Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 345 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Gefeliciteerd Prairy, welkom bij de club.

Hier een fager carl. Oor de ijslander en een sprenger correctie it voor de freiberger.
Mijn kleine trotse man is vandaag bij de Lingehoeve. Zijn snijtanden worden getrokken. Morgen mogen we hem weer ophalen. Blijft raar, gister een hele dag janken, verdooft rondlopen en vanddag gaat het leven gewoon weer door……..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:04 



 
Profiel   

Loslaten, zo belangrijk. Als ze willen gaan,,,, gaan ze toch, en juist 1 die zo heet is moet goed aan het been zijn. Maar je hebt les van een fijne instructrice, vooral km`s maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:05 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Ja dat zijn we dus aan het oefenen om ruimte te geven zonder alles weg te gooien en de heetheid wat op commando te zetten :+ ze stopt in die spanning vaak met communiceren en ik dan dus ook :')

Nu was dit ook wel weer een vrij slechte dag, vorige week zaten er echt hele fijne stukken tussen maar ik moet leren niet te stoppen met rijden wanneer zij spanning krijgt.

Fijn bezig, want dit is idd wat ik zie.
Komt goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:06 



 
Profiel   

Is ze dan niet aan het been of is ze als het ware zo gespannen dat ze niet reageert op je been?

Het ziet er idd wat gespannen uit maar jullie hebben ook een aardige voorgeschiedenis dus kan mij voorstellen dat dit niet 1 2 3 opgelost is.
Iemand anders erop was geen optie toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:12 



 
Profiel   

Belker schreef
Hier een fager carl. Oor de ijslander en een sprenger correctie it voor de freiberger.
Mijn kleine trotse man is vandaag bij de Lingehoeve. Zijn snijtanden worden getrokken. Morgen mogen we hem weer ophalen. Blijft raar, gister een hele dag janken, verdooft rondlopen en vanddag gaat het leven gewoon weer door……..

Vreemd is dat hè... ik ben daar de laatste maanden helaas ook voor het eerst tegenaan gelopen.. voor jou staat even de wereld compleet op z'n kop, maar daar heeft 'de wereld' geen boodschap aan... die trein dendert gewoon door...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:20 



 
Profiel   

Dank allen <3

Malenka, hij heeft in maart zijn eerste en enige wedstrijd gelopen, dus vrij vers inderdaad.

Maar hij is echt lekker chill, er komen hier vrij regelmatig laag straaljagers over. Hij kijkt even, lekker boeiend, en gaat weer eten *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:27 



 
Profiel   

Prairy, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! *\o/*

Robijntja, Toch wel heel fijn zo'n eigen rijbak he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:39 



 
Profiel   

Leuk Prairy, gefeliciteerd!

Beterschap voor je stoere ijs Belker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:53 



 
Profiel   

Prairy schreef
Dank allen <3

Malenka, hij heeft in maart zijn eerste en enige wedstrijd gelopen, dus vrij vers inderdaad.

Maar hij is echt lekker chill, er komen hier vrij regelmatig laag straaljagers over. Hij kijkt even, lekker boeiend, en gaat weer eten *\o/*


Dat verklaart zijn bespiering en gebrek aan vet wel. Mooie basis. Bij mijn buurvrouw staat nu ook een Engels volbloed die pas van de renbaan af is. Zij begonnen ook al over dat ze wel aan moet komen. Ik ben alleen maar onder de indruk van dat prachtige atletische paard. Super gezond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 16:35 



 

Karin_deB schreef
Is ze dan niet aan het been of is ze als het ware zo gespannen dat ze niet reageert op je been?

Het ziet er idd wat gespannen uit maar jullie hebben ook een aardige voorgeschiedenis dus kan mij voorstellen dat dit niet 1 2 3 opgelost is.
Iemand anders erop was geen optie toch?


Nee dan gaat ze rennen en stopt echt niet meer.

Ze is sowieso niet aan het been, haar vaste reactie op wat voor been hulp dan ook is rennen dus daar zijn we mee bezig maar das dus best ingewikkeld :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:26 



 
Profiel   

Malenka schreef
Prairy schreef
Dank allen <3

Malenka, hij heeft in maart zijn eerste en enige wedstrijd gelopen, dus vrij vers inderdaad.

Maar hij is echt lekker chill, er komen hier vrij regelmatig laag straaljagers over. Hij kijkt even, lekker boeiend, en gaat weer eten *\o/*


Dat verklaart zijn bespiering en gebrek aan vet wel. Mooie basis. Bij mijn buurvrouw staat nu ook een Engels volbloed die pas van de renbaan af is. Zij begonnen ook al over dat ze wel aan moet komen. Ik ben alleen maar onder de indruk van dat prachtige atletische paard. Super gezond.


Mooie basis inderdaad. Maar naar mijn smaak (en die van degene waar ik hem van gekocht heb) net iets te veel heup en ribben zichtbaar. Dus iets erop mag wel, maar ook geen kilo's en kilo's. Lekker lang gras eten, dan komen we al een heel eind denk ik zo, samen met wat bosritjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:40 



 
Profiel   

Citaat
Ik lig nog steeds dubbel, mijn vriendin haar dochter kwam net rijden. Nu zijn het varken en de pony nogal aan elkaar gehecht maar gaat die meestal weg als mijn dochter rijdt. Nu niet en heeft die het hele half uur ernaast gestapt en gedraafd, onder luid geknor als protest als ze weer gingen draven. Het staat op film maar plaats ik liever niet openbaar aangezien het niet mijn dochter is Maar zie dus een witte pony met zwart varken naaste elkaar voor je , dravend door de bak, incl alle figuren en tempowisselingen



Ik heb een foto toegestuurd gekregen, zo liep die er een half uur lang, ook in draf

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 27-07-21 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:01 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Prairy!

Robijn, volgens mij weet je heel goed waar je mee bezig bent en ga je de goede kant op!

Hier even duimpjes nodig. Ik ben aan de wandel met een flemend paard dat niet wil eten. Wel gemest net, dus ik hoop dat het mee valt.

Ik rij zowel op een dubbel gebroken bustrens als op een Dtrens. Bevalt hier prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:01 



 
Profiel   

Niwla, heb je toevallig Collosan?
Ook bij mesten kan er nog een verstopping zitten, duim voor je dat alles meevalt


Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 27-07-21 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:02 



 
Profiel   

Daar ben ik wel benieuwd naar. Klinkt geweldig
:edit

Ooh duh staat er gewoon.

Haha het is geweldig


Niwla ik ga duimen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:02 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Daar ben ik wel benieuwd naar. Klinkt geweldig :D

Ooh duh staat er gewoon.

Haha het is geweldig


mijn fout, foto kwam er eerst niet te staan, staat er nu inderdaad wel bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:04 



 
Profiel   

Haha, dat varken :')

Colosan heb ik net vorige week (ernstig over datum) weg gegooid en nog geen nieuwe gehaald. Zul je net zien. :roll: Maar ik heb ruim een half uur gestapt, toen wilde hij twee keer gaan liggen maar inmiddels is het flemen voorbij en staat hij er relaxt bij. Ik zit er voorlopig nog wel bij, maar ik hoop dat het met een sisser afloopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:10 



 
Profiel   

@niwla: ik hoop het ook voor je...

@lynn: arm varkentje, die zal wel spierpijn hebben nu :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:37 



 
Profiel   

Poes ziet paard :wow:

_O-
[ img ]

Och man, dat varkentje _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:45 



 
Profiel   

Schitterend Lynn.

Haha Prairy, schitterend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd prairy!!

Haha geniaal met dat varken :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:49 



 

Dat varken :')

Ik heb vroeger een verzorg varken gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:50 



 
Profiel   

Prairy schreef
Whoei ik hoor nu officieel bij de club *\o/*

Er mogen zeker nog wat spekkies op, maar dat komt wel goed.

En ik heb voor het eerst van mijn leven met een paard in een trailer gereden, gelijk 1,5 uur gereden :D


[ [url=m/eEe0YF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/W8H2xl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Gtb0gr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw, Veel plezier met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:52 



 
Profiel   

Dat varken! :')
Wordt wel een slank varken zo :D

Haha je kat Prairy :wow:

Sterkte Niwla, duimen draaien!

Hier mn les verzet omdat buienradar helse buien voorspelde.
Wat denk je, droger dan de sahara _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:54 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
Citaat
Ik lig nog steeds dubbel, mijn vriendin haar dochter kwam net rijden. Nu zijn het varken en de pony nogal aan elkaar gehecht maar gaat die meestal weg als mijn dochter rijdt. Nu niet en heeft die het hele half uur ernaast gestapt en gedraafd, onder luid geknor als protest als ze weer gingen draven. Het staat op film maar plaats ik liever niet openbaar aangezien het niet mijn dochter is Maar zie dus een witte pony met zwart varken naaste elkaar voor je , dravend door de bak, incl alle figuren en tempowisselingen



Ik heb een foto toegestuurd gekregen, zo liep die er een half uur lang, ook in draf

[ [url=m/S7wM6P.jpg]Afbeelding[/url] ]


Haha geweldig :D :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 345 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen