Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 299 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Dat is ehmmm paars :+

Fijn dat het met een sisser is afgelopen! Hoe ging de keuring verder?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 18:19 



 
Profiel   

Dat is een flinke blauwe plek, maar wel een mooie foto van deken en bloemen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 18:42 



 
Profiel   

Mooi gecamoufleerd, gave kleuren. Balen van je arm. Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 19:17 



 
Profiel   

Oei dat had zeker slechter kunnen aflopen!
Wel een aardige blauwe plek :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:21 



 

Au!

Oh jongens ik heb net een uur op de track lopen prullen, ik was op de Freek Vonk toer Hahaha. Onze vogelhuisjes zijn allemaal gevuld en we hebben kikkers in de poel. Nog even en ik ga zelf op de track wonen <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:49 



 
Profiel   

Malenka, geef maar toe. Ook jij wilde bij de bloemetjes matchen. :+

Beterschap.


Ik heb vanmiddag gereden.
Wat ben ik toch verliefd op mijn paardje. Alweer zo lang geleden en zo braaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:10 



 
Profiel   

Auwch, beterschap!

Ik mis het rijden toch stiekem wel nu, alweer 3 weken er niet op gezeten -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:14 



 
Profiel   

oooh kaasjeskruid. Ik heb ze hier ook staan. Ze zijn nu zoo mooi hé!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:19 



 
Profiel   

Kom maar hier maartje. Mag je de galop op Abby monteren. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 21:24 



 
Profiel   

Hier gaan we door voor 6.5 maanden niet gereden :+ Straks kan ik het niet meer :=

Vandaag de paarden op de achterste wei gezet. Op sommige plekken staat het gras zo hoog dat mijn IJslander zijn benen er helemaal in verdwijnen.

Die blauwe plekken zien er minder fijn uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 23:00 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Kom maar hier maartje. Mag je de galop op Abby monteren. :D

Hahaha je hebt wel meteen hoge verwachtingen :')

6,5 maand, dat is wel echt heel lang := in de winter mis ik het altijd wat minder maar nu…

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 07:23 



 
Profiel   

Ik heb al weer ruim een jaar niet kunnen rijden. En als dan je laatste rit ook nog eens met val is geëindigd, ben ik nu toch wel overtuigd dat het niet meer goed komt. Ik ben gewoon te zwaar voor veel paarden dus even op die van een vriendin stappen bv is ook geen optie. Moet bekennen dat het ook precies de verkeerde tijd is wat rijpaard erbij vinden betreft, dus ben bang dat ik het toch moet gaan opgeven. Daar ben ik toch wel verdrietig van, want het is nu "all work and no play".

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 07:35 



 
Profiel   

neetoch schreef
Ik heb al weer ruim een jaar niet kunnen rijden. En als dan je laatste rit ook nog eens met val is geëindigd, ben ik nu toch wel overtuigd dat het niet meer goed komt. Ik ben gewoon te zwaar voor veel paarden dus even op die van een vriendin stappen bv is ook geen optie. Moet bekennen dat het ook precies de verkeerde tijd is wat rijpaard erbij vinden betreft, dus ben bang dat ik het toch moet gaan opgeven. Daar ben ik toch wel verdrietig van, want het is nu "all work and no play".



Ik heb na een val ook dik een jaar niet gereden. Vertrouwen in het paard kwijt en de ander jong en onbeleerd. Gewacht tot jonkie oid sterk genoeg was om beleerd te worden en daar mee begonnnen. Met angst en beven. Gelijktijdig de ander waar ik van gevallen ben in training gezet en onder begeleiding weer stapjes gemaakt.

Nu rij ik weer. Maar in deze tijd wat zoeken valt niet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 07:44 



 
Profiel   

De reus waar ik van afgevallen ben staat dik te worden in de wajong, (Had al ataxie en krampbenen en na de val weer op onderzoek en ook kissing spines) en zijn beste vriend is 1 mtr. Hoog. We gaan het wel zien, maar ik ben er bang voor, wordt er ook niet jonger op tenslotte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 07:51 



 
Profiel   

Pfoe, ik heb al sinds september niet meer gereden ofzo. Mijn rijmerrie was drachtig en past al vroeg het zadel niet meer en met veulen aan de voet vind ik het niet fijn om te rijden. Ik denk ieder jaar of ik niet één van de jonkies op ga pakken en dan een maandje wegbreng naar een stal om de knopjes erop te zetten. Maar die zijn nu ook allemaal drachtig :+

Ik moet gewoon een ruin kopen denk ik :') Ach, ik loop nu toch op krukken, dus kan nu sowieso niks. En ik haal er ook wel veel voldoening uit om aan de hand te werken en ze klaar te krijgen voor de keuringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:02 



 
Profiel   

Zo had ik alles weggedaan want ik werd weer geopereerd en prognose was ongunstig. Na 2 maanden voelde ik me zo goed dat ik ging zoeken en de met pensioen zijnde Svarri kwam op mijn pad. Nu 3 jaar later heb ik er weer 3 lopen. Prognose is van ongunstig naar niet te zeggen gegaan, dus dat is mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:29 



 

Jongens ik heb na een ongeluk 4-5 jaar met angst gereden dus het kan goedkomen echt waar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:29 



 
Profiel   

Wat veel mensen hier die niet meer hebben gereden. :knuffel:

Ik ben wel blij met mijn koudbloedjes hoor.
Ik ben ook de stoere ruiter van vroeger niet meer. Integendeel.
Al is Abby best wel voorwaarts, ze is ook heel braaf. Echt fijn.
En lekker breed gebouwd, ben ook zo slank niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:34 



 

Oh ik stap ook zeker niet meer overal op maar mijn schimmel is vroeger wel bestempeld als gevaarlijk.
Nu laat ik daar ook echt niemand meer op want we willen geen ongelukken.

Aurelia heeft 1 keer een vrolijke boksessie weggegeven en daarna een tijdje bij het aanspringen als een hertje gesprongen, kan met dressuren behoorlijk aan staan maar is verder super lief <3

[ img ]

Zwijmel

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:36 



 
Profiel   

Dat gewicht idd, het is beperkt eten en veel bewegen en dan nog blijft het oppassen. Ik val goed af van paardrijden maar als dat wegvalt is het echt oppassen.

Robijntjuh, wat een heerlijk plekje heb je toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:38 



 

Ik ben juist op mijn dunst... Ben na mijn ongeluk heel veel aangekomen en toen ik na mijn vorige relatie in een week 10 kg kwijt raakte heb ik doorgepakt. Mijn hele levensstijl is (meestal) veranderd.

Terugval zit er wel in wanneer het minder goed met me gaat :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:41 



 
Profiel   

Poeh wat veel die niet meer gereden hebben inderdaad

Ik val juist terug in gewicht als ik stress heb of niet lekker in mijn vel zit. Maar in mijn dunste tijd ging het ook alles behalve goed met me. Ben nu wel soort van happy met mijn gewicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:47 



 
Profiel   

Ik ga vreten met stress....
Daarnaast ga ik slecht eten net voor migraine, daaraan weet ik vaak dat er weer een aanval komt.
En heb medicijnen voor tegen migraine waar ik van aankom
En een trage schildklier....zucht....
De slanke ik die ik ooit was zal wel ver weg zijn ben ik bang...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:50 



 
Profiel   

Ik sta er ook al anderhalf jaar naast door ziek paard. De vraag is in hoeverre hij nog belastbaar gaat zijn als rijdier. Paard kan/kon niet met stress omgaan, zat steeds onder de maagzweren en darmontstekingen. Heeft daardoor heel lang vrij gehad. Ben nu weer aan het longeren en zelf aan het sporten zodat ik ook weer fit opstap. Door alle stress en niet meer rijden (of anders sporten door Corona) was het niet best… Als het niet gaat wordt het ruim 2 jaar wachten tot de jaarling klaar is. Of er toch nog een bij :D

Op dit moment
[ img ]

Op zijn magerst en ziekst
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:57 



 
Profiel   

Ik ben toevallig gisteren weer begonnen met 'dieten'. Ik kwam Project Gezond tegen en daar mag je gewoon normale dingen eten. Ze hebben een week menu zodat je niet na hoeft te denken over wat je wel en niet mag en je schijnt er wel redelijk goed mee af te vallen.

In de afgelopen 3 jaar ben ik geleidelijk aan 10 kilo zwaarder geworden en nu ik sinds Pasen vrijwel niks meer kan doen qua stalwerkzaamheden (of überhaupt activiteiten waarbij ik moet lopen) ben ik nog 5 kilo aangekomen. Dus daar moet wel wat aan gebeuren. Sporten gaat nu niet, dus dan maar puur op voeding letten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 09:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 299 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen