijden pas met haar opgepakt weer om op te bouwen, maar denk dat ik maar achterste voren ga zitten om niet op de buik te bumpen :o
Waar haar moeder dus tot bijna het einde gewoon gereden werd door ons, hahaha

Hoe ouder, hoe erger in mijn geval.

@summerdreams, dan ga je ook niet naar die nieuwe trail tuin meer? Als ze een beetje breed en dik is, val je er niet snel af?? denk ik?? Maar plons, is water....................

Haha, Arany. Wij hebben dan een andere hengst, maar die zit ook nog vol in het seizoen. Ik geloof 20 merries dit jaar?

Ze zullen wel moeten afkicken. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 16:39 



 
Profiel   

Welke trail tuin?
Heb ik ff gemist geloof ik, klinkt leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 17:41 



 
Profiel   

Summerdreams gefeliciteerd!
Hier komt de DA woensdag om 08.30 scannen, ik ben slecht in dit wachten zeg maar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 18:03 



 
Profiel   

Symke schreef
Welke trail tuin?
Heb ik ff gemist geloof ik, klinkt leuk!


Ik ging een keer met onze 2 paarden naar een extreme trail park waar onze lieve quarter mij eraf gooide in het water :P en m'n andere paard met toenmalige bijrijdster was natuurlijk een engeltje....
Superpony haar man stond te filmen en precies met mijn val was de batterij leeg :')

Wildgirl dankjewel! En spannend zeg!
Kei leuk al die arany babies straks kunnen we beetje vergelijken :D

Ik heb al weken niet op Sierra gereden eigenlijk vond haar zo traag ogen. Te druk met baby maken denk ik :') maar net als die van jou Symke word ook zij wel iets te mollig nou..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:23 



 
Profiel   

Ja wachten is vreselijk hè wildgirl!

Hahaha summerdreams, wat een mooi moment om af te stappen!
Valt wel zachter dan op zand!

Jammer dat het niet op camera staat!

En welke is nu drachtig? De lieve of de in het water eraf gooier?


Ja zouden we gelijkenis zien tussen de Arany's??

Superpony welke hengst heb jij ook alweer gebruikt? Ben het ff kwijt sorry....

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:38 



 
Profiel   

Degene die me er af gooide is nou drachtig! De ander is ons hafje van 20.
Water valt zacht maar de knop van je zadel niet! :') ik was bont en blauw omdat ik daar eerst met m'n been op kwam wat een ellende was dat met lopen de dagen er na!
Vokgende x ga ik zelf op de haf.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 20:43 



 
Profiel   

Nee die knop niet idd!
Oh man wat zal dat pijn gedaan hebben!

Heb je wel een andere foto van voor je eraf viel? Merrie in actie? En dat trail park spieken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 21:37 



 
Profiel   

[ img ]


Ja hoor! hier stond ze al als een koppige ezel 'ik ga niet!' terwijl m'n lieve haffie er lekker doorheen ging. Toen bedacht ze ineens dat ze toch niet alleen ging achter blijven en kwam de rodeo :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 21:57 



 
Profiel   

Ja je ziet die blik!
Dwarsligger.....
Ja als ze dan opeens gaan rodeo spelen ben je er niet op bedacht, snap ik heel goed

Leuk park waar is dat?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 09:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 18 [ 448 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen