vraag over weide

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irmahoeven
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-06-23

vraag over weide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 16:44

hallo , Ik ben irma ik woon in Wommels , een dorpje in Friesland , nu heb ik gelezen over de wolf in Nederland . ik wist dit natuurlijk al maar ik wil weten of mijn dieren nog veilig zijn . (Aangezien ik nog niet in een wolven gebied zit ) ook geen waarnemingen zijn geweest of vee doodrij , Ik kan nergens goed info vinden , Ik wil dat mijn paarden zo lang en natuurlijk gehouden worden zonder te lang op stal te moeten staan , Een paard moet nu eenmaal niet opgehokt zijn . ben nog niet echt bang of zo . Maar wil wel even een beschrijving geven

ik woon echt op het platte land , met een paar huizen er bij en we hebben geen bos dicht bij . mijn zusje rijd op een manege dicht bij het Gaasterlands bos waar ze kunnen vestigen . daar staat alles nog rustig buiten en de stal eigenaar zegt zo lang ik me geen zorgen maak hoeven jullie dit ook niet te doen je mag bij hem zelf met eigen paarden komen lessen . Ik houd de waarnemingen van de fb pagina van waarnemen Westerveld en bij12 goed in de gaten

tot nu toe geen waarnemingen en schapen die dood gebeten zijn , lees dat alles wat aan de grens van Drenthe Friesland zit , ook zit ik in een aap groep met ander paarden en ook schapen houders die de omgevingen in de gaten houden , zodat alles in de nacht op stal kan als dit nodig is ,

en is dit ook goed voor een paard om in de nacht binnen te staan wand ik vind op stal zetten zielig omdat je dit in het wild ook niet hebt , wij hebben ruime stallen voor als het echt nodig is

Dreamboy

Berichten: 2420
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 17:57

Gezien de schrijfwijze van TS hebben we hier wederom te maken met een niet goed gekeurd schaduw account. En weer over het zelfde onderwerp. Toch? Belladonna? Ik ga temmen.

irmahoeven
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-06-23

Re: vraag over weide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 18:03

Helaas ben ik geen Belladonna. Ik ken haar ook niet

irmahoeven
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-06-23

Re: vraag over weide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 18:06

Ook woon ik niet dicht bij haar

Ibbel

Berichten: 49076
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: vraag over weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 18:34

Dat is knap, dat je weet dat je niet in de buurt woont terwijl je haar niet kent :+

Ragdollcat
Berichten: 14664
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 18:36

Ibbel schreef:
Dat is knap, dat je weet dat je niet in de buurt woont terwijl je haar niet kent :+



Ik vermoed ook dat het zelfde persoon is.

:')

Dreamboy

Berichten: 2420
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 18:37

Ibbel schreef:
Dat is knap, dat je weet dat je niet in de buurt woont terwijl je haar niet kent :+


Zelfde onderwerp, zelfde omgeving, want met een d, maar het is niet dezelfde.

DuoPenotti

Berichten: 29357
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 18:37

Je hebt enorm je best gedaan op dit stuk tekst.
Helaas ben je "wand" vergeten.

Geen idee waarom je een ban hebt. En waarom dat zo vaak streng gehandhaafd word. (ik ben daar niet altijd voorstander van) Maar ik denk dat hier geen andere antwoorden gaan komen dan eerder.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: vraag over weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 18:51

Vandaar dat ik hier een slotje plaats.