Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 36 van de 339 [ 8459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 339  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

het paarden aan huis topic deel 9

 
Profiel   

Leuk veulen.
Ik weet ook niemand.

Oeff boemel.. ik zou toch doorzoeken dan. Teveel risico.

Lekker Marjan

Mooi shirt belker.

Stephanie, wat een gedoe zeg.
Fijn dat je vrede hebt met Cupido zijn vertrek.
Dat extra werk zal je wel merken.


Ik ben opzoek naar iemand wie zijn kleine pony in pensioen wilt doen.
Heb vriend zover dat ik een veulentje mag fokken of kopen als de nieuwe stal er is.
Nu alweer vijf weken geleden de concept aanvraag.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 19:28 



 
Profiel   

MarjanB schreef
LN :+ heb ook de strawberry dacary meegenomen. Ben benieuwd
.

Die heb ik nog ooit gezien lijkt mij ook heerlijk!

In Duitsland hebben ze een soort pindarotjes maar dan gevuld met likeur, zeg maar een soort kersenbonbon maar dan ook met witte chocolade met nootjes en limoncello, strawberry dacary pina colada en nog 1 coctail smaak erin. Die zijn zo ontzettend lekker!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 20:01 



 
Profiel   

Het lijkt me vooral een heel comfortabel wedstrijdshirt.

Net heerlijk de paarden nog wat takjes van de haag gegeven. Roos was blij.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 20:08 



 
Profiel   

Waar komt die pina collada vandaag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 21:37 



 
Profiel   

Balko schreef
Waar komt die pina collada vandaag :D


Lidl :D maar is zo’n seizoens product dus meestal maar heel kort verkrijgbaar -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 02:51 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
In Duitsland hebben ze een soort pindarotjes maar dan gevuld met likeur, zeg maar een soort kersenbonbon maar dan ook met witte chocolade met nootjes en limoncello, strawberry dacary pina colada en nog 1 coctail smaak erin. Die zijn zo ontzettend lekker!!

Die klinken wel héél verslavend :9

De paddock begint hier nu wel echt heel erg 'sahara' te worden, maar het moet maar even, droog hooi is belangrijker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 08:07 



 
Profiel   

Oh, die pindarotsjes klinken geweldig.
Waar in Duitsland? Ik woon 3km van de Duitse grens :D

Ik heb vanmorgen contact gehad met mijn dierenarts. Ik heb het advies gekregen om niet verder te gaan met een paard met deze geschiedenis van koliek en bloedworm.

Ben blij met deze bevestiging, want het strookt volledig met mijn gevoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:21 



 
Profiel   

Zo wat hebben jullie weer veel gekletst :)

Kennis haar paard is geopereerd door zandkoliek. Zand dat erbij de vorige eigenaar in is gekomen
Hier gaf de dierenarts aan dat in de toekomst geen verhoogde kans is op koliek, mits ze niet meer zoveel zand binnen krijgt. Maar ze was er ook op tijd bij, niets afgestorven.

Maar dat is natuurlijk een heel ander soort koliek dan van wormen die vaak de darmwand ook beschadigen en zo. Kan me voorstellen dat daar een risico aanzit ja.


Een heleboel leuke foto's komen er weer voorbij :
Sorry dat ik niet meer op iedereen reageer, heb wel gelezen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:27 



 
Profiel   

@boemel: zo zie je maar dat ook mijn glazen bol er wel eens naast zit 8-)

Het zou bewolkt zijn in het midden van Nederland, maar de zon schijnt flink.
Jasmijn is officieel door het haar heen, want met zowel het harkje als de furminator komt er nagenoeg niets meer af. Persoonlijk vind ik dat er nog een aardige laag op zit, veel meer/dikker als bij Boon iig. En dan is ze nog zwart ook {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:42 



 
Profiel   

Oh nu wil ik ook chocolaatjes :+ moet alleen zo naar de tandarts _O-

Boemel, scheelt weer keuringskosten dat ze het in elk geval al gezegd hebben.. wat een ellende

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 09:49 



 
Profiel   

boemel schreef
Oh, die pindarotsjes klinken geweldig.
Waar in Duitsland? Ik woon 3km van de Duitse grens :D

Ik heb vanmorgen contact gehad met mijn dierenarts. Ik heb het advies gekregen om niet verder te gaan met een paard met deze geschiedenis van koliek en bloedworm.

Ben blij met deze bevestiging, want het strookt volledig met mijn gevoel.


He wat zuur!! Maar wel verstandig denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:55 



 
Profiel   

boemel schreef
Oh, die pindarotsjes klinken geweldig.
Waar in Duitsland? Ik woon 3km van de Duitse grens :D

Ik heb vanmorgen contact gehad met mijn dierenarts. Ik heb het advies gekregen om niet verder te gaan met een paard met deze geschiedenis van koliek en bloedworm.

Ben blij met deze bevestiging, want het strookt volledig met mijn gevoel.


Norma

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:09 



 
Profiel   

Ooh, die zit op 4 km van ons huis :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:15 



 
Profiel   

Balko schreef
Genoeg paarden op de markt valt vies tegen!
Ben opzoek voor vrienden naar 2 paarden maar is echt draaaaamaaa om wat te vinden wat aanspreekt en waar naar waarde geld voor gevraagd wordt.

Mijn koper voor t veulen heeft afgehaakt ivm privéredenen. Dus mocht iemand nog een leuk betaalbaar hengstveulen van eind feb willen :D

[ [url=m/ioExU3.png]Afbeelding[/url] ]

Ja als je het liefst morgen een paard in stal hebt staan is het lastig. Maar als je rustig op zoek wilt naar een potentieel paard dat eventueel ook mag blijven... Ja, ik zou dan niet de eerste de beste nemen omdat er wat 'schaarste' is. Uiteindelijk zijn er genoeg paarden en je hebt maar 1 nodig die de juiste is in zo'n zoektocht.
Veel (leuke/goede) paarden belanden trouwens niet eens op het internet voor verkoop. Soms is het handig om net de juiste connecties te hebben.

Via, via heb ik al een aantal ponies op stal gehad en ook al een aantal op die manier verkocht. :j

Jammer dat je kopers zijn afgehaakt. Hopelijk komt er snel weer een nieuw leuk huisje voor je leuke veulen!

belle_boef schreef
[ Video ]

Vandaag nog een fijn stukje buiten gereden.

Heerlijk {:}

MarjanB schreef
Heerlijk BB! Ben jaloers!
Balko wat is het er voor één?

Diegene met de tip van de pina colada mocktail _/-\o_ hij is lekker!

[ [url=m/OdftV8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Pff met dat lekkere weer van de laatste dagen mis ik dit soort versnaperingen einde middag / begin avond echt heel erg :') ... Nog +/- 2 maanden volhouden :)) . Heb gisteren een lekker kokos/mango magnum ijsje gehaald bij 't lokale viscafe. Is een nieuwe editie. Kan bijna in de schaduw van een heerlijke cocktail *\%/*

Belker schreef
Ik heb vandaag een mooi wedstrijdshirtje gevonden. Nu alleen bedenken of ik toch niet een witte rijbroek wil. O:)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ziet er prachtig uit. Daarmee kan je wel in de ring verschijnen *D

boemel schreef
De bult kan blijven hoor.
Ik heb er hier 1 met een deuk in dr bil en 1 met een bult op dr bil.
Geen last van, maar trekt ook niet meer weg.

Inderdaad, er is juist weinig paarden aanbod. Vooral hier in de omgeving is amper wat. Ook niet de tijd om voor ieder ogenschijnlijk leuk paard uren in de auto te zitten.

Ja klopt! Flame had een hoefafdruk op haar bil vanaf haar 6e levensjaar ongeveer. Die is nooit meer weg gegaan. En Qupido heeft een bult naast zijn flank zolang ik hem had. Verwacht ook niet dat die ooit nog weg gaat. Achja, wij hebben ook allemaal wel een litteken van het leven... Is natuurlijk balen, maar als ze er niet minder om lopen scheelt dat weer :Y) .

Reisafstand is inderdaad een dingetje... := ik weet nog een 5-jarige, staat wel hier in de buurt. Stuur wel even PB...


horsii schreef
Ik ben opzoek naar iemand wie zijn kleine pony in pensioen wilt doen.
Heb vriend zover dat ik een veulentje mag fokken of kopen als de nieuwe stal er is.
Nu alweer vijf weken geleden de concept aanvraag.

[ [url=m/Vp8w6a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke foto. Spannend dat je nog steeds op antwoord wacht van de gemeente. Hopelijk krijg je snel reactie. Veulentje fokken als in dit jaar nog bij de hengst? Of mogelijk pas volgend jaar? Wel heel spannend <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:44 



 
Profiel   

boemel schreef
Oh, die pindarotsjes klinken geweldig.
Waar in Duitsland? Ik woon 3km van de Duitse grens :D

Ik heb vanmorgen contact gehad met mijn dierenarts. Ik heb het advies gekregen om niet verder te gaan met een paard met deze geschiedenis van koliek en bloedworm.

Ben blij met deze bevestiging, want het strookt volledig met mijn gevoel.


Vervelend Boemel!
Moeten ze zoiets eigenlijk inderdaad vermelden?
Is dat een ‘verborgen gebrek’ als je t niet wist?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:46 



 
Profiel   

Ik denk dat als er problemen van komen het wel als een verborgen gebrek gezien wordt. Hoewel wat laat (enkele reis was toch weer 1,5 uur in de auto), ben ik wel blij dat het vermeld is.

Aangezien ik een gekneusde vinger over gehouden heb aan mijn poging tot hoeven uitkrabben bij hem, vind ik het jammer, maar ook niet meer dan dat. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 15:08 



 
Profiel   

Het is alleen een verborgen gebrek als de verkoper het er niet bij verteld zou hebben. Een gekneusde vinger van het hoeven uitkrabben? Dan moet het wel een Leo zijn.
Morgen op de fiets naar de Norma om troostsnoep te halen = 2 vliegen in één klap :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 16:34 



 
Profiel   

Zwaait eventjes en haakt even in bij het paarden aanbod:

Ik had verwacht dat de prijzen iets nar beneden waren gegaan. Wij zijn op zoek naar een brave ruin voor mijn dochter in een normale prijsklasse maar dat is echt een dingetje hoor.. Paarden met serieuze bemerkingen waar ze nog makkelijk €5000 of meer voor vragen. Moet er overigens wel een beetje om lachen dat ze voor paarden zonder papier ook gewoon de hoofdprijs durven te vragen. Het was vroegahhh echt ' not done' om een paard zonder papier te kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:58 



 
Profiel   

Ik wil toch nog eventjes mijn bak showen. Het mocht 3 jaar duren maar hij ligt er hoor :D

We zitten hier op klei/leem grond dus het werd een duurder grapje dan gedacht. We hebben hem 2 jaar geleden ongeveer uitgegraven en laten rusten. Hij is opgebouwd uit 3 lagen zand. De omheining heb ik gekocht voor of aan het begin van de corona, daar ben ik achteraf echt onwijs blij mee.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Nu nog een sproeisysteem bedenken want hij is nieuw en helaas zwaar. We hebben sloten rondom maar niet waar echt water in staat. We hebben al geïnformeerd naar het spuiten of slaan van een waterbron maar dat is hier waarschijnlijk niet mogelijk of kost ontzettend veel geld. Anders komen er naast de nieuwe stal IBC (waar we regenwater in opvangen) met een pomp aangesloten op een systeem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:26 



 
Profiel   

Heerlijk als die droom dan eindelijk werkelijkheid is. Gefeliciteerd. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:53 



 
Profiel   

Mooi! Veel plezier er mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Kojack, fijn een eigen bak, veel plezier ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 21:25 



 
Profiel   

Fijn Kojack! Ziet er mooi uit.
Hopelijk heb je m snel minder zwaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 21:49 



 
Profiel   

Mooie baan Kojack!
Een kuip met regenwater klinkt mooi. Maar zoals nu was je kuip allang leeg. En ik spreek uit ervaring; je hebt veel water nodig.
Als je dagelijks sproeit moet je toch nog dagelijks minstens n half uur sproeien. Dan is je tank snel leeg met zulk droog weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 22:02 



 
Profiel   

Mooie bak!

Was er hier nog iemand op zoek naar een pony? Zie net echt een te leuke ruin vann146 langs komen op m’n Facebook. Echt knap en leuk dier.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 07:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 36 van de 339 [ 8459 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 339  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen