Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 516 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519 ... 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Wat rot, Jolijn... Zo kan je niets beginnen.

Manzano, we willen een foto van je Spanjaard! :D

Wij willen graag na onze bruiloft op vakantie/huwelijksreis. Meestal past mijn moeder op de paarden als ik weg ben, maar die is dan net geopereerd en kan/mag niets. Zijn er ook websites voor zulke diensten? Of zouden jullie dit via Bokt of Facebook proberen? *edit: in elk geval al een website gevonden, maar daar zijn best wat kosten aan verbonden buiten de daadwerkelijke hulp. Die betaal ik liever aan de persoon die komt helpen...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:18 



 
Profiel   

Daar zijn idd websites voor. Mensen komen dan logeren en zorgen voor je beesten. Even googlen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:22 



 
Profiel   

Op Bokt is er ook een topic voor.
Ik ga ff zoeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:24 



 
Profiel   

Ik vind m wel, maar eh .. krijg de link er niet in.

Het heet: wie wil er een (midlweek van huis ruilen?

In dit topic bieden ook mensen aan om voor dieren bij een ander te zorgen of bieden mensen hun locatie aan zonder te willen ruilen, omdat ze op vakantie gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:28 



 
Profiel   

[BEU] Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:36 



 
Profiel   

Thanks!

In principe gaat het bij ons alleen om uitmesten (+ kruiwagens legen op de mestbult) en hooi klaarleggen. De paarden lopen toch vrij rond tussen stal, paddock en weiland, dus er hoeft niet met paarden gelopen te worden. Mijn moeder is er wel om toezicht te houden (water geven + krachtvoer geven lukt). We hebben alleen iemand nodig die kan bukken, tillen en duwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:38 



 

Ook op Facebook is daar een groep voor. Als ik hem kan vinden post ik hem wel even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:40 



 
Profiel   

DubbelFun schreef


Die ja .

Ik heb tot nu toe helaas 1 hele slechte ervaring met iemand in mijn huis laten tijdens mijn vakantie, dus merk zelf dat ik het nog wel een dingetje vind :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:53 



 
Profiel   

Misschien wat out of the box ideetjes voor vakantie-opvang:

-een collega die wel wil komen kamperen (paarden-ervaring heeft je mama dan), vorig jaar hebben we zo een collega met vrouw + kinderen gehad die graag een weekje "op den boerenbuiten" wilden zitten, zelf geen enkele paarden ervaring maar meer dan hooi voeren en in de gaten houden dat ze nog leefden moesten ze niet doen.

-een plaatselijk manegemeisje/jongen laten komen die wel een cent wil verdienen tijdens de vakantie met paarden verzorgen. Hier goeie ervaring mee, kende het meisje van de manege dus wist dat ze wel met paarden kon omgaan, en voor haar leuk om geld te verdienen aan het zorgen voor paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:56 



 
Profiel   

Hmmm vakantiehulp is idd een ding. Moet ik ook eens over gaan nadenken idd!

Foto van de Spanjaard.... Nou ja, eigenlijk van allebei [ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:24 



 
Profiel   

Wat een knap ding zeg!!!

Beterschap robijntje. Flinke smakkerd toch geweest zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:24 



 
Profiel   

Leuke paarden Manzano!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:25 



 
Profiel   

Wat een plaatje Manzazo!

Wij hebben net een week Gran Canaria geboekt in de zomervakantie, ik denk dat ik mijn schoonmoeder weer ga vragen het waar te nemen.
Of het moet enorm klikken met de potentiele verzorgster die a.s. donderdag komt kijken voor de ruin dat ik het tzt aan haar kan vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:03 



 
Profiel   

@mazano: leuk stel samen.

Vakantieopvang/iemand in mijn huis zou voor mij ook niets zijn, gelukkig ga ik nooit weg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:03 



 
Profiel   

Knap paard Manzano.

Lorette, ik heb op de FB marktplaats van dit gebied een gezocht advertentie gezet en zo een plaatselijk meisje .

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:09 



 
Profiel   

Tnx allemaal. Ben ook erg blij met hem!

Ik ben nogal pietje precies en heb 1 paard met flink strikt management. Dus geef het ook niet echt makkelijk uit handen. Zou wel wat vriendinnen hebben aan wie ik het toe vertrouw op zich.
Heb hier ook nog plek voor een extra paard, dus wie weet kunnen we tzt een leuke deal maken voor een gratis vakantie met paard op de Veluwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:37 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
@mazano: leuk stel samen.

Vakantieopvang/iemand in mijn huis zou voor mij ook niets zijn, gelukkig ga ik nooit weg :)


Mis je het niet om niet weg te gaan?
Ook geen weekendjes weg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:51 



 
Profiel   

Nee,ik mis het niet, ben graag thuis :D
Vroeger voordat ik paarden had wel veel op vakantie geweest en toen ik nog actiever was in de wedstrijdsport wel dagjes weg, maar dat is me nu te zwaar (vroeg op, veel in de benen en laat thuis).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:07 



 
Profiel   

Ik ga ook weinig en als ik ga ga ik in de buurt dat ik op en neer kan rijden. De kinderen zien geen verschil tussen een camping op 10 km afstand of aan de andere kant van het land en vinden alles prima.
Niet alleen vanwege de paarden maar ook de honden kan ik niet zomaar weg. Ben wel aan het denken om deze of volgende zomer naar zee te gaan en een oplossing voor de dieren te vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:08 



 
Profiel   

Wij gaan ook niet.
Korte dagtripjes is al meer dan genoeg voor mij.
En dat komt dan weer handig uit met de dieren, hoeven we daar ook geen oplossing in te zoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:09 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk alleen nog maar meegemaakt dat mijn moeder dan de paarden verzorgt. Die kent de paarden net zo goed als ik. Alleen met afvoeren voor de nacht kan Frum dat een beetje gek vinden. Maar dat is dan ook praktisch mijn kind. :P
Mams doet overdag de paarden als ik op kantoor ben en ik bekommer me om haar hond en kat als ze zelf weg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:10 



 

Wij maken dan een schema met klanten. Die kunnen hier overigens ook overnachten dus dat komt dan fijn uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:20 



 
Profiel   

Ik was tot redelijk voor kort gewend 3x per jaar op vakantie te gaan en dat vond ik heerlijk.
Ik moet er gewoon even aan wennen dat het nu niet meer vanzelfsprekend is.

En buren enzo hebben ook niet echt vakantie, die genieten gewoon van het buitenleven. En die vinden t heel normaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:49 



 
Profiel   

Als ik hier op vakantie ga, zorgt de pensionklant voor de paarden of mijn ouders komen langs. We hebben ook katten en kippen, hond gaat meestal mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:54 



 
Profiel   

Wat zou een mooie prijs per dag zijn voor uitmesten (4 paarden) en hooi van een baal pakken/klaarleggen? De hooibalen liggen naast de stal, maar er moeten wel wat kruiwagens met hooi klaargezet worden, zodat mijn moeder niet hoeft te tillen/bukken. Het gaat om 1 moment per dag, ergens overdag (steekt niet zo nauw, als het maar voor de nacht is).


Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 18-01-22 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 516 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519 ... 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen