Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 530 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 527, 528, 529, 530, 531  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 7

 
Profiel   

Loonwerkers...... ik heb maar gebeld hoelaat dat die kwam, wordt het 1500 omdat de eerste ladingen zand ( toplaag) te slecht was
Nu had ik dus net om 1430/1530 rijles. Kon het gelukkig naar morgen verzetten
Net uit verveling de voortuin maar geschoffeld. Huis is gepoetst, ik heb al gekookt maar stilzitten lukt mij niet

Balen van je hooi, zonde DF
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:44 



 

Ringkussen werkt niet. Maar goed komt goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:46 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
Loonwerkers...... ik heb maar gebeld hoelaat dat die kwam, wordt het 1500 omdat de eerste ladingen zand ( toplaag) te slecht was
Nu had ik dus net om 1430/1530 rijles. Kon het gelukkig naar morgen verzetten
Net uit verveling de voortuin maar geschoffeld. Huis is gepoetst, ik heb al gekookt maar stilzitten lukt mij niet

Balen van je hooi, zonde DF



De eerste die zijn afspraak stipt nakomt moet ik nog tegenkomen!
Wel balen daarom :(

Jammer robijn dat het niet helpt :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:02 



 
Profiel   

Balen van je hooi DF.
Ik had weer een voordroogbaal open en blijf echt fan van kleine baaltjes hooi. Het gemak in verwerken, kost minder energie en is minder belastend voor mijn lijf.

Sterkte Robijntjuh, hopelijk vind je iets wat helpt en je beter kunt zitten.

LynnN wat balen met de loonwerker.

Ik heb vanmorgen tuig gepast en gelijk 2 paarden aan de lange lijnen gewerkt. Ze deden het fijn. De ijsco ga ik ook op pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:04 



 
Profiel   

Ze hebben alle drie gewerkt.
Johnny enkele lijn want dit was de eerste keer.
Aaf dubbele lijnen in stap voor stuur, rem en ho en stap op zijn nederlands.
Fiesta stap en draf aan de lange lijnen in voorbereiding op voor de wagen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:12 



 
Profiel   

Dat ziet er fijn uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:17 



 
Profiel   

mannen......loonwerkers....
Waarom zijn ze zo eigenwijs??
2.5 uur later dan gezegd was hij er nu net eindelijk maar....
Hij kwam, probeerde en vertrok

Was een spoor in het pad door de nattigheid en hoe hij ook stuurde, de achterkant duwde hem vooruit ipv opzij. Nu komt hij vrijdag of zaterdag terug met tractor en hoopt dat hij daarmee de draai krijgt, i ben benieuwdm betwijfel het.
Tja, niet leuk voor hem, extra werk voor gratis zand maar ik heb het tig keer duidelijk gezegd

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:41 



 
Profiel   

Als ie een tractor heeft met voorkoppeling wil dat nog wel eens lukken. Ze zetten dan de tractor met de neus aan de aanhanger vast en kunnen dan makkelijker de aanhanger draaien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:19 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
mannen......loonwerkers....
Waarom zijn ze zo eigenwijs??
2.5 uur later dan gezegd was hij er nu net eindelijk maar....
Hij kwam, probeerde en vertrok

Was een spoor in het pad door de nattigheid en hoe hij ook stuurde, de achterkant duwde hem vooruit ipv opzij. Nu komt hij vrijdag of zaterdag terug met tractor en hoopt dat hij daarmee de draai krijgt, i ben benieuwdm betwijfel het.
Tja, niet leuk voor hem, extra werk voor gratis zand maar ik heb het tig keer duidelijk gezegd


Haha heerlijk herkenbaar. Maar niet leuk voor jou! Hopelijk lukt het vrijdag wel.

@Belker: ziet eruit als een heerlijke paardendag!

@DF: balen van je hooi zeg. En al die blaadjes eruit gaan plukken is ook geen doen.

@Robijn: beterschap, dat is toch al even op de sukkel :(:)

Hier krijgen de paarden ook regelmatig langere periodes vakantie. Als het erg druk is op het werk bv, of in de winter en vroeg donker. Ik probeer wel minstens elk weekend te rijden om het wat te onderhouden in de winter maar niet altijd makkelijk.

@chasey: dankje! Ik voel me eigenlijk echt wel goed, heb er nog niet echt veel last van. Veel sjouwen bij de paarden begint wel wat zwaarder te worden maar mijn vriend helpt me goed gelukkig.

Super mooie foto's van op buitenrit! Jullie hebben ook wel een erg mooie omgeving om te rijden he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:22 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Het is zo gezellig in dit topic dat niemand door heeft dat het al ver over de 500 pagina's zit? :D
Willen jullie een deel 8 maken? Dan kan dit topic een slotje krijgen voor het databeest zich erin gaat verslikken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:24 



 
Profiel   

Ik heb vandaag de merrie gepoetst en gewandeld. Er kwam een berg haar vanaf :wow:
En met wandelen was ze mega druk haha.
De ruin is morgen aan de beurt.
Hij kreeg vandaag nog een flinke trap van de merrie in de wei. Hij liep even flink mank en keek heel sneu maar ik zie er nu niets meer aan.

Balen van de loonwerker Lynn!

Lekker bezig geweest Belker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:28 



 
Profiel   

Mod Nicole288 schreef
Het is zo gezellig in dit topic dat niemand door heeft dat het al ver over de 500 pagina's zit? :D
Willen jullie een deel 8 maken? Dan kan dit topic een slotje krijgen voor het databeest zich erin gaat verslikken ;)


Wie voelt zich geroepen?? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:44 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Mod Nicole288 schreef
Het is zo gezellig in dit topic dat niemand door heeft dat het al ver over de 500 pagina's zit? :D
Willen jullie een deel 8 maken? Dan kan dit topic een slotje krijgen voor het databeest zich erin gaat verslikken ;)


Wie voelt zich geroepen?? :D



Ik wil wel een filmpje van een stikkend databeest zien :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:09 



 
Profiel   

:wave: :wave: :wave:

Ik haak graag weer aan in het volgende topic :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:36 



 
Profiel   

Ik kom ook weer meekletsen in een volgend deel. Of althans toch wel mijn best doen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:48 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
Ik kom ook weer meekletsen in een volgend deel. Of althans toch wel mijn best doen :+


Haha ik ook, ik neem het me elke keer weer voor om te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:01 



 

Zo ik ben weer onder handen genomen. Wat meer dan vorige keer want het kon. Ben nog steeds blauw blijkbaar en mijn bekkenrans is geïrriteerd. Maandag weer terug en het voelt nu alsof mijn benen niet vast zitten aan mijn lijf :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:25 



 
Profiel   

Het klinkt zo pijnlijk Robijn! Ik hoop echt dat het snel terug beter gaat en je weer alles lekker kunt doen zonder pijn.

Iemand zin om een nieuw topic te maken? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:33 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Zo ik ben weer onder handen genomen. Wat meer dan vorige keer want het kon. Ben nog steeds blauw blijkbaar en mijn bekkenrans is geïrriteerd. Maandag weer terug en het voelt nu alsof mijn benen niet vast zitten aan mijn lijf :+


Oh klinkt niet heel fijn. Wie heeft je onderhanden genomen? Ik hoop dat je snel weer oké bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:34 



 

Door een manueel therapeut. Ik moet ook wel zeggen dat dit echt wel een vervelende pijn is, ik ben echt geen mietje maar heb de afgelopen anderhalve week flink gehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:38 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Door een manueel therapeut. Ik moet ook wel zeggen dat dit echt wel een vervelende pijn is, ik ben echt geen mietje maar heb de afgelopen anderhalve week flink gehaald.


Oh wat vervelend joh! heeft hij/zij een idee hoe lang je je nog zo voelt?

Ik ben gisteren voor het eerst bij een osteopaat geweest voor mijn rug. Mijn heiligbeen is niet zoals het zou moeten zijn. Hij heeft gisteren wat gedaan en nu heb ik al een paar dagen meer pijn dan anders :+ . Als het goed is moet het aankomende dagen ook weer weggaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:41 



 

Nog even :+ maar hij is paarden dames gewend dus hij zei net al; niet morgen al te paard gaan hè :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:42 



 
Profiel   

Sterkte Robijntjuh en Kojack.
Als het regent is het minder erg om niet op een paard te kruipen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:52 



 
Profiel   

Belker schreef
Sterkte Robijntjuh en Kojack.
Als het regent is het minder erg om niet op een paard te kruipen O:)


Mijn schimmel staat bij mensen met een binnenbak.. Ik heb maandag les gehad en was graag gisteren verder gegaan :+

Morgen maar eens kijken of het een beetje wil en of ik er weer op kan. Een paar dagen is twee toch? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:58 



 

Jij ook sterkte kojack.
Ik ga mee in je denkwijze over een paar dagen :+

Ik hoef ook niet perse regen hoor. Zonnetje zou lekker zijn om naar te kijken vanaf de bank :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 530 van de 531 [ 13259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 527, 528, 529, 530, 531  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen