Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Quarter/paint dekhengst gezocht voor quarter merrie

 
Profiel   

Voor mijn cutting gefokte quarter merrie sonitas black dream ben ik opzoek naar een quarter of paint hengst om volgend jaar een veulen mee te fokken.


Over de merrie:
De merrie is super braaf in de omgang zelfs mijn neefje van vier kan er mee op pad. Tijdens het rijden is ze wel pittig dus ben ik opzoek naar een brave hengst. Sonita heeft al vier veulens gehad waarvan wij er een van hebben gefokt. De hengst die we toen hadden gekozen was big gun to trash hier is een super knap en super braaf veulen uitgekomen die nog steeds in ons bezit is. Ze heeft ook nog een veulen gehad van burnt starlight, Peek a boom en vandals gold cream.

We zijn opzoek naar een reining gefokte hengst met een braaf karakter. Het veulen is voor de verkoop.


[ img ]


[ img ]

De veulens


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 15:21 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Twee reininggefokte hengsten met het beste karakter ever. Shaggy rijd ik zelf, en onze dochter van 23 rijdt met de paint. Van Paintje hebben we vers sperma beschikbaar. Shaggy enkel goede kwaliteit diepvries.
PB voor meer info :)
Van Paintje zijn de eerste nakomelingen dit jaar geboren. De oudste nakomelingen van Shaggy zijn nu 2. Ik heb foto's van een aantal nakomelingen moest je hierin geinteresseerd zijn.
Beiden zijn rechtstreekse zonen van million dollar sires, en hebben beiden earnings in de sport. Beiden lopen ook nog steeds in de sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 15:32 



 
Profiel   

Wij hadden voor Chic Surprise gekozen en veulen ( afgelopen 5 Mei geboren) vinden we goed gelukt. Chic Surprise is als 1 van de weinigen hengsten volledig getest. Gaat nu weer op de DRHA starten.

Bij western deel is een apart fokkerij deel. Misschien topic laten verplaatsen voor meer reacties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 15:58 



 
Profiel   

superpony schreef
Wij hadden voor Chic Surprise gekozen en veulen ( afgelopen 5 Mei geboren) vinden we goed gelukt. Chic Surprise is als 1 van de weinigen hengsten volledig getest. Gaat nu weer op de DRHA starten.

Bij western deel is een apart fokkerij deel. Misschien topic laten verplaatsen voor meer reacties.


Chic Surprise vind ik ook een hele fijne hengst!
Super karakter, heel werkwillig en hij heeft ook fijne nakomelingen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 17:18 



 
Profiel   

En wel compleet getest en n/n. Gaat ook weer geshowd worden. Twijfelen om hem nu nog een keer te kiezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 23:04 



 
Profiel   

Hier altijd welkom om onze 3 knapperds een keer te bezoeken.
Speciale kleurtjes, 7-panel N/N en bovenal geweldige karakters <3

GP Mister Dual Jac ‘Arany’ AQHA
Emh Top Dun Chex ‘Mo’ APHA homozygoot tobiano
Double Dun Gallo Gun ‘Ollie’ APHA , de enige smoky grullo splash 2 in Europa.

[ img ]

Veulens Arany

[ img ]

Veulens Mo

[ img ]

En Ollie heeft nu z’n eerste 4 nakomelingen gekregen, dit jaar verwacht hij er nog 4

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 09:08 



 
Profiel   

EHK -> WN-FA
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 14:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen