Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke camera zonder WiFi en stroom

 
Profiel   

Ws al meerdere topics over geweest maar ik vind t maar lastig terug te zoeken..

Enfin ik zoek een camera systeem die zonder WiFi (dus 4 g ws ) en op batterijen werkt. Hoeveel data verbruikt zo camera bijv en welke geeft Jullie t mooiste zicht?. Een wildcamera zit ik soms ook aan te. Denken ivm goed nacht zicht maar die zijn ook al snel 80
Euro..en een gewone camera kan je live kijken wat ook handig kan zijn


Laatst bijgewerkt door lnvdh op 01-02-23 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 22:57 



 
Profiel   

Wij hebben er eentje gekocht met zonnepaneel en 4g (maar nooit gebruikt dus ik kan je helaas geen review geven :P). Staat nog op het 'ooit to do lijstje'

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 23:02 



 
Profiel   

Hier vind je vast wat ideeën en antwoorden: [VSW] Camera voor op het weiland zonder stroom en wifi

Ik heb er zelf 1 met 4G en zonnepaneel, maar die was nog wel een stukje duurder dan 80 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 23:36 



 
Profiel   

Hi,

Ik heb een Reolink Go PT plus.

Obv simkaart met zonnepaneel en te laden aan stopcontact of met powerbank / accu oid.

Is alleen wel stuk duurder nog dan Euro 80,-, namelijk Euro 270,- was ik kwijt voor het complete pakket maar ik ben heel tevreden en blij en geeft enorm veel rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 10:26 



 
Profiel   

Ik lees even mee, ook op zoek.

Wat voor abonnement qua sim kaart hebben de mensen met een 4g camera?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 14:30 



 
Profiel   

Ik heb een abbo bij Ben. Betaal Euro 12,- per maand en heb 15 GB en altijd bereik midden in de polder.
Je zou ook goedkoper af kunnen met minder GB, want ik hou altijd genoeg over, maar wil als het even kan gewoon onbeperkt kunnen kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 14:44 



 
Profiel   

Balou_k schreef
Ik lees even mee, ook op zoek.

Wat voor abonnement qua sim kaart hebben de mensen met een 4g camera?

Lebara met 7gb. Sim only. Daar kom ik makkelijk mee uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 16:29 



 
Profiel   

Reolink Go PT plus met klein data abonnement en zonnepaneel en als er geen zon is heb ik hem aan de powerbank hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 16:45 



 
Profiel   

Dees90 schreef
Hi,

Ik heb een Reolink Go PT plus.

Obv simkaart met zonnepaneel en te laden aan stopcontact of met powerbank / accu oid.

Is alleen wel stuk duurder nog dan Euro 80,-, namelijk Euro 270,- was ik kwijt voor het complete pakket maar ik ben heel tevreden en blij en geeft enorm veel rust.


Ik heb deze ook gezien, hoe tevreden ben je hierover? En hoeveel gb verbruik je gemiddeld?? Je mag me ook evt een pb sturen hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 19:32 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Balou_k schreef
Ik lees even mee, ook op zoek.

Wat voor abonnement qua sim kaart hebben de mensen met een 4g camera?

Lebara met 7gb. Sim only. Daar kom ik makkelijk mee uit.



En hoe vaak kijk je gemiddeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 19:33 



 
Profiel   

Rongyos schreef
Reolink Go PT plus met klein data abonnement en zonnepaneel en als er geen zon is heb ik hem aan de powerbank hangen.



Hoe bevalt deze en hoeveel data gebruik je gemiddeld p mnd ( hoe vaak kijk je)


Neem je ook wel eens op of gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 19:34 



 
Profiel   

lnvdh schreef
Daihyo schreef
Lebara met 7gb. Sim only. Daar kom ik makkelijk mee uit.



En hoe vaak kijk je gemiddeld?

Keer of 10-20 per dag :+
Het is zo leuk om naar te kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 19:37 



 
Profiel   

Welke camera heeft u als ik vragen mag

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 08:48 



 
Profiel   

Ik heb deze: https://4gcamera.nl/shop-2/draaibare-ca ... -batterij/
Het beeld is super, zowel overdag als in het donker.
[ img ]
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 09:41 



 
Profiel   

En is deze ook makkelijk verplaatsbaar ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 10:17 



 
Profiel   

Hoe bedoel je dat? Dat kun je zelf bepalen. Wij hebben ‘m ingewikkeld vastgemaakt, met name ook vanwege diefstal, maar ook tegen weersinvloeden. Maar ik had hem hiervoor op een andere stal en heb hem gewoon mee kunnen nemen.
En voor het opladen hoef je alleen het deel met het zonnepaneel er af te halen, dat zit met schroeven vast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 10:25 



 
Profiel   

@Daihyo, met welke kwaliteit is het beeld overdag? En welke camera is het? Vind het niet zo gek scherp...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 11:32 



 
Profiel   

https://4gcamera.nl/shop-2/draaibare-ca ... -batterij/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:28 



 
Profiel   

Hoe heb je hem vastgemaakt mbt diefstal ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 14:05 



 
Profiel   

Dt ga ik niet openbaar neer zetten, geen zin om mensen op ideeën te brengen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 14:18 



 
Profiel   

Daihyo schreef


Oh oke, zie het ja ik heb: 2560x1440 (4MP) 2K met mijn Reolink.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 15:45 



 
Profiel   

Dees90 schreef
Daihyo schreef


Oh oke, zie het ja ik heb: 2560x1440 (4MP) 2K met mijn Reolink.


Bevalt deze goed? Ik lees soms dat deze pas beeld Geeft of Opneemt als iets of iemand pas minimaal een meter vd camera afstaat. Hoe lang gaat de accu mee bijv en hoeveel fb
Verbruik je gem p mnd? Ik heb een reolink gezien voor een redelijke prijs dus twijfel. Hoe is je ervaring qua nacht zicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 20:06 



 
Profiel   

lnvdh schreef
Rongyos schreef
Reolink Go PT plus met klein data abonnement en zonnepaneel en als er geen zon is heb ik hem aan de powerbank hangen.



Hoe bevalt deze en hoeveel data gebruik je gemiddeld p mnd ( hoe vaak kijk je)


Neem je ook wel eens op of gedaan?


Hij bevalt uitstekend, enige minpunt is dat ie met de kou (als het meer dan 3 graden vriest) niet goed/niet oplaadt. Toen het laatst -10 was kwamen we erachter, ik dacht dat het de laadkabel van mijn powerbank of de powerbank zelf was. Maar het is dan de interne accu van de camera zelf die het koud heeft ;-) Ik heb hem weer even opgewarmd en na een halfuurtje deed ie het weer. Ik wil hier nog iets voor maken qua isolatie. Een huisje eromheen ofzo.
Maar als je de camera bv uit de wind kan hangen, beetje beschut zou dit het al oplossen. Maar dat kan helaas niet waar ik hem hem hangen. Bij mij hangt ie op een uitstekende balk op hoogte. Powerbank zit in een waterdicht doosje als het zonnepaneel niet is aangesloten.

We kijken een paar keer per dag, er zijn 4 mensen die toegang hebben via de app ;-).
Ik heb een KPN databundel (voorheen XS4ALL, zat bij mijn internetabonnement erbij) van 5GB voor €5,-per maand en we komen daar nooit aan.

Opnemen doen we ook wel eens. Gaat prima. Er zit ook een 'sirene' op. Eens gebruikt toen een vreemdeling dacht dat ie wel even vuilniszakken kon dumpen voor onze wei. Schrok zich wild en laaide het weer in zijn auto in :-D
Ook kan je er mee praten, zit wel wat vertraging op en kwaliteit is niet heel goed, maar even een kort gesprekje als ik bv op de wei ben en 1 van de anderen ziet me vanuit thuis op de camera en wil even wat zeggen ofzo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 16:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen