Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Enquete GrazingGoods

 
Profiel   

Voor een schoolproject ben ik op zoek naar de meningen van paardeneigenaren en in het specifiek ook staleigenaren. Heb jij een eigen stal (ongeacht het een pensionstal, fokkerij, of alleen weiland is), of ben je gewoon actief binnen de paardensport? Dan zou het mij enorm helpen als je deze enquête invult!

De enquête gaat over de doelgroep van ons innovatieve idee. Het is een korte vragenlijst, gezien we slechts een paar factoren te weten hoeven te komen omtrent onze doelgroep; uitgebreide interviews met meningen zullen pas later plaatsvinden en komen dus niet van pas in deze vragenlijst.
De enquête duurt ongeveer twee minuten.
Bij voorbaat dank.


https://docs.google.com/forms/d/1lUq1xa ... #responses
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:59 



 
Profiel   

Ingevuld. Wel jammer dat het niet meerkeuze is soms. Ik zou voor wedstrijd paarden en oudere paarden wel willen.

(Ohja en het is subtop, niet suptop)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 10:06 



 
Profiel   

Ik heb 'm ook ingevuld. Ik miste ook de optie om meerdere keuzes aan te vinken, maar ben wel enthousiast over het idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 10:53 



 
Profiel   

Ik vraag me hierbij af, als het bedoeld is voor paarden om zelf uit te zoeken, waarom zou je dan verschillende mixen maken? Ik wil dan wel mijn paard gewoon op alle vlakken kunnen ondersteunen (die het paard zelf nodig heeft?). Mijn sportpaard mag net zo goed, of misschien zelfs meer, worden ondersteund in zijn weerstand bijvoorbeeld.

En ik vraag me hierbij altijd af hoeveel van die kruiden overleven als er een week paarden bij hebben gestaan. Planten en een stuk wei afzetten voor een weekje lol lijkt me financieel niet grappig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:28 



 
Profiel   

Dit topic past wbt vraagstelling op STW. Echter heeft de topicstarter onvoldoende berichten om tot de algemene fora toegelaten te kunnen worden. Vandaar dat ik het topic sluit.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen