Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 442 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445 ... 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Hij is prachtig!!!
Nu lekker rijden :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:03 



 
Profiel   

Chasey schreef
Wanneer mag je er in rijden? Kan dat al of moet ie eerst nog even liggen?

edit. Solleke, Ja heb het idee dat er nu een of andere cyste zit. In ieder geval ... :r


Vandaag :D

De 1e maanden wat extra slepen, omdat de bak zich moet zetten, maar ik mag m al wel gewoon gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:17 



 
Profiel   

Super! Veel plezier met het uittesten van de bak :D Maak je een fototje?

Het shoppen op agradi wil nog niet zo vlotten, alles wat ik leuk vindt... is uitverkocht :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:24 



 
Profiel   

Ik zal er aan proberen te denken. :o

Erg hè, had ik ook al. Irritant is dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:34 



 
Profiel   

Hier 2 paards trailer en 2 auto’s die kunnen en mogen trekken. De combi mag 1800 trekken en de jeep 2000. 2000 is krap aan met volle trailer.
Wij gaan vaak weg. Straks ook weer, even naar Laag Soeren omdat we dan gelijk een leuk klein rondje kunnen doen.

Ik heb ook besteld bij Agradi……….

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:43 



 
Profiel   

Vandaag klusjesdag.
Klusjes af ... regen, regen en nog eens regen.

Ik eh, probeer de bak morgen wel uit.
Het is nml ook nog eens hartstikke koud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:35 



 
Profiel   

Ik ben ook alleen maar buiten geweest om uit te mesten en te voeren. Bak loopt niet weg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:40 



 
Profiel   

Das waar, maar was zo benieuwd :o

Ik vond mn paard niks niet warm onder een 200g deken. Toch maar echt kijken voor wat warmers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:54 



 
Profiel   

We hebben vanmorgen geluk gehad met ons ritje. Nu is het nat en koud, niks aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:08 



 
Profiel   

Het is inderdaad guur en somber weer.

Vanmorgen was het inderdaad nog zonnig!

Net met hond naar de dierenarts geweest. Maandag onder het mes. Moet haar dan om 08:30 brengen.

We hebben van de week eindelijk de (afneembare) trekhaak op kunnen halen voor de range rover.
Hebben we echt heel lang op moeten wachten. Verkoper zei dat ie er bij zat, maar dat zat ie dus niet... en in het koop contract was het incl. trekhaak enz. Dus dat is alsnog besteld. Lang verhaal kort, trekhaak lag eindelijk klaar bij de dealer.
We koppelen zojuist een aanhanger aan om te testen...
Missen we de stekker aansluiting... blijkbaar heeft er nog nooit wat achter gehangen? (Wat wel positief is voor het gebruik van de automaat natuurlijk) maar nu kunnen we nog niks!
Wat een gedoe zeg. Kunnen we daar weer achteraan. Heb je een fatsoenlijke trekauto, kan die nog niks trekken :’)

[ img ]
Of zit die aansluiting gewoon ergens verstopt dat we nog iets missen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:10 



 
Profiel   

Komt die niet naar beneden/ naar voren als de trekhaak uitklapt? Of zit die niet in de buurt van het buig mechanisme?

Mooie auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:24 



 
Profiel   

Ik vind het ook een mooie auto.
Hopelijk kan ie snel doen waar ie goed in is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:32 



 
Profiel   

Mooie auto idd. Kon de DA van de hond al zeggen wat ie vermoedde dat het was ??

Hier ook nog steeds een vieze regen met een koude wind. Boon had gerold en de winterdeken heeft geen bilriemen, dus die lag half op haar rug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:36 



 
Profiel   

Gave auto! Hopelijk herstelt de hond snel van de ingreep. Ben ook benieuwd wat de dierenarts zei.

Hier ook smerig, koud en nat en hele middag al soort van donker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:44 



 
Profiel   

Ik ga nu de gordijnen maar dicht doen iig, ik heb genoeg gezien van 'buiten' voor vandaag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:46 



 
Profiel   

Het is waarschijnlijk een oude wond uit het nest. Die verkeerd is dichtgegroeid.
Dat is nu een haarbal cyste geworden.
En dat wordt compleet weggesneden.
Ze heeft ook een rare streep over haar kop lopen.
Zou haast denken dat andere pups een keer over haar kop hebben gekrast met de nagels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:51 



 
Profiel   

Of misschien ergens iets scherps aan/in de puppybak zelf ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:59 



 
Profiel   

Ja zou kunnen. Of een kat? Er waren ook katten in het huis. De werpkist stond gewoon in de woonkamer naast de bank bij de fokker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:27 



 
Profiel   

Chasey, bij onze auto zit de stekker links naast de trekhaak, maar wel weggedraaid naar boven. Bij de vorige auto hetzelfde, maar dan rechts van de trekhaak

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:33 



 
Profiel   

Ik zal het Daan doorgeven. Moet ie maar even rustig met daglicht naar kijken dit weekend :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 19:16 



 
Profiel   

Ik heb vannacht blijkbaar diep geslapen, want ik werd wakker met een paddock die blank staat en een miniem laagje sneeuw op de grond en dikke vlokken in de lucht. Meiden maar even binnen eten gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 09:08 



 
Profiel   

Akelig van de hond, Chasey. Klinkt echt niet fijn. Hopelijk knapt ze snel op na de ingreep.

Gisteren is de zondvloed begonnen, lijkt het wel. Zelfs de oprit staat blank. Alleen mijn Henkie veulen is blij, die stampt enthousiast door de plassen en spettert alles en iedereen nat. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:35 



 
Profiel   

Hier lijk het nu iets minder te gaan worden, dus misschien kan ik ze straks droog voeren en de plassen leeg pompen voor de nieuwe lading er aan komt...

Die Henkie ziet de lol er wel van in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:45 



 
Profiel   

Doe mij ook een Henkie veulen ♡.

Mijn dames vonden vanochtend een plekje in het zonnetje met een net vol hooi. Die hadden ook zo hun geluksmomentje..

Dompelpomp heeft hier ook nog aangestaan. Wat overbleef waren platen ijs. Bah, dit wil ik helemaal niet!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:48 



 
Profiel   

Die ijsplaten zit ik idd ook niet op te wachten, dan kunnen het beter plassen blijven. Dan weet ik iig zeker dat Boon er niet in gaat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 442 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445 ... 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen