Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 13 [ 314 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Quarter/Paint/Appaloosa Taxatie-Topic

 
Profiel   

Ik stond wel iets lager dan zij idd. ;-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-11 19:30 



 
Profiel   

@Branca
Yummie paard, yummie papier (sorry, vind ik toch belangrijk, al kun je er niet op rijden). Nu ook nog met een 'bun in the oven', van welke hengst??
Die zou ik graag een keer voor mijn cameraatje willen hebben.. Dus als ik 'mag', moet je me maar een seintje geven per pb!
Volgens mij geen makkelijk paard, maar ja, daar krijg je veel uitstraling voor terug. Tja en dan de prijs. Ik schat zo rond de € 8.000 met showervaring toch al gauw richting de € 9.000-€9.500 en misschien wel meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-11 23:50 



 
Profiel   

Even vraagje, Taxeren jullie Bixie niet omdat ik zelf geen taxatie heb gedaan? Ik heb namelijk al eerder in het topic een taxatie gedaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-11 13:18 



 
Profiel   

mentjuh schreef
Even vraagje, Taxeren jullie Bixie niet omdat ik zelf geen taxatie heb gedaan? Ik heb namelijk al eerder in het topic een taxatie gedaan...


Och arme, nee hoor, gewoon vergeten... (wat mij betreft in ieder geval).

Ik kijk straks even rustig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-11 16:33 



 
Profiel   

Ik had Mentjuh erbij staan.. maar vond het erg moeilijk. In paints ben ik niet thuis, maar ik denk dat ie hetzelfde valt als de anderen? Hij is jong en onbeleerd..zo 2500-3000?
Maar misschien krijg je meer reacties nog? We staan valk onder elkaar.. wachten rustig af ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-11 17:12 



 
Profiel   

My_Little_P schreef
@Branca
Yummie paard, yummie papier (sorry, vind ik toch belangrijk, al kun je er niet op rijden). Nu ook nog met een 'bun in the oven', van welke hengst??
Die zou ik graag een keer voor mijn cameraatje willen hebben.. Dus als ik 'mag', moet je me maar een seintje geven per pb!
Volgens mij geen makkelijk paard, maar ja, daar krijg je veel uitstraling voor terug. Tja en dan de prijs. Ik schat zo rond de € 8.000 met showervaring toch al gauw richting de € 9.000-€9.500 en misschien wel meer.


Ik ben ook verliefd op haar. Ze heeft een karakter ja en is dominant typje. Kennelijk ook echt 'Ruf-karakter'.
De 'bun in the oven' :+ is een kindje van Footworks Finest.
Jij mag altijd wel je cameraatje hier laten klikken hoor ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-11 17:15 



 
Profiel   

Branca, ik denk richting 10.000 of meer (leuk papiertje ;)).
Dat wordt een leuk veulen zeg, ik ben benieuwd!

Mentjuh, 3500

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-11 17:44 



 
Profiel   

Mentjuh: Ik vind je paard moeilijk te schatten. Dit is echt zo'n kleur waar je van houdt of juist niet. Ik denk nu zo'n € 3.000-3.500 dat reëel is, maar een liefhebber zal er wel meer voor over hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-11 18:21 



 
Profiel   

Branca schreef
My_Little_P schreef
@Branca
Yummie paard, yummie papier (sorry, vind ik toch belangrijk, al kun je er niet op rijden). Nu ook nog met een 'bun in the oven', van welke hengst??
Die zou ik graag een keer voor mijn cameraatje willen hebben.. Dus als ik 'mag', moet je me maar een seintje geven per pb!
Volgens mij geen makkelijk paard, maar ja, daar krijg je veel uitstraling voor terug. Tja en dan de prijs. Ik schat zo rond de € 8.000 met showervaring toch al gauw richting de € 9.000-€9.500 en misschien wel meer.


Ik ben ook verliefd op haar. Ze heeft een karakter ja en is dominant typje. Kennelijk ook echt 'Ruf-karakter'.
De 'bun in the oven' :+ is een kindje van Footworks Finest.
Jij mag altijd wel je cameraatje hier laten klikken hoor ;)


Mooie hengst! En er zijn nu ook nakomelingen die lekker aan het presteren zijn.. Altijd fijn natuurlijk!

Als het broodje gebakken is, dan geef maar een seintje, kom ik langs met mijn c. Ik ga vaak die richting uit (of staat ze niet in Maarheeze zelf?), komt dus wel goed ;) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-11 18:26 



 
Profiel   

Ik lees al een poosje mee en zie hele leuke paarden voorbij komen.

Hier de prijzen zoals ik ze denk (en wat ik er voor over zou hebben).
Jacyee: Nu denk ik zo'n 3.500 a 4.500; wordt de training meer dan wordt ook de prijs meer.
My-Little_P: tussen de 2.000 en 3.000
Kellyalischa: tussen de 3.500 en 4.500
Akhal_Teke: tussen de 4.000 en 5.000
Paint-Horses: mooie kleur en braaf paard, ook buiten. Tussen de 4.000 en 5.000
Mentjuh: Bijzondere kleur, maar je moet er wel van houden. Tussen de 3.000 en 4.000
Branco: Mooie merrie met ook een mooi papier. Allen voor de merrie tussen de 7.500 en 8.500. Zou je het veulen er ook bij taxeren kom je een stuk hoger uit.


En dan ben ik ook wel erg benieuwd wat jullie van mijn kanjer vinden.
US HD Sweet Dream, Am. Appaloosa ruin van 2000.
[ img ]

Enkele resultaten zijn:
EK halter non pro 2009
2e plaats EK pleasure non pro 2009
NK western pleasure en NK hunter 2009

3e plaats EK halter non pro 2010
4e plaats EK pleasure non pro 2010
NK halter aged gelding 2010
NK hunter under saddle 2010

En nog heel veel meer prijzen in allerlei verschillende onderdelen, zie m'n profiel voor meer resultaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-11 19:41 



 
Profiel   

wwn ruin.. wow.. dat vind ik nou wel een mooie appie. alleen heb ik geen idee van de prijzen van een appie. als die op de prijs van de Q liggen kan ik wel een gokje wagen.

gezien alles wat ie gelopen heeft, zou ik er zo denk ik 10 000 voor durven vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-11 19:44 



 
Profiel   

Future is een heul mooi paard, met mooie prestaties. Prachtige aftekening en stoere uitstraling. Ik ga meer richting de € 13.000. Wel voor de liefhebber en 1 puntje is heeeel jammer: hij kan niet meer dekken!
Maar een paard om zeker trots op te zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-11 19:50 



 
Profiel   

Jij schat wel heel erg laag hoor Silvester....
Van Appies ken ik weinig, dus die ga ik niet taxeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-11 20:05 



 
Profiel   

My_Little_P schreef
Mooie hengst! En er zijn nu ook nakomelingen die lekker aan het presteren zijn.. Altijd fijn natuurlijk!

Als het broodje gebakken is, dan geef maar een seintje, kom ik langs met mijn c. Ik ga vaak die richting uit (of staat ze niet in Maarheeze zelf?), komt dus wel goed ;) .


Yup, mooie hengst *D
Dit kleine FootworksRufje wordt over een paar maandjes geboren.. Komt goed ja. ;)

Silvester; Ik weet ook niet veel van de lijnen etc van appies.. wat ik wel weet: jeee, wat een gaaf dier! :j Jammerrrrrr van het ruinen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-11 20:24 



 
Profiel   

Jaycee_: Ik heb gewoon geprobeerd realistisch naar de prijzen te kijken. De economie is er niet naar op het moment; de hele paardenhandel ligt ook aardig op z'n kont.
Dan kan je jezelf wel rijk rekenen, maar ik denk dat veel mensen toch denken dat ze heel wat voor hun paard kunnen krijgen en dat als puntje bij paaltje komt het erg tegen valt.

Wat betreft Future als ruin; dat is een punt wat ik ook niet snap, waarom ze hem ooit hebben laten ruinen.
Maar dat was wel mijn kans om hem te kopen, anders hadden ze hem vast nooit weg gedaan.
Wel zijn er best een aantal nakomelingen van hem, dus z'n genen leven voort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-11 22:10 



 
Profiel   

ik heb een quarterruin van 4 jaar, zadelmak, basis gereden, gaat in prof. training. voor zover ik weet is hij gezond (is niet klinisch gekeurd)
vader is Kay Cees Checkmate
moeder nifty conclusion

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-11 20:18 



 
Profiel   

Kay_Kim schreef
ik heb een quarterruin van 4 jaar, zadelmak, basis gereden, gaat in prof. training. voor zover ik weet is hij gezond (is niet klinisch gekeurd)
vader is Kay Cees Checkmate
moeder nifty conclusion


Heb je er ook foto's van? Is misschien wat makkelijker met beoordelen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-11 20:47 



 
Profiel   

http://www.mijnalbum.nl/Album=MI6M4V8J

in dit album staan enkele foto's, op youtube staan enkele filmpjes toen hij pas onder het zadel was onder Kay Cees Checkmaker. hij wordt nu door prof ingereden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-11 11:01 



 
Profiel   

Sorry maar met zulke foto's is het lastig om een goede inschatting te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-11 17:41 



 
Profiel   

Ik ben best benieuwd wat jullie van mijn mannetje vinden.
Hij kan echt alles, is heel fijn doorgetraint.
Hij heeft ook wedstrijden gelopen maar aangezien ik daar totaal geen verstand van heb weet ik niet zo goed meer wat hij daar gehaald heeft :o (het is me wel verteld geloof ik)
Ik gebruik hem nu receatief.

vader: Generals Golden Boy
Moeder:Cool Kit Bueno
Red Dun met bles
Geboren.. Mei 2002

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-11 08:12 



 
Profiel   

US HD Sweet Dream WAUW helemaal mijn paard ik denk zo een 9.000 MAKKELIJK !!
de quarter hier boven doe ik niet,, quarters ben ik absolluut niet in thuis :o ( stiekem dan toch ? 2500 euro ) ik heb er geen verstand van dus ik doe wat ik er voor over zou hebben :j

mijn schattekind:


naam: Carina II van de demmer
Appaloosa.
Afstamming: Oleander x alex van de kamperweg
ingeschreven bij NAS
6 jaar
1.64 hoog ( paard dus )
Bomproof makkelijk in de omgang nog niet ver doorgereden pakt alles simpel op.
buiten erg braaf niet onder de indruk en ook vreemd terein is geen probleem
kan goed met andere paarden laat een mooie sprong zien ( los )
zou een B-proefje met gemak uitlopen ( erg dressuur gericht is ze )

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 00:34 



 
Profiel   

Fraai paard maar dit is het topic op western, dresuur gerichte NAS paarden hebben de meesten hier niet echt verstand van vrees ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-11 12:13 



 
Profiel   

Is dit topic nog geldig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-12 22:51 



 
Profiel   

Het is een ouder topic, laatste bericht was van sept 2011 maar als je een nuttige post wil plaatsen mag dat inderdaad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-12 22:53 



 
Profiel   

Ik zou graag weten wat jullie van m'n bommetje vinden (enkel vanop foto). Hij is een jaarling.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TKJRJWX7.jpg


Laatst bijgewerkt door 2a54z6e45r6r op 30-10-12 23:17, in het totaal 2 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-12 22:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 13 [ 314 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen