Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Win een gratis dekking van Big Gun To Trash

 
Profiel   

WIN WIN WIN
1. Gratis dekking van BIG GUN TO TRASH !!!
2. Dekking met 50% KORTING
3. Dekking met 50% KORTING
Wat moet je doen om mee te doen:
* Like Big Gun To Trash zijn Facebookpagina.
* Deel het originele bericht.
* Plaats een foto van je merrie en de papieren + wat informatie over de merrie in de reacties van de originele post.
De winnaar wordt 13 maart bekend gemaakt
- De dekking moet in 2021 gebruikt worden
- Alleen voor paarden in Europa
- Wij zullen 3 winnaars kiezen.
- Winnaar van de gratis dekking betaald alleen kosten van het dekstation en eventuele verzendkosten
Succes allemaal!!!
Heb je geen Facebook mail de benodigde informatie dan naar fabiennecosijnse@gmail.com of plaats de informatie onder dit bericht.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

BGTT is dubbel geregistreerd AQHA & APHA, dit betekend dat veulens van een AQHA merrie ook dubbele papieren kunnen krijgen.BGTT heeft een prachtig wit masker met blauwe ogen ook heeft hij hoge witte benen, de typische Gunner looks. Dit geeft hij veelal door aan zijn veulens.
Inmiddels heeft hij al 45 gezonde nakomelingen op de wereld gezet waaronder een Europees kampioen reining en meerdere money earners.
Wij geven levend veulen garantie. BGTT is 5 panel, IMM/MYH1 and LWO N/N.
De vader van BGTT is de legendariche Gunner (12 million dollar sire).
BGTT heeft een heel lief karakter met een enorm coole mind. Hij heeft daarnaast ook nog eens zeer goede reining manouvres.
We hebben vers en diepvries sperma beschikbaar voor europa.
In 2019 is BGTT Nederlands kampioen geworden en heeft een 8ste plek behaald op het FEI WK.De hengst kan bezichtigd worden in Woudenberg Nederland.


Laatst bijgewerkt door Fabienne777 op 12-02-21 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 18:12 



 
Profiel   

Oh was Gaia nog maar in leven... Bij gebrek aan merrie, mag je alsnog meedoen voor in de toekomst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 18:15 



 
Profiel   

Loraine1985 schreef
Oh was Gaia nog maar in leven... Bij gebrek aan merrie, mag je alsnog meedoen voor in de toekomst?


Wat naar om te lezen dat uw merrie niet meer in leven is :( .
De winnaar moet de dekking in 2021 gebruiken dus dit kan helaas niet.
wel kunt u zijn Facebookpagina volgen. wij doen elk jaar zo een actie. mocht u tegen die tijd een geschikte merrie hebben kunt u zeer zeker meedoen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 18:35 



 
Profiel   

Jammer dat het voor dit jaar moet! Ik wil wel een veulen uit mijn merrie (want ja ze is gewoon mooooi <3 :+ ) maar dit is iets te vroeg...

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Dit is mijn merrie trouwens. Lekker robuust, met mooie bewegingen en het allerliefste karakter.

Ze is een cutting/allround gefokt uit de Fritz Power en Haidas Little Pep lijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 18:39 



 
Profiel   

Gimme_Joy schreef
Jammer dat het voor dit jaar moet! Ik wil wel een veulen uit mijn merrie (want ja ze is gewoon mooooi <3 :+ ) maar dit is iets te vroeg...

[ [url=m/9GbrkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LLsibT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WSyp7w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eZNDaN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn merrie trouwens. Lekker robuust, met mooie bewegingen en het allerliefste karakter.

Ze is een cutting/allround gefokt uit de Fritz Power en Haidas Little Pep lijn :D



Absoluut een mooie merrie, ook hele mooie foto's!!
U zou zijn Facebookpagina kunnen volgen en eventueel volgend jaar of wanneer uw merrie er klaar voor is meedoen :)
Als ik het niet vergeet zal ik het volgend jaar ook op bokt zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:07 



 
Profiel   

Ik meende dat zulke acties niet op bokt mogen?

Als dat wel mag natuurlijk super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:09 



 
Profiel   

Gimme_Joy schreef
Jammer dat het voor dit jaar moet! Ik wil wel een veulen uit mijn merrie (want ja ze is gewoon mooooi <3 :+ ) maar dit is iets te vroeg...

[ [url=m/9GbrkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LLsibT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WSyp7w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eZNDaN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn merrie trouwens. Lekker robuust, met mooie bewegingen en het allerliefste karakter.

Ze is een cutting/allround gefokt uit de Fritz Power en Haidas Little Pep lijn :D


Met een bay merrie geeft hij ook zeer gave veulens

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:09 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Ik meende dat zulke acties niet op bokt mogen?

Als dat wel mag natuurlijk super leuk!


Wat jammer waarom zou dat niet mogen?


Laatst bijgewerkt door Fabienne777 op 12-02-21 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:10 



 
Profiel   

Mag alleen op de Markt geloof ik...dit is reclame maken en dat is alleen toegestaan op de Markt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:10 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Mag alleen op de Markt geloof ik...dit is reclame maken en dat is alleen toegestaan op de Markt.


Mmm ja het is deels reclame maken maar mensen kunnen ook daadwerkelijk iets winnen (best wel veel zelfs haha). Op markt kunnen mensen er niet onder reageren.
Als het niet mag zal het binnenkort wel verwijderd zijn denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:12 



 
Profiel   

Klopt hoor, heb je gelijk in!

Maar je kan het in je onderschrift zetten met link naar de FB pagina. Maar dan moet je wel je gezicht vaker op Bokt laten zien zodat ze je berichten en dus je onderschrift lezen. :P

Het is best leuk hier hoor. :D

Ik maak ook reclame in mijn onderschrift. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:14 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Klopt hoor, heb je gelijk in!

Maar je kan het in je onderschrift zetten met link naar de FB pagina. Maar dan moet je wel je gezicht vaker op Bokt laten zien zodat ze je berichten en dus je onderschrift lezen. :P

Het is best leuk hier hoor. :D

Ik maak ook reclame in mijn onderschrift. ;)


Haha ja maar dat is iets waar ik echt geen tijd voor heb. Dit is voor mij de enige manier. Zou jammer zijn als het verwijderd wordt dan hebben de mensen op Bokt geen kans meer helaas. We gaan het zien thanks voor de input

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:18 



 
Profiel   

Fabienne777 schreef
Gimme_Joy schreef
Jammer dat het voor dit jaar moet! Ik wil wel een veulen uit mijn merrie (want ja ze is gewoon mooooi <3 :+ ) maar dit is iets te vroeg...

[ [url=m/9GbrkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LLsibT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WSyp7w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eZNDaN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn merrie trouwens. Lekker robuust, met mooie bewegingen en het allerliefste karakter.

Ze is een cutting/allround gefokt uit de Fritz Power en Haidas Little Pep lijn :D



Absoluut een mooie merrie, ook hele mooie foto's!!
U zou zijn Facebookpagina kunnen volgen en eventueel volgend jaar of wanneer uw merrie er klaar voor is meedoen :)
Als ik het niet vergeet zal ik het volgend jaar ook op bokt zetten


Sterker nog... wij zijn bevriend op facebook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:43 



 
Profiel   

Omdat adverteren op Bokt niet is toegestaan plaats ik hier een slotje. Adverteren kan wel gratis op de markt van Bokt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-21 23:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen