Forums » Over Paarden » [VSW] Verzorging, Stalling en Weide |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 494 van de 503 [ 12566 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497 ... 503 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
het paarden aan huis topic deel 9 |
---|
joyce83 | |
Ja ik ga alleen voor klinische keuring.
Fijn Belker een bedrijf wat vaker komt dan weet je ook wat je aan elkaar hebt en hoe ze werken. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 07-10-24 11:12 |
Malenka | |
Joyce, bij het lijstje wat je opsomt was mijn eerste gedachte gelijk een voedselallergie. Ik vind het dus helemaal geen gek idee om hypoallergeen te voeren. Houd dit wel minstens 6 weken vol en voer in die tijd niks anders... Met een slechte eter dus wel verstandig om te starten met proefzakjes van verschillende merken en smaken zodat je in ieder geval iets hebt wat ze lust.
Ik geef zelf Brit care en dan dog Show champion. Die is op basis van vis. Te bestellen via zooplus. |
Geplaatst: 07-10-24 11:39 |
boemel | |
Dat scheelt weer. Minder kans dat er iets gevonden wordt.
Al is mij verteld dat als een 11 jarige goed door de klinische keuring komt, je weinig gekkigheid hoeft te verwachten. In ons geval klopt dat. Diekke was 11 toen we haar klinisch goedgekeurd kochten. Ze is nu 15 en heeft 1x een lichte blessure gehad. Ze had ook wel heeeeel gek gedaan, dus tja |
Geplaatst: 07-10-24 11:40 |
boemel | |
De chillweek met Mir is begonnen
|
Geplaatst: 07-10-24 14:50 |
DubbelFun | |
Prethoofd
|
Geplaatst: 07-10-24 14:52 |
DuoPenotti | |
Haha. Ze geniet van haar vakantie
|
Geplaatst: 07-10-24 15:16 |
Lynn_Nikita | |
De arts belde net dat ze nog bloed moest opsturen en of ze kon komen. Ik wilde nog eens vitamine E testen aangezien die zo laag was elke keer en hij er ook last van heeft. Benieuwd of het met al die extra vitamine bijvoeren nu gestegen is.
|
Geplaatst: 07-10-24 19:13 |
Audesta | |
Nare wond ln! Lief dat je hem of haar opvangt.
Zieke hond, altijd naar. Zeker zo'n vaag ziektebeeld. Mir lekker chillen. Wij zouden op vakantie gaan maar hebben een zieke thuis en zitten midden in de grondwerkzaamheden dus gecancelled helaas. Maar voor een goed doel: droge voetjes! Het is nu al een verademing. |
Geplaatst: 08-10-24 08:04 |
DubbelFun | |
Droge voeten is idd wat waard en die vakantie kan altijd nog toch
Hier was het gewoon warm buiten, dus meteen de jas bij Boon maar uitgedaan. Jasmijn had haar hele stal kaal gewoeld en vervolgens onder geplast/gepoept en was daar toen in gaan liggen... dus daar mag zo wel een buitje overheen |
Geplaatst: 08-10-24 08:09 |
Audesta | |
Zeker.
Die dieptand is wel een geweldig ding zeg. Lekker bezig die jasmijn |
Geplaatst: 08-10-24 10:00 |
DubbelFun | |
Ik heb net Boon maar even bij de buren gelongeerd, ze deed braaf haar ding zonder uitspattingen en toen ik de lijn los klikte met het idee dat ze dan even rond zou lopen deed ze geen stap meer
Vanochtend (8.15) in Wekerom weer een veulen door wolven gepakt |
Geplaatst: 08-10-24 10:46 |
Karin_deB | |
Leuke foto van Mir
Heb een ritje van 8.6km gemaakt met de ruin en net zelf nog even 5km wezen hardlopen. Gisteren heeft mn dochter op de merrie gereden: was ze altijd maar zo rustig. Het ging echt super. Mn dochter was zooo trots op zichzelf dat ze durfde te draven zonder zadel/bokriempje vast houden. Was zo aandoenlijk om te zien (De merrie is nogal vlot en gooit hoog op als ze iets spannend vindt dus vandaar nu pas eerste keer zonder bokriempje). Deze is van zaterdag. |
Geplaatst: 08-10-24 11:53 |
Audesta | |
Sportief bezig Karin!
Hier zijn ze nu met het meeste klaar. Alleen nog vastrijden en de bak nog. Ik ben zooooo blij! Toplaag van 30 cm uit de nieuwe wadis gekomen en helemaal alles losgetrokken. Jeeeeej. |
Geplaatst: 08-10-24 12:04 |
DubbelFun | |
@karin: leuke foto !
@audesta: goed bezig! Eigenlijk is het weer veel beter als ze voorspeld hadden. |
Geplaatst: 08-10-24 12:26 |
Leliesan | |
DubbelFun schreef Ik heb net Boon maar even bij de buren gelongeerd, ze deed braaf haar ding zonder uitspattingen en toen ik de lijn los klikte met het idee dat ze dan even rond zou lopen deed ze geen stap meer Vanochtend (8.15) in Wekerom weer een veulen door wolven gepakt Weer zo dichtbij wij zijn toen onder andere verhuisd om de paarden veel meer buiten te houden, maar op deze manier is dat niet echt veilig meer… Verder is het wel nog steeds zo fijn om ze dichtbij huis te hebben! Ik lees ook vaak mee met al jullie verhalen, maar lang niet altijd de tijd om te reageren! Ik vind de fjord van Marjan wel echt zo leuk! |
Geplaatst: 08-10-24 12:49 |
Belker | |
Mir is weer goed gehumeurd Boemel.
Boon hoefde niet zo nodig. DF het is idd dichtbij en ook steeds vaker groter vee en paarden/pony’s. Leuke foto Karin. Je bent fanatiek. Audesta fijn dat het weer winterklaar is. De heren gaan snel. Vandaag was er 6 man bezig. |
Geplaatst: 08-10-24 14:41 |
boemel | |
Ziet er goed uit Belker, gaat vast heel mooi worden.
|
Geplaatst: 08-10-24 15:01 |
Lynn_Nikita | |
Wat schiet het al op belker, fijn!
Trotse dochter, wat knap zonder bokriempje en wat ben je sportief Bloeduitslag tinker is binnen, Vitamine E is eindelijk 2.4 ( moet 2 of hoger zijn) dus weer iets overwonnen' |
Geplaatst: 08-10-24 16:27 |
rover_ | |
Fijn Audesta daar ga je veel plezier van hebben.
Gaan als een speer Belker, wordt prachtig straks. Leuke foto Karin. Mooi LN, dat is goed nieuws. |
Geplaatst: 08-10-24 17:30 |
MaritB | |
Ah grondwerkzaamheden, altijd fijn als het weer opknapt!
Fijn LS van de stijgende waarden! Belker aan het verbouwen! Hier helemaal blij met mijn manegevlakker, maakt de bodem goed los en daardoor waren er vanmorgen geen plassen op de track. Blij mee! En beleren gaat goed, zowel de grote bruine als de kleine bonte lopen fijn voor de wagen |
Geplaatst: 08-10-24 19:32 |
Lynn_Nikita | |
marit waarmee sleep je de vlakker?
|
Geplaatst: 08-10-24 19:33 |
DuoPenotti | |
Dat ziet er goed uit!
Zowel de bodem als het span. Belker fijn dat het zo goed opschiet. Audesta ook weer een goede bodem. Fijn zo tegen de winter. Lynn fijn dat de waarde weer goed is. |
Geplaatst: 08-10-24 19:37 |
MaritB | |
Lynn_Nikita schreef marit waarmee sleep je de vlakker? Mini trekker |
Geplaatst: 08-10-24 19:52 |
Dais_ | |
Wat voor vlakker is dat precies?
Ziet er mooi strak uit Vandaag hebben ze beton gestort in de schuur. De paarden hebben alles meegekregen want helaas is er nog minimaal 1 week stalrust bijgekomen. Ze waren heel braaf, ondanks alle drukte. Het is wel enorm opgeknapt en als ik volgend jaar nog wat kan sparen laat ik de andere kant van de schuur ook doen, want dat beton wat er nu ligt trekt echt op niks meer. |
Geplaatst: 08-10-24 20:22 |
MaritB | |
Ik gebruik de vlakker met alleen de tanden, dus die klep achterop heb ik er af. Ik wil vooral gewoon het zand los maken
|
Omhoog |
Geplaatst: 08-10-24 20:27 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 494 van de 503 [ 12566 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497 ... 503 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [VSW] Verzorging, Stalling en Weide |
Inloggen |