Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 127 van de 407 [ 10157 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 407  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Show je paddock paradise!

 
Profiel   

Goed dat je het zegt! Dat moet ik ook nog doen. 8-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:37 



 
Profiel   

Heerlijk dat groen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:41 



 
Profiel   

Malenka schreef
Goed dat je het zegt! Dat moet ik ook nog doen. 8-)


Kan jij ze ook gelijk mooi hier delen {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:41 



 
Profiel   

Leuk om te zien! Het gaat allemaal goed groeien nu he? Onze haag heeft het vorig jaar zwaar gehad (doooooorst!) maar gaat dit jaar lekker.

We moeten toch eigenlijk eens een keer een soort kroegentocht maar dan paddock paradise tocht organiseren, ik zou het echt leuk vinden jullie plekken eens in het echt te zien. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:47 



 
Profiel   

Hier hebben ze de hele dag in de zon gestaan, wel af en toe onder de bomen. Tinker heeft wel even 10 min onder de waterslang gestaan, die vindt het heerlijk, de andere moeten er niet aan denken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:00 



 
Profiel   

Oja oeps, moet ik ook nog doen. Alleen zijn mijn hagen niet meer te zien door het hoge gras, onkruid en kruiden _O-

Bij mij zijn mensen welkom als ze willen kijken :) track contouren zijn klaar, ik heb er alleen nog steeds geen paarden in staan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:48 



 
Profiel   

Prairy, dat heb ik hier ook. Ik ga mijn best doen wat van de foto's te maken. Misschien een klein stukje gras weghalen. Morgen maar even zien. Nu eerst de dagelijkse klussen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:56 



 
Profiel   

Heeft iemand de oproep van Bit al gezien?
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8139475800

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 21:56 



 
Profiel   

Hier ook tussen het gras door gefotografeerd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:18 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Heeft iemand de oproep van Bit al gezien?
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8139475800

Nee, leuk!

Ik ben daar nog niet ver genoeg voor, eerst maar eens een heuvel, slingerpaadjes en een poel realiseren. :D Over een jaar over 100 zijn we er wel klaar voor. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:21 



 
Profiel   

Malenka schreef
Prairy, dat heb ik hier ook. Ik ga mijn best doen wat van de foto's te maken. Misschien een klein stukje gras weghalen. Morgen maar even zien. Nu eerst de dagelijkse klussen


Precies dat dus :')

Hier gaat het ook echt goed met de planten. Alleen de wilde appels van het boomplantprogramma slaan nog niet echt aan. De rozen gaan als een trein. De elzen ook, beukenhaag. Ja eigenlijk alles doet het verder goed.

Ik hoop dat ze nog een keer een subsidie geven voor wat grotere bomen 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:52 



 
Profiel   

Ja de eerste rozen bloeien hier. <3

Ik ben zo blij om dat te zien.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:58 



 
Profiel   

SSDesign schreef
Malenka schreef
Prairy, dat heb ik hier ook. Ik ga mijn best doen wat van de foto's te maken. Misschien een klein stukje gras weghalen. Morgen maar even zien. Nu eerst de dagelijkse klussen


Precies dat dus :')

Hier gaat het ook echt goed met de planten. Alleen de wilde appels van het boomplantprogramma slaan nog niet echt aan. De rozen gaan als een trein. De elzen ook, beukenhaag. Ja eigenlijk alles doet het verder goed.

Ik hoop dat ze nog een keer een subsidie geven voor wat grotere bomen 8-)


Check even Brabants landschap, daar is subsidie voor kleine landschap elementen. Oa noten en fruit bomen (wel beperkte keuze van een lijst en moet hoogstam zijn).

Heb ik ook gekregen en was best leuk. En denk erom, je hebt ook koeien dus rundrasters nodig voor rond je bomen ;) Daar krijg je namelijk de leukste subsidie voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 23:21 



 
Profiel   

Ik heb een hoekje over, tussen een stal en de omheining en wil hier ook eetbare struiken in planten. Maar welke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 07:39 



 
Profiel   

Ir111 schreef
Leuk om te zien! Het gaat allemaal goed groeien nu he? Onze haag heeft het vorig jaar zwaar gehad (doooooorst!) maar gaat dit jaar lekker.

We moeten toch eigenlijk eens een keer een soort kroegentocht maar dan paddock paradise tocht organiseren, ik zou het echt leuk vinden jullie plekken eens in het echt te zien. :j


Ja echt he? Vrienden van ons, wonenn bij ons om.de hoek, hebben de meest gave PP zo hoop ik het ook ooit te hebben

Rechts op de foto zie je een deel.
Edit en links is een nieuw gebouwde zeer traditionele stal, het verschil is bijna komisch.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:04 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
Ik heb een hoekje over, tussen een stal en de omheining en wil hier ook eetbare struiken in planten. Maar welke?

[VS] Eetwaar voor paardjes

Hier staan veel leuke suggesties.

Meidoorn, hazelaar, kornoelje, moerbei, roos bijv.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:43 



 
Profiel   

Prairy schreef
SSDesign schreef

Precies dat dus :')

Hier gaat het ook echt goed met de planten. Alleen de wilde appels van het boomplantprogramma slaan nog niet echt aan. De rozen gaan als een trein. De elzen ook, beukenhaag. Ja eigenlijk alles doet het verder goed.

Ik hoop dat ze nog een keer een subsidie geven voor wat grotere bomen 8-)


Check even Brabants landschap, daar is subsidie voor kleine landschap elementen. Oa noten en fruit bomen (wel beperkte keuze van een lijst en moet hoogstam zijn).

Heb ik ook gekregen en was best leuk. En denk erom, je hebt ook koeien dus rundrasters nodig voor rond je bomen ;) Daar krijg je namelijk de leukste subsidie voor.


Thanks! Maar mijn gemeente doet helaas niet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 12:18 



 
Profiel   

Oh Maartje, dat verschil. Vraag mij dan echt af wat die paarden onderling communiceren, doorhebben van de ander.

Gaaf al die beplanting die aanslaat. Dat kleed zo leuk aan :)

Iemand een idee wat voor beest dit is? Welk type horzel? :?
Gisteravond tegen schemer kwam er ineens een hele agressieve zwerm op mijn weitje. Ze kwamen heel dreigend op mij en Arabier af, Fries lieten ze compleet met rust en die stond heel rustig te grazen terwijl wij als een soort ninja’s aan het rondrennen waren. Ook als ik stil stond kwamen er stuk of 5 tegelijk aanvallend aan :\
Van een paar wespen ben ik niet zo bang maar dit := %)
Kreeg ze gister niet goed op de foto (alleen verpletterde _-:( ) maar vanochtend was er 1 verzopen in de emmer. Ze zijn groter dan een wesp, zoemen verschrikkelijk en komen heel erg aanvallend op je af.
Kon vandaag geen bulten of bijtplekjes ontdekken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 14:34 



 
Profiel   

Deze misschien
https://www.bitmagazine.nl/welzijn/pani ... ieg/80641/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 14:58 



 
Profiel   

Herteluisvlieg is kleiner, wij hadden gister er ook 1 zoals boven op stal en m’n merrie reageerde daar ook vreemd op. Dus ben benieuwd wat het is

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:02 



 
Profiel   

Ik denk dat het een meikever is.

Maartje1990, wat mooi zo vanuit de lucht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:16 



 
Profiel   

nee, zeker geen meikever. Dat zijn echt reuzen. Met van die gekke wimpers/voelsprieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:19 



 
Profiel   

pol013 schreef

Die is zwart. Deze hadden echt meer kleuren.
Meikever had ik ook al uitgesloten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:27 



 
Profiel   

Ik weet hoe meikevers eruit zien. Ze vliegen hier ons om de oren. En de hond vindt ze erg lekker.
De voelsprieten miste ik ook, maar dat weet (wijtte? :+ ) ik aan dat ie nat was geworden.
Vind ‘m er verdacht veel op lijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:42 



 
Profiel   

Is het geen juni kever?
Die zijn er namelijk ook.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 16:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 127 van de 407 [ 10157 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 407  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen