Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 235 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Hier is het weer heerlijk wisselvallig. Maar de regen is hier hard nodig dus ik klaag niet.

Zit nu te wachten tot mijn kwartiertje voorbij is en dan heb ik mijn eerste vaccinatie gehad :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 09:20 



 
Profiel   

@marloes: hopelijk krijg je er niet al te veel last van. Je arm veel bewegen schijnt te helpen tegen het beurse/stijve gevoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 09:22 



 
Profiel   

Briljant dat gat in de deur met dat koppie er door heen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 09:42 



 
Profiel   

Het is niet heel ruim, maar dat is express gedaan zodat ze niet het idee zou krijgen dat de rest er ook door kan :D Nu ze heel braaf/rustig is zou ik er nog één plankje meer uit kunnen halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 09:45 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien dat Jasmijn er dankbaar gebruik van maakt DF.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 10:51 



 
Profiel   

Na Peppy was ik vooral bang dat ze in paniek zou raken op stal en op alle mogelijke manieren zou proberen er uit te komen, maar ook vanochtend toen ik de deur open deed stond ze niet echt te dringen om eruit te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 10:57 



 
Profiel   

Herinneren jullie je dat kleine viooltje nog naast die plant wat een Akelei is... die laatste staat er nu zo bij (viooltje doet het ook nog steeds :D )

[ img ]

[ img ]

En hier moest ik vanwege de neerwaartse bloeiwijze even op de kop in de stoel hangen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 12:30 



 
Profiel   

Wat mooi DF.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 12:46 



 
Profiel   

Ja, meestal zie je de onderkant niet omdat ze naar beneden hangen en mijn kleine simpele cameraatje weet me altijd weer te verbazen met de kwaliteit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 13:16 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
@marloes: hopelijk krijg je er niet al te veel last van. Je arm veel bewegen schijnt te helpen tegen het beurse/stijve gevoel.

Ik heb ‘m vorige week donderdagochtend gehad, Moderna. Halverwege de middag voelde het alsof iemand me een stomp had gegeven, zaterdagavond was dat eigenlijk wel weer over. Ben ook gewoon doorgegaan met normale dingen, ik vermoed dat dat zeker helpt.
Verder geen bijwerkingen eigenlijk; een deel van mijn collega’s kreeg Janssen, maar die waren daar eigenlijk allemaal wel 1-2 dagen grieperig van.

Jasmijntje heeft het maar getroffen, maar haar deur-op-maat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 17:55 



 
Profiel   

Mooie plant :)
En wat schattig dat kopje door dat gat.

Hier ook alleen maar een beurs gevoel, verder geen last.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:02 



 
Profiel   

Hilary, ik heb ook Moderna gehad, en een beurse (zo voelt het althans) plek op mijn arm alsof ik ergens hard tegen aan ben gelopen of zoiets. Beetje zoals een stomp ja, kan ook mijn arm gewoon bewegen. Net een stukje van de zadelkast verder in elkaar gezet.

Hier is vandaag een tractor gekocht, wordt hopelijk in de loop van volgende week gebracht. Er moest nog een klepelmaaier voor besteld worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:11 



 
Profiel   

Ik mag vrijdag, ik ga het zien. Mijn oncoloog gaf het advies om wat paracetamol te slikken maar op andere sites wordt dat afgeraden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:12 



 
Profiel   

Beter Para dan Ibu, maar als je het zonder redt is dat nog beter.

@marloes: gefeliciteerd met de tractor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:29 



 
Profiel   

Mooi die akelei! En dat schattige koppie door het gat <3

Hier weer aan het werk na de vakantie -O-
En sinds vrijdag staat de pony bevangen, maar gister vond ze het zelf al wel weer nodig om te draven dus ik heb het idee dat het (gelukkig) wel mee valt allemaal. Ze moet nog even apart staan tot haar graasmasker er is en dan mag ze met de rest mee weer de paddock op. Staat me nog net iets te veel heel kort gras voor haar nu. Maar ze vindt zichzelf veel zielig alleen in de paddock :=
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:30 



 
Profiel   

Hier gaven ze aan dat (preventief) paracetamol mag bij het vaccineren. Maar voorlopig hier nog geen reden voor paracetamol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:39 



 
Profiel   

maartje, mijne is ook bevangen helaas als reactie op de cortisonen. Op werk staan er 4 bevangen door het gras en bij vrienden ook 2. Het "heerst" echt
Fijn dat die zich al iets beter voelt

Wat schattig zo dat mini luikje

Ik kan niet mee praten over vaccineren, weet ook niet eens of ik mij wel laat vaccineren als ik oooooit aan de beurt ben

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 19:20 



 
Profiel   

Hoorde hier ook al dat het er veel zijn momenteel. Ze vindt het zelf echt stom dat ze apart moet staan nu, maar na 2 dagen hinniken heeft ze dat wel een beetje opgegeven :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 19:22 



 
Profiel   

Het is ook wel bizar hoe het gras gegroeid is de laatste weken!

Hier vandaag 3 chaggie paarden omdat ze niet op de wei mochten ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 19:23 



 
Profiel   

Mijn buurvrouw zei altijd 'gras is voor sommige paarden als een kind in een snoepwinkel'...

@Lynn_Nikita: wat zou je reden zijn om het niet te doen ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 19:24 



 
Profiel   

Dat klopt ook wel. Ze mogen hier, nadat ze hooi hebben gegeten een half uurtje op de wei. Meer dan zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 19:46 



 
Profiel   

Hier hebben ze vandaag ook een half uurtje gehad, zodat Jonique niet te lang ‘alleen’ voor in de paddock staat. Vinden ze zo belachelijk :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:02 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Mijn buurvrouw zei altijd 'gras is voor sommige paarden als een kind in een snoepwinkel'...

@Lynn_Nikita: wat zou je reden zijn om het niet te doen ??

Ik ben nog relatief jong en geen risico patiënt Ik ken ook aantal mensen die behoorlijk ziek zijn geworden van de enting en het is toch nog vrij onbekend allemaal zeker op wat het doet op de lange termijn dus ik wacht nog even af en bedenk mij wel wat ik doe als ik überhaupt aan de beurt ben

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:13 



 
Profiel   

Hier heb ik hem ook niet gehaald. Anders had ik hem in januari al gehad (door werk in de zorg).
Vorig jaar zelf covid gehad (amper klachten) en weinig risico mensen in mijn omgeving waardoor ik het wel aandurfde om te wachten.
Mede ook doordat er nog zo weinig bekend is e.d.
Mijn man heeft hem wel gehaald en die is alleen na de 2e vaccinatie 1 nacht ziek geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 08:59 



 
Profiel   

Ik begrijp de terughoudendheid aangaande vaccineren zéker! Zelf word ik enorm twijfelachtig door de censuur op tegengeluiden in wetenschappelijk onderbouwde artikelen (van artsen welteverstaan, niet van de domme wappies). En tegelijkertijd twijfel ik de andere kant op als ik de ervaringen van mijn zusje hoor die Corona patiënten door de scans haalt.
Dus nee, voor mij geen eenduidig ja of nee en blij met het feit dat ik geen oproep heb nog.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 10:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 235 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen