Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Taris Skeeto, en Smart N Lynx

 
Profiel   

Hai ik heb een 2,5 jarige merrie van Smart N Lynx en een merrie veulen van Taris Skeeto!!

Ik zoek mensen die ook nakomelingen van deze hengsten hebben zodat ik ervaringen kan uitwisselen!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-06 18:52 



 
Profiel   

Wij hebben een taris skeeto afstammeling op komst.... Begin juli is onze merrie uitgeteld... Maar ik wil graag weten hoe jou skeeto isl........

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-06 23:15 



 
Profiel   

Ik heb een erg groot uit de kluitengewassen merrie veulen een heel gaaf ding met een pittig karakter wat voor een kleur het wordt is nog een verrassing of een grey, bleu of redroan!! Ze is verder wel heel lief maar poeh we hebben er de handen vol aan!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-06 16:25 



 
Profiel   

Ik heb twee keer een veulen van Taris Skeeto gehad. Hele leuke paardjes en ontzettend makkelijk in het beleren. Pearl skeetari was een merrietje en is door Wendy van Osch pas verkocht en het twee jarig hengstje staat in Noordwijk en is super gaaf. Heel erg cool in zijn hoofd en veel karakter.

Mijn mening. Je hebt een hele goede keus gedaan. Het zijn echt top paarden en ik verwacht dat ze in de sport ook leuk mee zullen doen. Go jij! Go jij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-06 23:22 



 
Profiel   

Ik heb ook een aantal veulens/2 jarigen van Skeeto in de hand gehad.
Erg makkelijke paarden, goed karakter en makkelijk in het beleren inderdaad..

Echt helemaal net als paps.. Die is ook zo makkelijk in karakter!
Dus hij geeft het super door!
Als ik een quarter merrie zou hebben zou ik niet lang na moeten denken welke hengst er op zou komen, juist, Skeeto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-06 13:27 



 
Profiel   

Hi,

Ik heb een nakomeling van Smart N Lynx. Ze lijkt echt enorm op haar vader vind ik, als ik naar de Duitse website kijk. Die van mij is 3,5 jaar en verder wel een dametje hoor Duivel . Ben benieuwd wat jouw ervaring is met je Smart N Lynx nakomeling.

Groetjes,

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-06 22:10 



 
Profiel   

hoi

ik heb ook een nakomeling van taris skeeto hij is nu 3,5 echt lekker aan het puberen en heb af en toe wel moeite met hem.
maar heb zelf ook nog geen ervarig met western of jonge paarden.
ik heb wel hele goede begeleiding.
hij is ook erg braaf en cool.
we moeten nog erg aan elkaar wennen ik heb hem nu 4 maanden.

gr nikki

foto:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NETCKGFZ

en nog 1: http://www.mijnalbum.nl/Foto=CLHXRLSH

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-06 11:06 



 
Profiel   

heee, is dat niet Clint Taris Chex?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-06 12:37 



 
Profiel   

Hij is echt super gaaf joh, hoop dat je daar veel plezier mee krijgt en dat je veel gaat winnen komt hij niet bij ricky en dave weg??

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-06 21:13 



 
Profiel   

hoi

ja dat klopt het is clint taris chex. ken je hem? en ik heb hem inderdaad bij ricky vandaan.


gr nikki

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-06 21:30 



 
Profiel   

Ja tuurlijk kennen we hem, hij heeft ook altijd bij Burgmeijer op de site gestaan, hoe bevalt een Taris Skeeto je?? Die van mij is van 2006 echt een heel stoer beest een merrie, wat van kleur ze krijgt is nog een verrassing haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-06 15:20 



 
Profiel   

Hallo,
Ik heb ook een nakomelng van Taris Skeeto. Hij is 22 april 2005 geboren en nu dus zo'n 20 maanden. Hij is erg lief en lekker stoer gebouwd.
Hij is gek op mensen en ontzettend cool.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-06 15:34 



 
Profiel   

Sann_e schreef
Ja tuurlijk kennen we hem, hij heeft ook altijd bij Burgmeijer op de site gestaan, hoe bevalt een Taris Skeeto je?? Die van mij is van 2006 echt een heel stoer beest een merrie, wat van kleur ze krijgt is nog een verrassing haha



hoi

ja dat klopt hij heeft daar op de site gestaan! hij bevalt goed hij is erg lief.
maar begint nu dingen uit te proberen en dat is iets minder leuk. maar hij is goud eerlijk en dat is echt heel fijn.
toen ik hem kocht had hij nog niet echt met andere paarden in een bak gereden en nu staat hij bij mij op een grote stal met veel paarden en er was laatst wedstrijd en toen moest ik tussen een stuk of 15 andere paarden rijden en hij deed het gewoon alsof hij niets anders had gedaan. ook met beenbescherming op zijn achterbenen was hij niet bekend en ik heb ze om gedaan (voor het losgooien) en hij liep heel even een beetje hoog met zijn achterbenen en daarna niets meer. mijn vorige paardje was daar wel anders in, die maakte overal een drama van en dan heb ik soms met hem dat ik bang ben dat hij ook zo reageert maar dat doet hij niet!

zoals stenen uit een vrachtwagen kieperen op het beton naast de bak waar ik aan het rijden was! geen kik. die vorige van mij was uit haar dak gegaan! hij had het nog niet eens door!

heb vanmiddag les, ben benieuwd hoe dat gaat.
hij is nu erg moeilijk. (aan het wisselen)

maar welke kleur heeft je veulen nu dan dat je nog niet weet welke kleur ze krijgt? hebben jullie ook foto's ben namelijk benieuwd!! haha of ze wat van elkaar weg hebben.

er staat bij mij op stal nog een ander skeeto nakomeling ze heet tari ze is grijs, ongeveer 4jaar, en ook erg braaf en cool. taris(zo noem ik 'm) en tari hebben wel dezelfde uitdrukkingen in het gezicht (vind ik) maar niet dezelfde bouw. zij is wat hoger op de benen en wat ranker. erg mooi paardje om te zien. meer een klasieker model. maar ook echt een schatje.

nou heb wel genoeg getypt dus ga maar eens stoppen!

gr nikki

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-06 12:31 



 
Profiel   

oja hebben jullie ook foto's? of had ik dat al gevraagd?????? nou in iedergeval ben benieuwd hoe ze eruit zien!
zal ook wat recente foto's van taris plaatsen. hij is zijn baby vet kwijt en ik vind hem anders worden. alleen hij is wel wit hahaha (geschoren)
doegggggggggggg

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-06 12:36 



 
Profiel   

Euhm toen wij de eerste keer naar haar (xannedou) gingen kijken was ze zo goed als een vos maar met een rare bijna lelijke tint, de keer dat we haar ophaalde werdt ze donker rood met witte haren een beetje redroan, en nu bij ons in de wei nog geen foto's van is ze bijna zwart maar wel met bruine manen erg grappig dus en onder haar dikke vacht komen allemaal witte/grijze haren dus het wordt een verrassing!! Ze kijkt trouwens wel altijd boos hahah en haar bouw ja daar is elke mening weer anders over want het is niet echt een standaard merrie veulen meer een shetlander/tank hahahahah de foto's staan op: http://www.mijnalbum.nl/Album=7BVYYTO6

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-06 22:17 



 
Profiel   

haaaaaaaaaaaaaaaaah wat een QT!! wat een schatje en dat koppie en die billen mijn hemel. ik vind haar te gek!! ik vind veulens vaak net herten met van die lange benen. maar zij heeft al een bouw echt gaaf denk wel dat het een flinke merrie gaat worden (hou wel van een beetje paard, hahahaha)

vind der kleur ook mooi. ik wou ook een donkere Quarter maar ja ik kom met een palomino thuis nu inmiddels spier wit! haha

ben ook wel benieuwd naar andere mensen hun foto's van nakomelingen van skeeto!!

gr nikki

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-06 00:56 



 
Profiel   

oja in mijn profiel staan meer foto's van clint taris...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-06 00:59 



 
Profiel   

Ja ze is wel gaaf he, ik denk haast dat het of een redroan of een schimmel wordt, ik hou zelf ook niet echt van lichte paarden maar heb nu 2 palomino's een licht vosje en dus deze waarvan we niet weten wat ze wordt hahah maar mijn 2,5 jarige palomino is ook erg mooi net als die van jou dus dat scheelt dan weer hahaa

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-06 09:49 



 
Profiel   

we kopen gewoon een kleurspoeling hahah Clown als ze maar lief zijn en bij je passen dan maakt de kleur niet uit.

hier nog een paar foto's van taris

schrik niet hij is wit en vies en echt niet zo goed gefotograffeerd zoals op die andere foto's.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=CJVCEQJF
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HPXKH3ZA
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VJBFVLLL
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DMLW4JXS
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GVBE8PZB
camera opeten
http://www.mijnalbum.nl/Foto=E8PWMZKZ
heb er nog wel meer maar zijn veel nog onscherper van hahaha

gr nikki

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-06 13:57 



 
Profiel   

Hahah hij ziet er erg gaaf uit die kleur ook wel heel appart, die palomino van mij heeft allemaal appeltjes is ook erg leuk en is ook zo nieuwsgierig eigenlijk is dat best wel een muts ahahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-06 14:31 



 
Profiel   

nou ik vind hem nou echt lelijk (de kleur) hij was toen hij net geschoren was spierwit en nu krijgt hij zwarte en bruine haartjes erdoor heen en dat ziet er helemaal raar uit. vandaar dat ik hem ook vies laat dan lijkt hij teminste iets donkerder hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-06 10:56 



 
Profiel   

Onze Palamino merry is zwanger van Taris Skeeto 15 juni is ze uitgerekend , ik ben erg benieuwd wat voor kleur er uit komt Wat denken jullie ?? Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-06 22:02 



 
Profiel   

Ik heb geen idee het blijft een verassing bij Taris kindjes haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-06 17:21 



 
Profiel   

hi

moeilijk te zeggen maar de moeder van mijn paardje was ook een palomino dus mischien een palomino!!

spannend!!!!!!!!

gr nikki

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-06 23:47 



 
Profiel   

Zijn hier nog veel Taris Skeeto nakomelingen te vinden? Enkele weken geleden was ik bij Arthur's Westernstore. Toevallig stond daar Taris Skeeto, ziet er nog super uit! Erg leuk om hem te zien.

Ik heb zelf een 15 jarige Taris Skeeto.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 16:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen