Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Opzoek naar leuke betaalbare stalling met weidegang

 
Profiel   

Hoi Allemaal,

Momenteel ben ik mij aan het oriënteren qua pensionstalling./ bij de boer mag ook.
Ik ben op zoek naar een leuke pensionstalling waar de paarden genoeg buiten staan. En betaalbaar. In de buurt van Amersfoort Vathorst.
Dat mag ook nijkerk, Hoevelaken enz zijn.
Ik hoor graag tips! Ook fijn als je er gewoon tot 23:00 terecht kan:)

Gr lilly
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 10:40 



 
Profiel   

Wat versta jij onder betaalbaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 10:51 



 
Profiel   

Max 300 maar dat buiten zetten vieren mesten enz erbij in zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 10:53 



 
Profiel   

Zal niet helemaal meevallen in deze regio voor dat bedrag.
De meeste zitten wel rond de 350.00

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 14:36 



 
Profiel   

Ik heb van de winter plek, 250 pony-275 paard maar te ver weg
Heb simpele maar ruime stallen aan huis, altijd overdag buiten, goede buitenbak met verlichting, zelf mesten en ruwvoer onbeperkt.
Mijn kinderen studeren en rijden geen paard meer, vandaar stallen over. Een is inmiddels al bezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 15:31 



 
Profiel   

Gezien je vraag naar een stalling verplaats ik dit topic naar ED.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:09 



 
Profiel   

Gezien ik net nieuw ben op dit Forum, wat is ED?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 06:31 



 
Profiel   

Lilly659 schreef
Gezien ik net nieuw ben op dit Forum, wat is ED?

Ervaringen en diensten.

Vergeet het maar om een all inclusief stal te vinden voor max 300. Is niet realistisch

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 07:34 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Vergeet het maar om een all inclusief stal te vinden voor max 300. Is niet realistisch
is dat zo?...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:55 



 
Profiel   

Deze regio is echt drama.. ik heb ook lang gezocht en kan nauwelijks wat vinden. En als er al iets is, is er een wachtlijst van jaaaaaren

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:04 



 
Profiel   

Emita schreef
Deze regio is echt drama.. ik heb ook lang gezocht en kan nauwelijks wat vinden. En als er al iets is, is er een wachtlijst van jaaaaaren


Is rondom Amersfoort moeilijk ja? Dus nijkerk enz ook? Qua prijs vraag ik t mij af bij een boer maybe minder duur.
Maar wat is jou stal nu dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:07 



 
Profiel   

Desi_2409 schreef
Ik heb van de winter plek, 250 pony-275 paard maar te ver weg
Heb simpele maar ruime stallen aan huis, altijd overdag buiten, goede buitenbak met verlichting, zelf mesten en ruwvoer onbeperkt.
Mijn kinderen studeren en rijden geen paard meer, vandaar stallen over. Een is inmiddels al bezet.


Waar is dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:07 



 
Profiel   

rhijnauwen schreef
Ineke2 schreef
Vergeet het maar om een all inclusief stal te vinden voor max 300. Is niet realistisch
is dat zo?...

Ja… Zelf mesten en met rooster binnen en buiten zetten is ( als je geluk hebt ) wel te vinden. All in kost gewoon meer en dat is ook logisch gezien de tijd en werk dat een stalhouder dat kost. Niemand wil toch voor minder dan het minimum werken ook een stalhouder niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:12 



 
Profiel   

Lilly659: in Drenthe (Koekange)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 17:13 



 
Profiel   

Volgens mij betaal je bij Manege Slichtenhorst in Nijkerk iets van 315 per maand. Heeft inmiddels wel een aardige wachtlijst dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 17:39 



 
Profiel   

Blacky94 schreef
Volgens mij betaal je bij Manege Slichtenhorst in Nijkerk iets van 315 per maand. Heeft inmiddels wel een aardige wachtlijst dacht ik.


Okey dankjewel! Ja misschien moet ik mijn prijs bijschaven. Qua omgeving lijkt mij in de buurt van manege hogenbrink Hoevelaken ook leuk! Iemand ideeen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 21:36 



 
Profiel   

Lilly659 schreef
Emita schreef
Deze regio is echt drama.. ik heb ook lang gezocht en kan nauwelijks wat vinden. En als er al iets is, is er een wachtlijst van jaaaaaren


Is rondom Amersfoort moeilijk ja? Dus nijkerk enz ook? Qua prijs vraag ik t mij af bij een boer maybe minder duur.
Maar wat is jou stal nu dan?


Heel moeilijk.. Ik sta nu al ruim twee jaar op bijna 1,5 uur rijden omdat er in de buurt geen plek is (of er is wel plek maar dan is er slecht beleid oid). Al die tijd sta ik ook al op een wachtlijst bij een stal in Baarn (Stal Evers), echt een fantastisch mooie locatie maar helaas is er dus geen plek. Ik raad je wel aan hier te gaan kijken trouwens.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 08:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen