Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 353 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 8

 
Profiel   

Oeps Robijntjuh. Ik hoor veel frisse paarden met dit weer.

Het was idd guur buiten. Maar er zitten weer 60 planten/bomen in de grond. Paard wat aan de hand gewerkt en ze hebben er een bult zand bij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 17:43 



 

Nah ze viel voor de rest mee. Ze wou niet langs een plas af en besloot gewoon te stoppen met communiceren. Buiten deze 40 minuten om was ze liever dan mijn andere 2 op het moment :+

Oohja wij hebben weer wat nieuwe wilgen verzameld om te planten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 17:45 



 
Profiel   

Frisse paarden? Hier geen last van _O-


Robijntjah mooi geluk gehad, ik stap ook echt nooit op zonder cap. Vandaag wel in een niet mee rekkende thermo broek :') ook fijn geen bewegingsvrijheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 17:46 



 
Profiel   

Héél guur buiten, ik was net aan het uitmesten belt de buurman. Dus maar gezegd dat ik wel terug zou bellen :)

@robijntjuh: niet fijn van diva en jammer van je cap, maar goed dat je hem op had. En voor paard ook een leermomentje dus }>

Ik geloof niet dat het zo hard gaat vriezen hier dat het water er af moet, maar ik zal de thermometer in de gaten houden, de kraan afsluiten is zo gebeurd tenslotte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 17:47 



 

Hahahaha gezellig ritje Marjan :')

De thermo broek probeer ik nog even te laten liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 17:54 



 
Profiel   

Haha de frisheid heerst overal zie ik.
Hier vanmorgen ook een stevige ren en bokpartij. De oude merrie zit duidelijk beter in haar vel *\o/*

De ruin nog gelongeerd terwijl mijn zoon Indiana Jones aan het spelen was met de andere longeerzweep. Werd de ruin ook lekker fris van :D
Morgenochtend les :brr:

Mijn 6 jarige dochter is er van de week achtergekomen dat Sinterklaas niet bestaat en ik heb vandaag de hamster dood gevonden.
Het is pittig thuis om het zo maar even te zeggen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 18:19 



 
Profiel   

Hier was alles ook fris, zowel het weer (niet voor niks m’n maillot onder m’n broek gedaan en m’n muts opgezet iig) als de paarden.
We gingen twee paarden longeren in de bak; de mijne deed keurig z’n rondjes, de andere merrie heeft in alle mogelijkheden en varianten alle voeten van de vloer gegooid. Er zat een Hele Enge Bakkabouter in de hoek en die moest bang gemaakt worden, denk ik.
Daarna gingen we samen even uitstappen van het terrein af. Alle andere paarden aan de stuiter :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 20:08 



 
Profiel   

Haha Marjan, dat filmpje :') :')

Hilary bakkabouters zijn ook erg eng natuurlijk

Hier zijn ze niet echt fris. M'n nieuwe dame mocht vandaag mee naar werk (bij ouderen met dementie) om pietenpaard te spelen. Ze was zo lief en braaf <3 Echt heel trots op haar
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Morgenochtend nog een nieuw paard halen en begin vd middag komt er ook 1, hoop/verwacht dat t net zo soepel gaat als de laatste paar keren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 20:58 



 
Profiel   

Wat leuk al die uitbreiding van de kudde Jinte. En wat een braaf pietenpaard.

Hier waren ze schieterig en na even opjagen ook wel fris. Ze hebben op dit moment dat ze weer niet zelf naar voren durven. Veel reuring bij de buren op het terrein. Moeten ze maar aan wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 21:07 



 
Profiel   

Aah Karin, sterkte thuis. Dat is ff veel voor zo'n meiske om te verwerken.

Hilary, haha wat een merrie. Beetje fris van de weersverandering?

Belker, flink gewerkt weer. Ben je een bos aan het aanplanten? :P

Jinte, wat een leuke foto's!


Ik ben weer 10 jaar ouder na gisteravond. Ik keek voor het slapengaan nog even naar de paarden op de camera. Soms heb je ineens zo'n gevoel dat je even moet controleren... en daar lag Quinta ondersteboven met haar hals en hoofd in een onmogelijke houding. Ze had zich vastgerold in haar stal. Ik ben in mijn pyjama naar de stallen gerend en het is gelukt haar weer terug te krijgen, maar jeetje was was dat eng. Later met terugkijken bleek dat ze een half uur zo had gelegen. De schade lijkt vooralsnog mee te vallen.

Arm beest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 21:11 



 

Aiii arm paard. Wat een geluk dat je keek! Zo vond ik Aurelia eens heuvelop liggend :')
Maar goed die is ook een beetje dom soms.

Ah nare tijden Karin. Sterkte.

Wij gaan morgen 6 wilgentenen stekken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 21:22 



 
Profiel   

Karin sterkte! Arme dochter :(:)
Dais, zo naar dat vast liggen! Amy ook een keer echt voor m’n neus gelukkig en heb dr met touwen van de kant getrokken.
Hillary haha heerlijk alles over de pis
Jinte, wat leuk!

Ik zal eens proberen te filmen als Amy mee scheurt in galop, enige probleem is dat ik soms Kaatje even wat in de gaten moet houden dan _O- soms voel k dr dan dr kont intrekken en ben ik nog net op tijd hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 21:54 



 
Profiel   

Met touwen is inderdaad wel veiliger, maar die had ik zo snel niet voor handen. Heb eerst aan haar deken staan trekken maar ik trok haar luchtpijp dicht doordat de deken zo ging knellen. Toen ben ik aan haar benen gaan trekken en kreeg ik het zwaartepunt om en toen stond ze op.

Vandaag leek ze nergens last van te hebben, gelukkig maar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 22:35 



 
Profiel   

Wat schrikken Dais, fijn dat het mee lijkt te vallen.

Hier vooral eetbare haag geplant en idd wat meer eetbare aanplant in en tegen het bosje. Ik heb de hondsroos even in de aanhanger onder blad liggen want die wil ik straks rond de mesthoop planten. Moeten ze die wel snel komen plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 23:17 



 
Profiel   

@dais: arm dier, goed dat je nog even keek.

Ik heb ze maar op stal gezet voor de nacht. De paddock is weliswaar droog genoeg, maar er staat zo'n vieze koude wind dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om ze buiten te laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 23:59 



 
Profiel   

Jeetje Dais dat is schrikken!
Gelukkig lijkt het met een sisser af te lopen.
Bleef ze rustig? Omdat je zegt dat ze al een half uur zo lag.

Ik heb zo les om 09.00
Zal wel fris zijn haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 08:40 



 
Profiel   

Brrr. Ben ik blij dat ik mijn les van 9 had verplaatst naar 1400 ivm mijn trage dochter smorgens. Succes met he les.

Zo eens de nieuwe isolatoren erin draaien en koord spannen en dan kijken welke struikjes ik ga bestellen. Helaas weer niks via zo'n projecten kunnen vinden.


Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 03-12-22 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 08:44 



 

Ik denk dat ik er ook zo tegen 9 op zit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 08:45 



 
Profiel   

Ik lig nog in bed _O- had ze extra hooi gegeven gister (meestal in t weekend) en geen wekker gezet. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 09:48 



 
Profiel   

Het was koud buiten en ik was blij weer binnen te zijn. Aan rijden moet ik nu echt niet denken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 10:15 



 
Profiel   

Dais dat is schrikken! Gelukkig lijkt het mee te vallen

Belker goed bezig met de haag

Hier pas net uit bed :O Rustig ontbijten en om 10 uur nieuw paard halen. Als die er is even mesten en hooi voeren en wachten tot nr 2 komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 10:16 



 
Profiel   

Wel fijn dat alles kort na elkaar komt anders heb je telkens weer 'onrust' in de kudde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 10:19 



 
Profiel   

Ik ben net klaar met uitmesten bij de paarden. Nu 100 lagen kleding aandoen en vandaag groomen bij menwedstrijd van een vriendin. Dat is buiten :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 10:20 



 
Profiel   

Sterkte !!
Je hebt tegenwoordig kleding met ingebouwde verwarmingselementen, lijkt me een uitstekende uitvinding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 10:30 



 
Profiel   

Ik moet elke dag even naar deze ad op Markt kijken https://www.bokt.nl/markt/ad/518705/5-s ... je-gezocht
Ik word zo vrolijk van die koppies :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 10:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 353 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen