Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 481 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het paarden-aan-huis-topic deel 8

 
Profiel   

belle_boef schreef
Jaren hetzelfde voet betekend helaas niet dat de samenstelling van het vier niet veranderd. Zeker afgelopen jaar met de hoge energieprijzen zijn veel producten in samenstelling of verhouding aangepast

Niet alleen dat, maar er kan door de jaren heen ook een allergie ontstaan doordat die zich opbouwt en dan 'ineens' tot uiting komen.

Net met voeren een miezertje, maar nu regent het toch aardig door. nou ja ze hebben hun halsdekentjes op :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:04 



 
Profiel   

Hier toch alweer een tijdje regen. Voorspelling is 2 dagen regen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:13 



 
Profiel   

Op Buienradar id er ook weinig Nederland te zien onder de bui, maar wel veel lichte plekken, dus misschien wel aanhoudende regen, maar geen stortbuien.

Ik ben bezig om mijn woonkamer in de zomerstand te brengen (andere kleurtjes en kleine meubeltjes/frutseltjes) dus ik ben nog wel even bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:17 



 
Profiel   

Wat een pleuris weer. Helemaal verregend met de paarden doen en nu op de motor naar het werk.ik wil lente.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:34 



 
Profiel   

Ja, zon en 15 graden, lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:47 



 
Profiel   

Het valt hier wel mee met het weer... ja miezer, maar niet dramatisch.

Helaas veel ervaring met voedselallergie bij dieren. Maar toch is dat niet de eerste verwachting aangezien er ook weken zijn dat er niks aan de hand is. Dat is niet logisch bij een allergie op iets wat ze dagelijks krijgt. Maar we gaan het zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:50 



 
Profiel   

Hier is het tot nu toe redelijk droog met af en toe een bui. Zo les aan de hand dus hoop dat het zo blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:34 



 
Profiel   

Hier nu ook even droog. Vlug de hond uitgelaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:38 



 
Profiel   

Hier echt mega stortbuien, het is gewoon niet leuk meer. Het koppel wilde eendjes zit nog steeds op de paddock :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:41 



 
Profiel   

Ze hebben gisteren mest uitgereden dus beetje regen zou wel mooi zijn eigenlijk.
Maar het is hier ook droog. Zal je zien dat het morgen zeikweer is als ik bij dat paard ga kijken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:24 



 
Profiel   

Dat is minder idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:27 



 
Profiel   

Ja alles is ook buiten daar volgens mij (uitloop stal, bak etc). Maar goed... Als hij onder die omstandigheden leuk is dan zegt dat ook wat zullen we maar denken :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:47 



 
Profiel   

@manzano: hopelijk valt het morgen met het weer mee.

Ik heb net ook redelijk droog kunnen voeren en uitmesten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:59 



 
Profiel   

Hier zijn het nu ook steeds buien. Hopelijk morgen ook en kun je er net tussendoor wat doen :j

Maar lente mag wel komen.
Zo gaan we dadelijk van de herfst vol de zomer en 30 graden in.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 13:07 



 
Profiel   

Ik heb echt al de hele dag regen. Morgen ook nog. Maar door de temperatuur groeit het gras al wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 17:02 



 
Profiel   

manzano schreef
Bedankt!!!
De metacam is nu voor de rug hoor. Niet de jeuk.
Voedselallergie zal ik zeker in m'n achterhoofd houden. Ze krijgt alleen al jaren hetzelfde voer op zich en nu ook al maanden hooi van dezelfde partij. Dus dat is dan ergens weer wat gek. Maar we gaan gewoon maar hier beginnen. Ze is 32 en heeft ppid. Dus kan ook best dat de rest van de organen inmiddels ook wat aandacht nodig hebben. Dus is meer om even wat uit te sluiten.


Ppid is ook pittig! Helaas ook ervaring mee. Maar dit past wel in het beeld wat je beschrijft. Ik ben geen da dus ik ga geen diagnoses het internet op gooien. Maar mocht er niets uit het bloedonderzoek komen wil ik je met alle liefde laten weten hoe ik bij mijn vermoeden kom en wie kan helpen het op te lossen. Voorlopig duim ik voor je dat het iets simpels is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 19:21 



 
Profiel   

belle_boef schreef
Maar door de temperatuur groeit het gras al wel

Leuk dat je dat zegt, want weet je nog dat ik 6 weken geleden zaad heb gestrooid... er komt nog steeds
iets op ;(
Nu is het ook nog niet echt konstant warm/nat geweest, maar er is werkelijk nog níets te zien hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 19:28 



 
Profiel   

Ik hoop toch dat het morgen iets droger wordt dan wat ze voorspellen. Ik wilde het dak op de nieuwe stal plaatsen zodat ik de merrie kan verhuizen en de oude stal kan afbreken. Had al 3 weken geleden hulptroepen ingeschakeld en nu zo`n *** weersvoorspelling

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 20:13 



 
Profiel   

Ik heb hier wat kale plekken ingezaaid en zag gisteren de eerste grasjes komen.

Nou, ik kan me goed voorstellen Lynn_Nikita dat je op een droge dag hoopt.
Fingers crossed dan maar.

Ik ga morgen 2 paarden bekijken. Dus, ik hoop ook dat het droog is en ook dat de rijbaan enigzins bruikbaar is daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 20:40 



 
Profiel   

Spannend Boemel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 20:44 



 
Profiel   

Spannend Boemel, leuk ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 20:59 



 
Profiel   

Spannend Boemel!

Hier heb ik vandaag een stuk van de achterste wei afgezet en de kale plekken voorzien van wat nieuw graszaad. Is het meteen ingeregend en volgende week voorspellen ze zelfs af en toe zon!

Ik was dus een draadje aan het spannen maar doordat ik een grote afstand moet overspannen lag dat nog op de grond. De IJslander was er na een grote aarzeling toch overheen gesprongen. De grote liep dravend op en af langs de draad op de grond want daarover kon hij niet. Ik de draad weer open gemaakt maar het duurde even voor het kwartje viel dat hij er langs kon.

Het zou fijn zijn als het volgende week even droog blijft, er moet nog steeds graszout ed op de voorste wei en die is nu zo nat dat ik er niet kan rijden met de tractor. Kan dat mooi in het paasweekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 22:03 



 
Profiel   

@lyn: ik help het je hopen, maar heb er weinig hoop op.
@boemel: 2 maar liefst. Maak er een leuke dag van ondanks de weersvoorspelling.

Ik weet zeker dat Boon met dit weer zich net van haar beste kant zou laten zien, als ze ezelvoorouders zou hebben zouden die nu zeker naar boven komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 09:10 



 
Profiel   

Nu een fikse bui en dan zou het even iets rustiger zijn. Stal is uitgemest, was gevouwen dus bijna klaar om te beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 09:28 



 
Profiel   

Hier lijkt een bui om zichzelf heen te draaien met mijn vierkantje als middelpunt :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 09:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 481 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen