Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 472 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 8

 
Profiel   

Ik vind het een prachtig uitzicht <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 23:00 



 
Profiel   

Ach m'n vriend is blij dat ik het lelijk vind. Scheelt weer boel geld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 00:48 



 
Profiel   

}:0 Hier mogen ze niet op het gras dus zoiezo zand zicht.
Kan altijd naar links kijken dan zien we de weide van de buren.
Scheelt dat wij niet volop zicht hebben vanaf het huis -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 06:02 



 
Profiel   

Zicht op eigen paarden is wel zo fijn... ik zit aan de achterkant en de paarden staan aan de voorkant, dus ik zie ze alleen als ik naar buiten ga of naar voren loop.

Net weer een rat in de val aangetroffen. Pindakaas is hem fataal geworden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:39 



 
Profiel   

Ah jij heb geluk..
Wij nog niet.
Loopt dus elke nacht bij de paarden en rondom de vangkooi en klemmen maar nog geen succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:46 



 
Profiel   

Ik had het ook niet meer verwacht want die pindakaas die er nog inzat zag er niet echt smakelijk meer uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:13 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
Ik had het ook niet meer verwacht want die pindakaas die er nog inzat zag er niet echt smakelijk meer uit :)


Geloof dat dat voor ratten niet perse een criterium is qua eten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:44 



 
Profiel   

Oooh ik baal....
Mijn ruin is een enorme stresskip. Kom al jaar niet aan rijden toe daardoor en nu met nieuwe instructie opnieuw begonnen met grondwerk. Prima.... gaat best vooruit. Ik net weer oefenen bij de ponyclub/rijvereniging bij mij om de hoek. Hij vind het daar mega spannend, maar het ging eigenlijk best heel goed. Omdat hij nogal heftig reageert op andere paarden probeer ik altijd te plannen dat ik alleen ben. Ik was nèt klaar, komt er een ander paard erbij. Meteen een hoop spanning en ook bij die andere pony, dus dat was jammer van de afsluiting.
Daarna klein stukje langs de weg.... worden we eerst aangevlogen door een hond aan de lijn. Stress natuurlijk.... en vervolgens komt er van voor een trekker aan en van achter een mega vrachtwagen met oplegger. oliebol.... de vrachtwagen stopte gelukkig om mijn signaal, maar die trekker reed gewoon door. Paard over de rooie natuurlijk.... zat er ook nog een aanhanger achter vol met schapen..... feest compleet....
Pffff was blij toen ik thuis was!! En het is nog geen 5 minuten lopen normaal :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:52 



 
Profiel   

Balen Manzano.

Ik was even een blokje om, romdje klein bosje en mevrouw was kijkerig en fris. Daardoor wel fijn aan mijn been. :') Fus gelijk de gehoorzaamheid aan been erin gehouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:01 



 
Profiel   

@manzano: zulke situaties werken idd niet mee om de stress te verminderen ;(

De laatste rat had zich tegoed gedaan aan een stuk beschimmeld kaas die er al wéken in zat, dus ik denk idd dat ze er een andere smaak op na houden dan mensen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:07 



 
Profiel   

DF, Werk je met val of met de emmer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:08 



 
Profiel   

Momenteel met de val. Als ik het idee heb dat het er veel zijn neem ik de emmer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:14 



 
Profiel   

Wat naar manzano, dat is geen fijne afsluiting.

Hier ook pas een muis gevangen op een klem die al een hele poos stond met stoffige pasta.

Mijn vriend heeft gisteren een nieuwe motor gekocht. Zo blij voor hem :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:16 



 
Profiel   

Manzano, zo vervelend als ze zoveel spanning opbouwen. Hopelijk volgende keer beter!

Nieuwe motor klinkt goed.

Kreeg gisteren appje van vriend, ja ik heb een investering in de toekomst gedaan. Oh mooi paard voor me gekocht? Nee hoor FIA 2022 voor z’n race simulator _O- zo jammer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:44 



 
Profiel   

Haha beetje jammer Marjan.

Leuk Duopenotti, watvoor een?


Hier oudste kreupel op haar peesblessure been..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:55 



 
Profiel   

Vervelend zulke ervaringen Manzano.

Leuke mannenspeeltjes ... motor en FIA 2022. :D

Grrr, heb afgelopen zondag de struik in de paddock gesnoeid en ook stukken stronk weggegraven.

Tess vindt het nu erg leuk om te gaan graven.

[ img ]
Moet er wel wat op bedenken, want ik blijf aan het vegen.

Volgende week zaterdag ga ik weer voor een paard kijken. 4 jarige vosmerrie.
Ik heb haar als veulen gezien en de hele geschiedenis is bekend. Paard kent grondwerk en schriktraining, longeren en zadel en hoofdstel, maar is nog niet gereden. Ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:56 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Manzano, zo vervelend als ze zoveel spanning opbouwen. Hopelijk volgende keer beter!

Nieuwe motor klinkt goed.

Kreeg gisteren appje van vriend, ja ik heb een investering in de toekomst gedaan. Oh mooi paard voor me gekocht? Nee hoor FIA 2022 voor z’n race simulator _O- zo jammer..



Paarden zijn slechte investeringen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:59 



 
Profiel   

Dat weet ie nog niet Belle boef _O-

Boemel, ben benieuwd! Vossen zijn leuk
Horsii :( hoop dat het meevalt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:06 



 
Profiel   

Spannend Boemel!!
Zat ook paarden te kijken en volgens mij kam ik die BP tegen waar jij bent wezen kijken.

Ik voer mijn dikkiedik in de ochtend altijd 1,5kg in een slowfeeder.... staat hij dan wel groot deel van de ochtend op te knabbelen tot ze de wei in gaan, helemaal prima. Hij had het nu in een half uur op.... Hoe dan??? En nu staat hij boos te hinniken dat hij de wei in wil :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:12 



 
Profiel   

@boemel, heerlijke foto van de luie Diekke, levensgenieter :D
Verstandige keus wat betreft de fries. Nog genoeg leuke andere paarden op de wereld :)
Ben benieuwd naar je aankomende bezichtiging!

@horsii, jeetje wat balen van de rattenplaag. Echt zonde geld zeg!
Hopelijk ben je er snel vanaf.

Ben blij dat er bij mij al een bak lag toen ik het huis kocht! Die ligt er inmiddels al bijna een jaar of 17 denk ik.
De bodem zou inmiddels wel vernieuwd mogen/kunnen worden maar dat vindt ik ook een uitgave, zeker gezien de hoeveelheid die ik (niet :') ) rij.

@DP, leuk een nieuwe motor! Het wordt er langzaamaan wel mooi weer voor :D

@manzano, balen van het de afsluiting zo!


Hier mega balen. Shet liep al weken wisselend af en aan goed. Smid 2x geweest waarvan 1x hoefzweertje.
Gisteren DA geweest: helaas toch werkdiagnose hoefbevangen -O-
Eng ook, want er is niks veranderd aan mn beleid de afgelopen weken..
Nu een week pijnstillers, bloedverdunners en ze staan in de bak (is ze het niet mee eens :') ) en dan over week telefonisch contact en dan foto plannen op kliniek.

De merrie flinke gebitsbehandeling met goede reiniging. Heeft shot pijnstillers gehad daarna, bikkel was ze wel. Ze gaf geen kik terwijl het écht heel pijnlijk moest zijn.
Nu ook weekje pijnstillers/ontstekingsremmers voor haar.

Wordt een leuke rekening :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:15 



 
Profiel   

Heb je ze normaal op het land staan Karin? Las al meer problemen de laatste tijd door fructaan. Kan natuurlijk goed van invloed zijn op hoefbevangenheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:16 



 
Profiel   

Ah balen. Hoefbevangenheid is zo naar.
Mijn jongste heeft hierdoor altijd paddock arrest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:21 



 
Profiel   

manzano schreef
Heb je ze normaal op het land staan Karin? Las al meer problemen de laatste tijd door fructaan. Kan natuurlijk goed van invloed zijn op hoefbevangenheid.


Ze staan nu al een poos niet meer op de wei omdat die bemest is en moet groeien.
Ze staan 3-4x per week in de bak met een klein stukje gras naar de wei maar dat is ook al helemaal kaal, hooguit wat te knabbelen.
We zijn altijd heel voorzichtig, strookbegrazing, graasmasker etc. Daarom baal ik er ook zo van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:27 



 
Profiel   

Balen Karin. Hopelijk vallen de foto’s mee.

Mooie aankoop DP. Rijden jullie samen?

Marjan :') Moest wel lachen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:31 



 
Profiel   

HB blijft een eng iets, net als koliek soms moeilijk te achterhalen wat de oorzaak is.

@boemel: misschien op zoek naar de laatste wortelrestjes.

Ik heb mijn dekenrek in de stal van Jasmijn maar eens beter opgehangen zodat alles weer overzichtelijk kan hangen en de dekenkast in de berging wat geherschikt zodat de winterdeken van Boon er weer bij kan. Vroeger pasten alle dekens in die kast, maar om eea reden lukt dat nu echt niet meer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 472 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen