Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 522 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525 ... 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Waarom vind je het eng ??
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:04 



 

Omdat het nogal pijnlijk is allemaal en ik hou niet van mensen aan mijn lijf :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:07 



 
Profiel   

Snap ik, maar als het dé manier is om er snel vanaf te komen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:12 



 

Daar hoop ik op dus als iemand positieve ervaringen heeft dan graag :+

Ik heb het vermoeden dat mijn staartbeen scheef staat op het moment en sowieso stevig gekneusd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:19 



 
Profiel   

Wat een nare berichten allemaal..

Vreselijk die brand! Wat een angst en verschrikkelijk om op die manier je dieren te verliezen.

En het konijn, wat sneu voor de kinderen, succes met het vertellen aan de kinderen.. Denk je de dieren goed beschermt te hebben, en dan blijkt er toch nog een roofdier te zijn die er mee aan de haal gaat!

Het is een mooie dag vandaag! Wij gaan vandaag en morgen de wilgen snoeien en een takkenril aan de rand van de paddock/wei maken en wat nieuwe wilgen aanplanten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:25 



 
Profiel   

@Robijntjah: Dat is waarschijnlijk alleen met een r-foto vast te stellen, maar een manueel therapeut (fysio) kan wel de spieren goed losmaken en daardoor de boel zich eerder laten rechtzetten. Vaak krijg je ook goede oefeningen mee.
Een chiropractor zal ook de wervelkolom zelf behandelen en dmv 'kraken' los maken en recht zetten.

Mijn ervaring is dat een chiropractorbehandeling wat sneller effect heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:30 



 
Profiel   

Robijntjah: mijn fysio is ook een manueel therapeut, en die man heeft echt goed werk met mijn enkel verricht. Enkel zal nooit meer helemaal goed worden maar de vooruitgang in 3 maanden is echt groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:38 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
Ik heb hem al in de groene kliko gedaan maar denk nu dat ik hem beter kan laten begraven en dan een handdoekje op zijn hoofd leg of zo. Dan hebben ze een plekje om naartoe te gaan. Wij hebben al verschillende koppels konijnen gehad, maar de witte met blauwe ogen, die van mijn zoon , dat was drama toen dat konijn overleed 6 jaar geleden. Hij heeft het er nog steeds over en het wrange is, die is ook door een roofdier gegrepen. Hierna ook het beluit genomen om elke kooi en ren hermetisch af te sluiten.
Ik heb dik een uur gereden om een zelfde konijn voor hem te kopen, hij wilde persee weer een witte met blauwe ogen. Dat was dus deze...

Vind het extra moeilijk omdat mijn zoon verschillende diagnoses heeft, oa MCDD ( soort autisme) en vooral last heeft van emotieregulatie. Verblijft ook overdag op een dagbesteding, heeft geen school en heeft al een privetaxi ivm prikkels.
Ga hem nu niks zeggen dan is hij echt de hele dag onhandelbaar, dan liever morgen als hij vrij heeft ipv de hele dag op de groep is


Wat vreselijk :knuffel: arm konijn en arme zoon... het kan ook een wezeltje geweest zijn, of inderdaad hermelijn, die zijn klein genoeg.


Wat afschuwelijk van die brand |( echt een nachtmerrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:47 



 
Profiel   

Chasey schreef
Lynn_Nikita schreef
Verdorie, ons konijn is dood. In de nek gebeten en geprobeerd door de ren naar buiten te rijgen.
Nu heb ik 3 lagen kippengaas gaas onder de grond, rondom gaaspanelen met ook onderin kippengaas en gaas over de ren heen dus het kan geen groot dier zijn geweest. Nek doorgebeten en hoofd geprobeerd door het gaas te krijgen maar zat hartstikke vast. Logisch ook, het is gebouwd dat er niks doorheen past.
Nu de kinderen nog inlichten, wordt een drama! En omdat ik zo heb moeten treken om hem los te krijgen
ligt ie in 2 stukken en durf ik hem ook niet meer te laten zien aan hun

Nu heb ik nog 3 kippen, hoop dat die bespaard blijven


Oh bah! Wat ontzettend akelig om je dier zo te vinden!
Kinderen rustig vertellen wat er gebeurd is, dat wordt niet makkelijk. Ik weet hoe het voelt.
Moest gisteren bij het uit school halen van David en Marloes vertellen dat Davids lievelings kip was doorgebeten door Lara. :(
Ben er nu nog steeds helemaal naar van.
Vooral ook omdat het Davids lievelings kip was en de hond de kip heel erg blij kwam brengen en hem voor mijn voeten legde...
Was zich van geen kwaad bewust.
Maar dan haal je 2 blije kinderen van school en dan zit je op ze te wachten met het slechte nieuws..


Oef ook al zo triestig :(:) ben je zeker dat Lara de kip niet dood gevonden heeft? Onze golden retriever kwam ooit ook zo eens heel blij een kip brengen, maar die had ze dood gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:48 



 

Ja ik vind het nogal onzinnig om een foto te laten maken want ze doen er toch niks aan. Dan ga ik liever meteen door naar een therapeut.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:54 



 
Profiel   

Maar met een foto heeft een therapeut wel een handvat waarmee hij gericht aan de slag kan.
Als het bijv. gebroken zou zijn dan doen ze er even niets aan tot het weer aan elkaar zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:58 



 
Profiel   

Ik zou inderdaad ook een foto laten maken. Misschien zit er inderdaad wel een breukje en is rust heel belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:05 



 

Dat gaan we niet meer redden voor vanavond :')

Ik zie het allemaal wel. Ga zo lekker een stuk wandelen met de honden want dat gaat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:08 



 
Profiel   

manzano schreef
Karin_deB schreef
Het niet plassen op de matten gaat niet volgens plan:
[ [url=m/CHXSkK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh bah, je had ze er net in liggen toch?

Ik wil 2 bakken op de wei voor hooi. Heb nu een dichte kuubskist te leen (wel met geboorde gaten onderin zodat water weg kan).
Kwam nu deze tegen met gaatjes. Wat vinden jullie fijne bakken? Ze zijn niet heel goedkoop, dus twijfel beetje waar ik goed aan doe.

[ [url=m/iGrOgB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er goed uit Manzano, wat kosten ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:16 



 
Profiel   

Zo weer bijgelezen. Gister staaroperatie gehad en het gaat redelijk goed.

LN, wat heftig van het konijn. Zal wel een marterachtige zijn geweest.
Robijntjuh, sterkte met je stuitje. Ik heb goede ervaringen met manueel therapeuten, osteopaten, fysio’s etc. Ik heb nu een fysio met orthomanuele kennis en dat is echt heel fijn. Sterkte vanavond.

Van die paarden is triest, in en in triest, wat een verlies, wat een angst. Niet voor te stellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:46 



 
Profiel   

Sterkte met je ogen Belker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:56 



 
Profiel   

Oh veel beterschap Belker!!

Succes vanmiddag bij de therapeut Robijntjah. Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten als het zo pijnlijk is. Maar hopelijk helpt het.

En nog iemand naar de tandarts.... Ook sterkte!


Iets heel anders.... Maar moet er stiekem niet een nieuw topic komen ondertussen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:19 



 
Profiel   

Daar komen de Mods vanzelf wel achter :D

@belker: maak je dat bewust mee ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:34 



 
Profiel   

Solleke_Noah, Ik weet het niet 100% zeker, maar ik vermoed van wel.

Lynn, ik moet steeds aan je konijn denken en je kinderen.
Sterkte met het vertellen er van. Ik zou er zelf niet te lang mee wachten. :(:)

Beterschap voor je ogen Belker.

Succes robijntje vanavond bij de therapeut. Hopelijk ben je snel van de pijn af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:39 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Daar komen de Mods vanzelf wel achter :D

@belker: maak je dat bewust mee ??

Ja, je oog wordt verdoofd met druppels. Het kan onder narcose maar dan ben je een jaar verder. Het is raar, ik lag ook stijf van de stress, ondanks de oxazepam. De ingreep valt echt mee, ik was nog geen 20 minuten in de operatiekamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:42 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Mijn man zei al dat het hagelde en sneeuwde onderweg, hier is niets gevallen.

Hè wat naar van het konijn.
En de hond die een kip vangt.

Ik ga vanavond naar een manueel therapeut. Ik vind het doodeng maar ik heb zoveel pijn als ik even zit. En ik wil gewoon door kunnen :')


Hier ervaring met manueel therapeut, na 1 behandeling al veel verschil bij een nek/schouder die compleet vast zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:46 



 
Profiel   

Belker schreef
DubbelFun schreef
Daar komen de Mods vanzelf wel achter :D

@belker: maak je dat bewust mee ??

Ja, je oog wordt verdoofd met druppels. Het kan onder narcose maar dan ben je een jaar verder. Het is raar, ik lag ook stijf van de stress, ondanks de oxazepam. De ingreep valt echt mee, ik was nog geen 20 minuten in de operatiekamer.


Lijkt me een bizarre ervaring!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:56 



 
Profiel   

Beterschap Belker.

Succes straks robijntje

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 13:12 



 
Profiel   

Idd, ondanks dat je geen pijn zult voelen en waarschijnlijk je andere oog ook wordt afgedekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 13:13 



 
Profiel   

Beterschap Belker

Hier schijnt trouwens echt een heerlijk zonnetje vandaag. De gebruiksvoorraad hooi in de stal aangevuld, het water in de wei bijgevuld (en daarna compleet onder de modder zitten en per ongeluk je halve been laten doorweken bij het opruimen van de slang). Ik geniet nog even verder van het zonnetje terwijl de was met modderkleding draait. Als alle winterdagen nou zo waren dan was het een stuk beter door te komen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 13:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 522 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525 ... 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen