Massage gun voor paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-21 21:31

Heeft iemand hier ervaring met het gebruiken van een massage gun bij je paard?

Bij mijn schoonouders thuis hebben ze zo een ding, en het is echt fijn bij jezelf! Nu had ik eens ergens gezien dat mensen deze ook bij de paarden gebruiken.

Iemand op bokt die dit doet, zo ja met welk apparaat? Zijn ze niet bang van het geluid?

Ik ben erg benieuwd!

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Re: Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:45

Ik heb er eentje van EquiRelease. Het geluid valt mee maar de beweging is vrij heftig, niet onze hele kudde waardeert het haha. Maar mijn ene merrie vind de hals massages erg lekker en de ander wilt alleen bilmassages ermee :')

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-21 21:47

Oh wist helemaal niet dat er echt een paarden merk was! Vind dit wel veel geld haha. Zou er Max €60 aan willen geven. De filmpjes van die equi release zien er best heftig uit qua beweging! Degene die ik ken kan echt van rustig naar harder, dat lijkt me chill.

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:59

Ja ik had gehoopt dat deze juist fijn subtiel zou zijn qua beweging/geluid etc omdat hij speciaal voor paarden was. Maar hij kwam gewoon met handleiding voor mensen, het was gewoon een soort customized Ali product voor mensen dus. Ik zou dan ook misschien beter rechtstreeks voor zo'n nietpaardending gaan, goedkoper en inderdaad waarschijnlijk wat zachter qua massage.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:08

Wij hadden een Niagara Equissage op een stal waar ik gewerkt heb, waar ook een handapparaat bij zat, die kun je misschien ook los bestellen. Je kunt hem sowieso qua kracht instellen. Het is voor veel paarden toch even wennen, dus beter om op een lagere stand te beginnen, maar je moet ook niet vergeten dat je met alleen aaien met zo'n ding op de laagste stand ook weinig gaat bewerkstelligen. :P

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 19:51

Mijn paard is na 2 keer verkocht! Hij is er trouwens best bang van, maar eens op zijn rug is de angst snel verdwenen :+


Massage geven = massage krijgen hier haha!

Deze komt gewoon van bol.com en is in principe voor mensen. Werkt prima!

annibel

Berichten: 1196
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:58

Ik heb er een van Sanbo, gewoon besteld via Bol.com
Echt een fijne apparaat, gebruik het voor mezelf maar ook voor de paarden. Sommige vinden het inderdaad een beetje eng, maar je krijgt ze er echt losser van

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 20:56

Afbeelding

Ik heb deze. Hij is echt wel lekker stil, stiller dan een scheermachine. Hij is voor jezelf wel gelijk best krachtig, maar mijn paard vond het wel gelijk goed!

Zit netjes in een tasje met verschillende kopjes erbij,.. vandaag toch bijna een uur gebruikt en batterij was nog perfect, apparaat werd ook niet te warm oid,.. ben er blij mee!

MyWup

Berichten: 2522
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 21:21

Er lopen al 2 recente topics over de massagegun.

Ik heb die van de Aldi, gebruik hem ook voor mezelf

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 16:23

Ik up deze even omhoog voordat ik zelf een topic open. Ik ben opzoek naar een probeer massage gun, dus 1 die goed betaalbaar is denk aan action aldi etc. Dit voor mijn paard. Ik vroeg mij ook af of dit niet te heftig is voor paard zijn rug.

hoogendroog
Berichten: 3284
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 16:28

Ik heb van de week zo'n ding bij de Action gekocht, was 14,95. Vond het een leuke prijs. Hij doet het goed, fijn voor mijn altijd pijnlijke rug. Geluid is te verwaarlozen, paarden keken niet op of om. Vonden het wel prettig, zo'n massage.

Hieperdi
Berichten: 2570
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 16:37

hoogendroog schreef:
Ik heb van de week zo'n ding bij de Action gekocht, was 14,95. Vond het een leuke prijs. Hij doet het goed, fijn voor mijn altijd pijnlijke rug. Geluid is te verwaarlozen, paarden keken niet op of om. Vonden het wel prettig, zo'n massage.

Zijn deze draadloos van de action?

hoogendroog
Berichten: 3284
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: Achterhoek

Re: Massage gun voor paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 09:56

Ja, je moet 'm opladen via zo'n (bijgeleverd) computersnoer.