Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 476 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 8

 
Profiel   

Nee geen idee hoe het gegaan is met de clinic.

Wat een gave foto zeg. Erg mooi en lief
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:11 



 
Profiel   

Mooie foto Dp!
Manzano :+ haha denk aan de extra mest, hooi enz :') wat voor iets ga je kijken?
Boemel, klinkt enigszins ernstig.. niet best

Hier allemaal lichtflitsen enz maar gelukkig nog ff droog straks enorme regen. Voor de tijd maar ff voeren. Ben dit weer hè-le-maal zat!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:20 



 
Profiel   

Wat een noodweer was er ineens hier. Echt in 5 minuten alles blank incl flinke hagelbui

Ik heb 2 merken met flexrollers maar beide duur en ook snel kapot. Blijven hangen en rollen slecht op.
Koord werkt wel beter dan lint is mijn ervaring

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:51 



 
Profiel   

Wat een mooie foto DP.

Lichtflitsen, jeetje wat een rotweer. Hier gelukkig droog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 21:50 



 
Profiel   

Hier viel het mee qua heftigheid. Wel wind en regen, heel veel regen. De hele dag door buien, kort droog en weer buien.

Gelukkig hadden we een klusdag gepland.


Alleen nog de afwerking en er moet toch nog een extra plank bovenin.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 21:58 



 
Profiel   

Oh mooi BB!!!
Hier geen onweer. Wel veel wind en regen.... Jakkes.

Ja de extra mest en hooi en werk zijn niet direct aantrekkelijk Marjan :=
Mis alleen echt de ontspanning. We zijn 2 jaar geleden hier komen wonen en ben in totaal zo'n 5x in het bos geweest gok ik en de weg met mijn ruin is nog zooooo lang. En hij zal altijd een stresskippie blijven vrees ik. Ga hem zeker niet opgeven, ben heel gek met hem. Maar iets erbij voor de fun begint wel echt steeds meer te trekken. En ergens vind ik het fijn om nu zonder druk rond te kijken. Als m'n oudje omvalt (die tekenen heb ik niet hoor, maar ze is wel bijna 32) dan moet je onder druk wat gaan doen.... Dus allemaal ingewikkelde afwegingen en m'n hoofd vliegt alle kanten op.
Een haflinger trouwens. Ben erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 22:20 



 
Profiel   

Oh ja snap je heel goed! Ontspannen en uitlaatklep is heel belangrijk! En haflinger leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 22:30 



 
Profiel   

@belle_boef: mooie oplossing, alleen als de wasmachine eens kapotgaat krijg je hem er dan nog wel makkelijk uit ??

@DP: penny-alert :D maar heel mooi gedaan :)

Hier waren ze heel verbaasd dat ik 'een uur eerder' kwam om te voeren, maar het smaakte er niet minder om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:49 



 
Profiel   

Hier regent het echt non-stop en ik heb zo wedstrijd. Gelukkig indoor maar toch. Water komt hier ook niet meer weg dus nagenoeg alles staat blank. Schoenen heb ik in elk geval tevergeefs schoon gemaakt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:30 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
@belle_boef: mooie oplossing, alleen als de wasmachine eens kapotgaat krijg je hem er dan nog wel makkelijk uit ??

@DP: penny-alert :D maar heel mooi gedaan :)

Hier waren ze heel verbaasd dat ik 'een uur eerder' kwam om te voeren, maar het smaakte er niet minder om.


Ja, hij is er ook pas ingezet toen de kast al stond. De mannen kwamen even grappen dat de verwarming in de weg zat maar paste allemaal makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:34 



 
Profiel   

Mooi zo die wasmachines opgeborgen.


Ja pffff echt de hele dag regent het al flink en er lijkt ook geen einde aan te komen
Succes dadelijk Marloes

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:09 



 
Profiel   

MarloesHJ schreef
Hier regent het echt non-stop en ik heb zo wedstrijd. Gelukkig indoor maar toch. Water komt hier ook niet meer weg dus nagenoeg alles staat blank. Schoenen heb ik in elk geval tevergeefs schoon gemaakt :+


Succes!


Hier zwommen twee wilde eenden in de paddock. Zegt genoeg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:23 



 
Profiel   

Vanmorgen op het nieuws dat we de natste maart sinds jaren hebben. En het wordt nog erger met de voorspellingen.

Vandaag even extra genieten van een droge dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:37 



 
Profiel   

Solleke_Noah schreef
Hier zwommen twee wilde eenden in de paddock.
Triest, maar ik moest er toch wel om lachen :D

Mijn fototoestel doet vervelend met uploaden en ik wil wat rijbroeken op Markt zetten. Ze zijn van mijn huisgenoten geweest toen die eens heel kort gereden hebben, dus nog als nieuw weggooien is ook zonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:46 



 
Profiel   

belle_boef schreef
Vanmorgen op het nieuws dat we de natste maart sinds jaren hebben. En het wordt nog erger met de voorspellingen.

Vandaag even extra genieten van een droge dag.

Nog erger? :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:58 



 
Profiel   

Kan het erger?
Hier is de paddock wel weer droog. Nachtje geen regen geeft weer droge paddock.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:31 



 
Profiel   

Hier beginnen er nu ook wel plassen te blijven staan, maar ze staan nu toch zowat de hele dag in de tent (droog) en voor de nacht gaan ze weer naar binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:33 



 
Profiel   

Ik zag dat het om 16:00 droger werd dus dan gaan we met zijn allen een rondje mennen, even benen strekken. Verder stonden ze gisteren ook de hele dag in de schuilstal. En nu weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:46 



 
Profiel   

Nou ik heb ze even opgesloten op stal en de stenen.. net in de wei geweest maar hier is het nu voor het eerst echt niet te doen..

Kaat is ook niet blij
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:50 



 
Profiel   

@marjan: dat ziet er echt wel heel triest uit ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:28 



 
Profiel   

Hier is ook alles zo nat -O- , echt van dat demotiverende weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 14:57 



 
Profiel   

Hier ook alles nat... Bah

Leuk een haflinger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 14:59 



 
Profiel   

Hier ook alles nat… Vreselijk! Maar morgen zou het droog zijn volgens voorspellingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:00 



 
Profiel   

Hier ook niet anders, natte ellende.
Ben maar lekker in bad gedoken.

Ga van de week een bedrijf benaderen om te kijken of het mogelijk is de grond in de paddock te keren.
Tevens in overleg met mn man over het bijbouwen van 2 boxen van 4x3. Ik verwachtte veel weerstand en discussie maar hij oppert allemaal plekken in de tuin waar ik zelf ook al aan gedacht maar heb waarvan ik dacht dat hij er nooit voor zou gaan :D

Mn laatste werkweek begint morgen. Toch wel gek hoor.

@manzano, leuk een haflinger. Echt een jeugdliefde voor mij <3

@Marloes, hoe is de wedstrijd gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:40 



 
Profiel   

@Karin helaas uiteindelijk niet kunnen gaan. Paard was niet fit.

Ipv wedstrijd de trailer maar met de hogedrukspuit onder handen genomen en grind gehaald. Niet mijn idee van een wedstrijddag helaas.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 476 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen