Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenspullen weggeven aan manege of goed doel, regio Limburg???

 
Profiel   

Hallo,

Ik heb een hele hoop paardenspullen liggen die niet meer gebruikt worden. Oude, veel gebruikte spullen, maar ook spullen die nieuw of zo goed als nieuw zijn. In ieder geval is alles te goed om weg te gooien en kan t makkelijk nog n ronde mee. Nu wil ik t graag aan een goed doel of eventueel n manege geven, zodat anderen er nog plezier van kunnen hebben. Ik heb reeds enkele goede doelen benaderd. Die hebben wel interesse, alleen zitten ze niet bepaald in de buurt en be ik niet in de gelegenheid om de spullen te gaan brengen en verzenden is geen optie, daarvoor is t simpelweg teveel. Weet iemand hier toevallig n goede bestemming voor deze paardenspullen? Liefst in Zuid- Limburg??
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:28 



 

Ik heb destijds aardig wat spullen gewoon naar een manege in de buurt gebracht, even rondbellen of ze interesse hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:51 



 
Profiel   

Paardenrusthuis 'De Paardenkamp' in Soest heeft twee inzamelpunten in het zuiden van Limburg. Je kan het ook naar ze opsturen, al dan niet met gebruik van het antwoordnummer :)
https://paardenkamp.nl/help-mee/gebruik ... enspullen/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 15:29 



 
Profiel   

Bokker Kyrkelover misschien?

[VN] Paardenstal gaat verloren bij brand in Boxmeer

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:01 



 
Profiel   

Naborah schreef
Paardenrusthuis 'De Paardenkamp' in Soest heeft twee inzamelpunten in het zuiden van Limburg. Je kan het ook naar ze opsturen, al dan niet met gebruik van het antwoordnummer :)
https://paardenkamp.nl/help-mee/gebruik ... enspullen/

En dat kost je niks! Ik heb het afgelopen winter ook gedaan zonder problemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:32 



 
Profiel   

En de stichting Roemense paarden in Nood waar heeft die inzamelpunten? Weet iemand dat??? Kan ik op de site niet vinden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-23 08:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen